۱۰ ساحل صورتی در جهان که ارزش دیدن دارند

۱۰ ساحل صورتی در جهان که ارزش دیدن دارند

ساحل صورتی، ساحلی به خصوص با رنگ صورتی است؛شاید رنگ صورتی در ذهن ما تداعی گل های محمدی و شمعدانی باشد، اما اگر ساحلی این رنگ را به خود بگیرد چه؟ما همیشه طبیعت را با رنگ سبز می‌شناسیم اما این طبیعت ممکن است در مکان‌هایی رنگ صورتی را بر چهره خود بنشاند.  شاید تصورش سخت باشد اما در نقاط مختلف سواحلی وجود دارند که رنگشان صورتی است و جلوه ای از زیبایی و شکوه را به تصویر می‌کشند.

دلیل این رنگ موجوداتی هستند قرمز رنگ و کوچک که بر روی صدف‌ها و تپه‌های مرجانی زندگی می‌کنند. آن‌ها به ‌وسیله امواج از کف اقیانوس‌ها، روی ساحل می‌آیند. مرجان‌ها و صدف بی مهرگان دریایی دارای کربنات کلسیم طبیعی است. این ماده در اثرمخلوط شدن با ماسه نیز رنگ صورتی به خود می‌گیرد که از عوامل دیگر به وجود آمدن این سواحل با رنگ صورتی است.

در این مقاله لیستی از ده ساحل صورتی در جهان را آماده کرده ایم که می‌خواهیم دو مورد از بهترین‌هایشان را برای شما معرفی کنیم که سواحلی نادر، دور از ذهن و شگفت انگیز هستند.

سواحل صورتی جهان

  • ساحل الافونیسی، روایت افسانه ای (یونان)
  • ساحل هورسِشو بِی (برمودا)
  • ساحل کومودو، اژدهای صورتی (اندونزی)
  • پالایا دِ سِس ایلِتِس، ایستگاه قایق های اسپانیایی (اسپانیا)
  • ساحل اسپیاگیا روسا، ردای صورتی (ایتالیا)
  • ساحل بالوس بِی (یونان)
  • ساحل جزیره هاربور، جزیره مینیاتوری (باهاما)
  • ساحل باربودا، زندگی در حیات وحش (دریای کارائیب)

10 ساحل صورتی در جهان که ارزش دیدن دارند

ساحل الافونیسی، روایت افسانه ای (یونان)

ساحل الافونیسی یکی از ده ساحل صورتی و زیبایی است که در شهر کِرِت در یونان قرار گرفته است. گفتنی است که این ساحل برای تفریحات  امکانات کاملی را تعبیه کرده است. از دوش های آب گرم گرفته تا فضاهای اختصاصی و آلاچیق های زیبای یونانی. صخره های رنگارنگ و شن های صورتی این ساحل ترکیبی شگفت انگیز را برای عکاسی و ثبت تصاویر به یاد ماندنی به مسافران هدیه می دهد.

 جاذبه های گردشگری پارک ساحلی کیپ گرکو

ساحل هورسِشو بِی (برمودا)

نام برمودا برای بسیاری از مسافران و گردشگران آشنا است. ساحل هورسِشو جدا از تمام تعاریف ترسناکی که برای این منطقه گزارش شده است، یکی از ده ساحل صورتی در جهان و یکی از آرام ترین و جذاب ترین سواحل خاص به شمار می رود. آب ساحل هورسِشو به قدری زلال است که تا بیشترین اعماق آن را می توان به راحتی با چشم غیر مصلح دید. ساحل هورسِشو هم دوش های مجزا برای شنا گران دارد و هم رستوران های شیک و بروزی را در کنار تمام جاذبه های طبیعی اش برای میهمانانش فراهم کرده است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها