معرفی ۳ غار حیرت انگیز در جهان

۳ غار حیرت‌ انگیز در جهان

از فوق‌العاده‌ترین و عجیب‌ترین اشیاء موجود در طبیعت می‌توان به غارها اشاره کرد. همان گودال‌هایی که در پوسته‌ی زیرین زمین قرار دارند و پس از گذشت زمان توسط فشار و جریان آب، درون‌شان به نمایش درمی‌آید. تاریخ ما  ۳ غار حیرت انگیز در جهان را در این مقاله‌ به شما معرفی می‌کند؛ امیدواریم با خواندن این مطالب به شگفتی‌های طبیعت بیشتر توجه کنید و سیر و سفر ماجراجویانه‌ی‌ خود را هرچه زودتر شروع کنید.

اگر تا به حال غاری را از نزدیک دیده باشید به احتمال بسیار زیاد دوست دارید غارهای دیگر هم از نزدیک ببینید و احساس جدیدی را تجربه کنید. سفر کردن و دیدن مکان‌های فوق‌العاده‌‌ در سراسر دنیا احساسات عجیب و تکرار نشدنی‌ای را برای‌تان به وجود خواهد آورد که با هیچ کار دیگری قابل قیاس نیست. پیشنهاد می‌کنم مطالب سایت را به دقت مطالعه کنید و تصمیماتی که می‌گیرید را عملی کنید.

غار هورِ کیش

 کیش یک جزیره در همسایگی خلیج فارس است و هم برای ایرانیان و هم گردشگران خارجی، یک مروارید بی مانند محسوب می شود. در دل جزیره و در نزدیکی کلبه هور، غاری زیبا با پنج متر عمق قرار دارد که برای دیدنش باید لباس غواصی به تن کنید و زمانی سر از آب بیرون می آورید که در دل غار هور قرار دارید. با تور کیش به این جزیره زیبا سفر کنید و هر کجا که قرار دارید و هر جای جزیره که رزرو هتل کیش را انجام داده اید، دیدار با غار هور را به عنوان یکی از غارهای اعجاب انگیز جهان در برنامه تان قرار دهید.

هر آنچه که پیش از رزرو تور کیش باید بدانیم

غار بناگیل تالار ساحلی در پرتغال

این غار که در ساحل جنوبی الگارو در پرتغال قرار گرفته است از ستون های طبیعی تشکیل شده است و سایه ای بر این ساحل انداخته است. از آن جایی که فضای داخلی غار به ساحل متصل است و اصلا قسمتی از ساحل محسوب می‌شود، بسیاری از قایق‌رانان قایق های خود را در این غار قرار می‌دهند و از فضای غار بناگیل که مانند یک تالار طلایی است استفاده می‌کنند.

غار فا رایا ناخن

غار حیرت انگیز در جهان

سومین گزینه از موارد ۳ غار حیرت انگیز در جهان ، غار فا رایا ناخن نام دارد. یکی از جذابیت‌های این غار وجود کلبه‌ی کوچکی در نزدیکی جنگل است که هر جای آن را که نگاه می‌کنید به یاد خانه‌های روستایی می‌افتید. تابیدن نور در این غار سرباز از ویژگی‌های دیگری است که این غار را خاص‌تر می‌کند. سال ۱۸۹۰ سالی بود که گردشگران به کمک شهرداری این نقطه کلبه‌ و تجهیزات دیگر را به این غار اختصاص دادند. بازدید از این غار روحیه‌ی گردشگری شما را بشدت تحریک خواهد کرد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها