بهترین هتل های جنگلی شمال

بهترین هتل های جنگلی شمال

پس از سپری کردن روز‌ها کار طاقت فرسا در محیط شهر، زمان استراحت دادن به روح و روان شما رسیده است. چه چیزی بهتر از یک مسافرت چند روزه به شمال کشور، ناحیه‌‌ای سرسبز با جنگل هایی مملو از امید به زندگی، جنگل‌هایی که در آن‌ها مجموعه‌ای از بهترین هتل های گردشگری شمال قرار گرفته اند. در این مقاله شما را با گلچینی از بهترین هتل های جنگلی شمال آشنا خواهیم کرد.

هتل بام سبز رامسر

هتل چهار ستاره بام سبز رامسر یکی از بهترین هتل های جنگلی شمال محسوب می‌شود که در استان زیبای مازندران واقع شده است . این هتل که ۷۰۰ متر بالا تر از سطح دریا قرار گرفته است ، گزینه خوبی برای مسافرت های خانوادگی و حتی زوج های جوانی که به ماه عسل آمده اند می‌باشد. این هتل دارای سوئیت های در دل جنگل می‌باشد که حتی وسایل نقلیه ای برای حمل و نقل نیز تعبیه شده تا مسافران را تا درب سوئیتشان برسانند.

هتل جنگلی سالار دره ساری

این هتل در سال ۲۰۱۸  بهترین هتل جنگلی شمال انتخاب شده است و در ۱۲ کیلومتری جنوب ساری استان مازندران قرار دارد. سالن همایشی مجلل، سوئیت و اتاق خواب‌های فوق العاده که دارای منظره ای تماشایی به سمت جنگل های بکر شمالی هستند، تالار، کافی‌ شاپ، فروشگاه و مجموعه های تفریحی و ورزشی بسیار جذاب از امکانات این هتل جنگلی به حساب می‌آیند

مجتمع اقامتی چالدره تنکابن

مجتمع اقامتی چالدره یکی از اقامتگاه هایی است که با امکاناتی درخور در دل جنگل های مه گرفته تنکابن جا گرفته است. واحدهای اقامتی مجتمع اقامتی چالدره از کلبه های چوبی زیبایی تشکیل شده است که بوی نم شمال را از طریق دیواره های چوبی اش به مسافران هدیه می دهد. چشم اندازه مسافران این اقامتگاه، جنگل های زیبای مازندران است و برای پیدا کردن نقطه ای آرام و سرسبز چه جایی بهتر از این مجمتع اقامتی.

هتل های جنگلی شمال

سفر به زیباترین جنگل های شمال

اقامتگاه بوم گردی کلچال تنکابن

کافی است تا ۱۴ کیلومتر از تنکابن بگذرید و به ابتدای جاده جنگل های دو هزار برسید. سپس سراغ روستای گاو پشته را بگیرید تا به این اقامتگاه بوم گردی-جنگلی زیبا برسید. این اقامتگاه که از بهترین هتل های جنگلی شمال هم به حساب می آید در میان کوه ها و جنگل های سرسبز قرار دارد. به راحتی می توانید از این اقامتگاه به جنگل های دو هزار و سه هزار بروید و با ۱۵ کیلومتر فاصله می توانید به سواحل زیبای دریای خزر برسید. حمام و سرویس بهداشتی در این اقامتگاه مهیا است اما به یاد داشته باشید که واحدهای اقامتی آن یخچال ندارند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها