بهترین فصل خرید در کشور های اروپایی

بهترین فصل خرید در کشور های اروپایی

بهترین فصل خرید در کشور های اروپایی معمولا فصل‌هایی است که برند‌های معروف روی کالاهای خود تخفیف می‌گذارند و به نوعی فروشگاه‌ها حراجی برگزار می‌کنند، این فصل‌ها فرصت مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند اجناس مارک بخرند و هزینه خیلی زیادی پرداخت نکنند. ما در این مقاله کشورهایی که حراجی فصلی دارند و زمان حراج آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

لندن ، انگلستان

شهر لندن یکی از شهرهای اروپایی است که در آن برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند که اجناس با کیفیتی در تمام فصول سال ارائه می‌دهند اما در بعضی از فصول سال این برندها تخفیفات بسیار خوبی رو اجناس خود می‌گذارند که بهترین فصل خرید در کشور های اروپایی است مثلا در هنگام شروع زمستان یعنی از اواخر دسامبر تا ژانویه روی کارهای تابستانی و در شروع تابستان یعنی از هفته پایانی ژوئن تا جولای روی کارهای زمستانی حراج می‌گذارند. همچنین در روز بعد از کریسمس که به باکسینگ دی معروف است تخفیفات فوق العاده‌ای داده می‌شود.

پاریس ، فرانسه

پاریس یکی از شهرهایی است که می‌تواند برای هرکس تداعی کننده مد و فشن باشد، در پاریس نیز در بعضی از فصول سال حراج خوبی برگزار می‌شود به طور مثال حراج فصل زمستان از اول ژانویه تا هفته‌های پایانی فوریه و حراج فصل تابستان از هفته پایانی ژوئن تا هفته پایانی جولای است.این فصل ها بهترین فصل خرید در کشور های اروپایی مثل پاریس است.

بروکسل ، بلژیک

بروکسل از شهرهای مهم بلژیک محسوب می‌شود که در این شهر نیز مانند اکثر شهرهای بلژیک زندگی به سبک لوکس و مدرن جریان دارد و اجناس برند زیادی نیز به چشم میخورد. زمان حراج این اجناس در زمستان از هفته اول ژانویه تا هفته پایانی ژانویه است و در تابستان از هفته اول جولای تا آخر جولای است.

رویایی ترین مقاصد گردشگری اروپا

میلان

در شهر میلان و حومه آن مغازه ها و فروشگاه های بزرگی مثل کارخانه “Dolce & Gabbana” به چشم می خورد.

تجربه خریدی باورنکردنی برای همه سلیقه ها و متناسب با تمامی بودجه ها، در مکانی که مد و طراحی سکنی گزیده اند، انتظار شما را می کشند.

بهترین فصل خرید در کشورهای اروپایی

بهترین فصل خرید در میلان: 

  • حراج زمستانی: از ۷ ژانویه به مدت ۳۰ روز
  • حراج تابستانی: از ۷ جولای به مدت ۳۰ روز

لیسبون، پرتغال

از مرکز شهر خارج شوید و به فروشگاه هایی بروید که مردم بومی پرتغال از آنها خرید می کنند. بازارهای فروش اطراف لیسبون را جستجو کنید تا بتوانید به معنای واقعی کلمه معامله کنید.

بهترین فصل خرید در لیسبون: 

  • حراج زمستانی: از ۷ ژانویه تا ۲۸ فوریه
  • حراج تابستانی: از ۷ ژوئن تا ۳۰ سپتامبر
منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها