معرفی بهترین هتل های مسکو

معرفی بهترین هتل های مسکو

مسکو پایتخت زیبا و مدرن روسیه یکی از زیباترین شهرهای این کشور است که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. پیدا کردن هتلی مناسب و داشتن اقامتی راحت یکی از دغدغه‌های مسافران است. فرقی نمی‌کند راهی سفر داخلی باشید یا سفر خارجی؛ اقامت از مهم‌ترین ارکان سفر است. در این مقاله به معرفی بهترین هتل های مسکو می‌پردازیم.

هتل حیات ریجنسی مسکو

این هتل زیبا یکی از هتل‌های ۵ ستاره مسکو است که در کنار پارک پتروفسکی قرار دارد. فاصله‌ی این هتل تا تا ورزشگاه dianmo تنها ۵ دقیقه است. این هتل در ردیف بهترین هتل‌ های مسکو قرار دارد. از امکانات این هتل می‌توان به استخر، سالن یوگا، سونا، جکوزی، اینترنت نامحدود، صبحانه در اتاق، جعبه ایمنی، رزرویشن ۲۴ ساعته، سرویس خواب مدرن و … اشاره کرد.

هتل چخوف

این هتل یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره مسکو می‎باشد. دکوراسیون فوق العاده این هتل چشمان شما را به خود خیره خواهد کرد. دکوراسیون این هتل به سبک مدرن بوده و در آن از رنگ‌های خنثی استفاده شده است. این هتل آرامش بخش، تجربه اقامتی رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

فاصله هتل تا اخ کرملین تنها ۲۰ دقیقه پیاده روی است؛ که این بیانگر موقعیت جغرافیایی خوب این هتل می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به تورهای تفریحی هتل، خودپرداز، رستوران، کافه، روزنامه، رزرویشن ۲۴ ساعته، سرویس حمل و نگهداری چمدان، خدمات مخصوص معلولین، اینترنت نامحدود، تور پیاده روی و … اشاره کرد. ظرفیت اتاق‌های این هتل بین ۲ الی ۳ نفر می‎باشد.

هتل ۵ ستاره پتر یکم مسکو

یکی از بهترین هتل های مسکو که در بین ۵ ستاره های این شهر قرار گرفته و برای رزرو و اقامت در این شهر توصیه می شود، هتل پتر یکم مسکو (Peter 1 hotel) است.این هتل دارای ۱۳۳ اتاقی است که همگی به زیبایی تمام تزئین و طراحی شده اند. این اتاق ها دارای ۵ نوع مختلف و یا ظرفیت ۲ نفر است. اتاق های استاندارد دوبل این هتل ظرفیت اقامت یک کودک را هم دارند.

معرفی بهترین هتل های مسکو

امکان اجرای موسیقی زنده با پیانو، اینترنت پر سرعت و نامحدود در تمامی قسمت های هتل، لابی بسیار زیبا، سالن مخصوص تلویزیون، فروشگاه سوغاتی، آسانسور، دوربین های مداربسته، نگهبانی، حمل بار و نگهداری از امانات و چمدان های مسافرین برخی از خدمات این هتل ۵ ستاره است.

مرکز خرید گام مسکو

هتل ایزمایلو دلتا ۴ ستاره، از بهترین هتل های مسکو

یکی از بهترین هتل های پایتخت روسیه که می خواهیم از بین هتل های ۴ ستاره به شما معرفی کنیم، هتل ایزمایلو دلتا مسکو است. فاصله آن با ایستگاه مترو تنها ۳۰۰ متر است. در این هتل ۲ رستوران با منویی از غذاهای روسی و اروپایی فعال هستند. اتاق های این هتل ۲ نفره هستند و در ۸ نوع مختلف قابل رزرو هستند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها