مسافرت به اسپانیا ؛ ناحیه اندلس در گذر تاریخ

مسافرت به اسپانیا ؛ ناحیه اندلس در گذر تاریخ

اسپانیا کشوری آرام با تاریخی غنی است. که سالان گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. کشوری که از نظر تعدد جاذبه های دیدنی ثبت شده در یونسکو رتبه سوم را دارد. به همین دلیل سفر به اسپانیا میتواند تجربه دلپذیری برای شما باشد. در این مقاله شما را با جاذبه های گردشگری اسپانیا آشنا خواهیم کرد.

اسپانیا یا اندلس

ناحیه اندلس با تاریخ و تمدن ۸۰۰ ساله همواره مورد توجه جهانیان بوده است‌. در زمان حکومت امویان اعراب به فتح اسپانیا روی آوردند. و سرزمین تازه فتح شده را اندلس نامیدند. قلعه و مسجد شریس ، برج الخیره و مسجد باب المردوم جلوه گاه معماری اسلامی باقی مانده از اندلس قدیم است‌. توصیه میکنیم در سفر به کشور اسپانیا حتما از این بنا ها دیدن کنید.

مسافرت به اسپانیا

سرزمین فستیوال ها منتظر شماست‌

بی شک نام اسپانیا با فستیوال های عجیب و غریب گره خورده است‌. سالانه گردشگران زیادی برای شرکت در فستیوال رنگ ها و فستیوال گوجه فرنگی راهی اسپانیا میشوند. اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید؛ تاریخ سفرتان را با زمان برگزاری این فستیوال ها هماهنگ کنید. فستیوال شکلات یکی از جشن های عجیب و دوست داشتنی در اسپانیاست. که شکلات های خوشمزه از هر طرف به سوی شما پرتاب میشود. اما گاهی این جشن ها خطر آفرین میشود. گاو بازی از جشن های هیجان انگیز و خطرناک است. سالانه هزاران گردشگر سفر به اسپانیا را برای بازدید از مراسم گاوبازی در دستور کار خود قرار میدهند.

شگفت انگیزترین جزایر اسپانیا

گشت و گذار در شهر های اسپانیا

سرزمین اسپانیا مملو از آثار باستانی و تاریخی است. کلیساهای قدیمی و حتی بنا هایی که به سبک معماری اسلامی ساخته شده است. سفر به اسپانیا میتواند شما را با سیر تاریخی و فرهنگی بومیان اسپانیایی آشنا کند.

مسافرت به اسپانیا

 

 

آب و هوای اسپانیا

شرایط آب و هوایی در کشور اسپانیا متغیر است و هر نقطه از این کشور آب و هوای خاص خودش را دارد. برخی از مناطق آب و هوای مدیترانه ای دارند برخی دیگر از نقاط این کشور دارای آب و هوای کوهستانی یا اقیانوسی است، همچنین در جنوب شرقی اسپانیا تابستان ها داغ و زمستان ها معتدل مدیترانه ای است. بهترین زمان برای سفر به این کشور بهار و پاییز است. آگوست (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور) همیشه بهترین ماه برای گذراندن تعطیلات در اروپا است. انبوهی از جمعیت که از فرانسه، هلند و آلمان به اسپانیا می‌آیند، اما فکر سفر اقتصادی را باید از سرتان خارج کنید زیرا این فصل اوج حضور گردشگران است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها