مشهورترین پارک های  چین کدام اند؟

مشهورترین پارک‌های چین

سرزمین چشم بادامی ها سومین کشور بزرگ جهان است. هرچند چین دارای تاریخ کهن و فرهنگ غنی است. اما طبیعتی بی نظیر و خیره کننده نیز دارد. طبیعت فوق العاده این کشور را میتوان در مشهور ترین پارک های چین دید. در این پارک ها طبیعت خوی شگفت انگیز خود را به شما نشان خواهد داد. و بازدید از آنها خالی از لطف نیست. در ادامه شما را با بهترین پارک های چین آشنا خواهیم کرد.

پارک ملی ژانگ جیاجی اجه

بازدید از این پارک ملی سفر به دنیای کارتون (آواتار) است. این ژئوپارک جهانی پوشیده از ستون های سنگ ماسه ای، گردنه های کوهستانی جذاب و آبشارهای دیدنی است. در طی سالها فرسایش طبیعی و رانش زمین ستون های سنگی با ارتفاع زیاد در منطقه ایجاد شده است. امروزه این ستون ها پوشیده از گیاهان مختلف است. برای بازدید از این پارک باید به شهر هونان چین سفر کنید.

پارک ملی جیوژایگو

بی شک جیوژایگو یکی از زیباترین و مشهور ترین پارک‌های چین است. شما در این پارک ترکیبی از آبشار های زیبا، دریاچه های شفاف و تپه های آهکی میبینید. بسیاری از بازدیدکنندگان معتقدند سفر به جیوژایگو سفر به بهشت است. پوشش گیاهی و جانوری منطقه نیز بسیار مورد توجه است. گشت و گذار در میان درختان سر به فلک کشیده و تماشای بازی بچه پاندا ها می تواند خاطره ای به یاد ماندنی از سفر شما به چین باشد.

معرفی پارک آبی یاس ابوظبی در همسایگی ایران

پارک ملی شایلین

پارک های ملی چین نه تنها طبیعت زیبایی دارند‌؛ بلکه برخی از آنها طبیعت فرا زمینی دارند. در پارک ملی شایلین سنگ هایی با ظاهر عجیب و غریب میبینید. این سنگ های عظیم الجثه شبیه به درخت ها هستند. و در جای جای پارک قرار دارند. افسانه های زیادی درباره شایلین نقل میشود. بومیان معتقدند دختر جوانی که برای ازدواج با معشوقه خود با مخالفت خانواده مواجه شد به جنگل فرار کرد. و به هر درختی که دست زد، تبدیل به سنگ شد.

پارک ملی بی های

پارک بی‌ های چین (Beihai Park) در مرکز پکن ، برای بازدید گردشگران تور چین در هر زمان از سال لذت بخش است. در یکی از مشهورترین پارک‌های چین ، مردم در دریاچه در فصل زمستان اسکیت روی یخ انجام می‌دهند و در فصل بهار زمانی که درختان شکوفه می‌دهند در آنجا قدم می‌زنند.

منبع ایلیا گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها