معرفی پارک آبی یاس ابوظبی در همسایگی ایران

معرفی پارک آبی یاس ابوظبی در همسایگی ایران

امارات متحده عربی سرزمینی سرشار از شگفتی هاست. در این کشور کوچک هزاران تفریح مختلف برای گردشگران فراهم شده است؛ اما محبوب ترین تفریحات رایج در این کشور مربوط به پارک های آبی و استخر ها است. پارک آبی یاس ابوظبی یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین پارک های آبی خاورمیانه است؛ که مساحتی بالغ بر ۱۵ هکتار دارد. سرسره داوما، بشکه حباب و ۴۰ نوع سرسره دیگه در این پارک تعبیه شده است. لذا بازدید از ان میتواند ایام خوشی برای شما بسازد. در ادامه شما را با این مجموعه تفریحی گردشگری آشنا میکنیم.

گشت و گذار در پارک آبی

متصدیان این پارک آبی طراحی هوشمندانه ای را ارائه داده اند. این پارک سراسر هیجان به ۸ بخش مختلف تقسیم شده است. تفریحات هر بخش متناسب با نام آن بخش و تم حاکم بر آن است. به عنوان مثال بخش دلفین، شاهین، شهر جوانان و غیره‌. البته همه قسمت ها تفریحات آبی ندارد. در برخی بخش ها خدمات جانبی مثل فروشگاه های خرید سوغاتی، کافه ها، رستوران ها و غیره در حال فعالیت هستند‌. به همین دلیل پارک یاس، جزیره شگفت انگیزی است؛ که هر نوع سلیقه ای را پوشش میدهد. چون تفریحات آبی بخش مهمی از پارک را تشکیل میدهد؛ در ادامه شما را با برخی از سرسره های معروف آشنا میکنیم.

پارک آبی یاس ابوظبی

ترن آبی و معلق بندیت بمبر

بزرگ ترین ترن هوایی خاورمیانه در پارک آبی یاس ابوظبی قرار دارد. ترن هوایی بندیت بمبر در مسیری به طول ۵۵۰ متر حرکت میکند. و ترکیبی از ترن هوایی و ابی است. سر تا سر این مسیر اتفاقات هیجان انگیز رخ میدهد‌. در انتها نیز ترن در محلی به نام بندر بندیت بامبر توقف میکند. در این زندر با  انواع افکت های آبی و لیزری از شما پذیرایی می شود. این ترن هیجان انگیز در بخش ابوظبی پارک قرار دارد.

پارک های آبی دبی

سرسره داواما

این سرسره از هیجان انگیز ترین و محبوب ترین وسیله های بازی پارک است؛ که در بخش شاهین قرار دارد. داواما مانند یک گرداب قیفی شکل است؛ که حدود ۲۰ متر ارتفاع دارد. شما و دوستانتان سوار یک تیوب ۶ نفره می شوید؛ تا از دل این گرداب گذر کنید. داواما بزرگ ترین سرسره پارک آبی یاس ابوظبی است.

پارک آبی یاس ابوظبی

سینمای ۵ بعدی سینپلش

در پارک آبی یاس فرصت تماشای فیلم و حتا تئاتر در فضایی مهیج و متفاوت وجود دارد. در این پارک آبی، شما می‌توانید به “افسانه مروارید گم شده” بپیوندید و ماجراجویی جذابی داشته باشید. صفحه اسکرین این سینمای ۵ بعدی در فضایی پرآب قرار دارد و جلوه‌های ویژه‌ای همچون آبشار، صندلی‌های متحرک و انفجار آب هم به برنامه اضافه شده‌اند که لذت تماشای فیلم را چندین برابر می‌کند؛ جالب آنکه در این سالن شما امکان تماشای نمایش را هم دارید. این سینما در بخش ابوضبی قرار دارد.

منبع کارناوال
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها