کشور های اسکاندیناوی کدامند؟ آشنایی با محدوده جغرافیای اسکاندیناوی

کشور های اسکاندیناوی کدامند؟ 

اسکاندیناوی، منطقه ای که در شمال اروپا قرار گرفته است. و جزئیات تاریخی و فرهنگ منطقه همواره مورد توجه عام و خاص بوده است. جالب است بدانید کشور های اسکاندیناوی شادترین مردم جهان را دارند. چون احترام و حقوق بشر از ارکان مهم زندگی آنهاست‌. هرچند بیشتر این منطقه توسط حکومت های مبتنی بر پادشاهی اداره می شود؛ اما غالبا از نظر اقتصادی و رفاهی وضعیت مطلوبی دارند. در اسکاندیناوی سه کشور وجود دارد.  زبان این سه کشور تقریبا شکل هم هستند؛ در ادامه شما را با این کشور ها آشنا خواهیم کرد. کشور های این جزیره در تمام فصول زیبا هستند. بنابراین در هر روز سال ک ب کشورهای این جزیره ی زیبا سفر کنید میتوانید خاطره های ب یاد ماندنی را به ثبت برسانید.

آشنایی با سوئد

سوئد به پایتختی استکهلم یکی از کشور های اسکاندیناوی است. و به سبب پاسپورت معتبرش بسیار معروف است. شما با داشتن پاسپورت سوئد میتوانید به ۱۹۹ کشور جهان سفر کنید. اگر قصد سفر به سوئد را دارید بهتر است نیمه دوم تابستان را انتخاب کنید. در این ماه ها توریست های زیادی راهی استکهلم، مالمو و گوتنبرگ میشوند. هرچند در روز های سرد سال هم چیزی از زیبایی های این کشور پیشرفته کم نمیشود‌. جشن های کریسمس سنتی، تور های سورتمه سواری و اسکی از بهترین تفریحات زمستانی در سوئد است.

سوئد

زیبا‌ترین شهر‌های گردشگری در قاره آسیا

آشنایی با نروژ

نروژ به پایتختی اسلو یکی دیگر از کشور های منطقه اسکاندیناوی است. این کشور علیرغم نزدیکی زیادی که به قطب شمال دارد؛ از آب و هوای معتدلی برخوردار است. این تعادل آب و هوایی به دلیل گرمای جریان آب گلف استریم است. بسیاری از مردم جهان نروژ را با شب های قطبی آن میشناسند‌‌. جالب است بدانید در ماه های ژانویه و ژوئن (خرداد الی مرداد) خورشید نروژ غروب نمیکند. به همین دلیل نروژ را سرزمین خورشید در نیمه شب مینامند.

نروژ

آشنایی با دانمارک

دانمارک عضو دیگری از کشور های اسکاندیناوی است. این کشور طی قرن های گذشته تغییرات عمده ای کرده است. جایی که زمانی بخاطر وجود جنگجویان سرسختش(وایکینگ ها) شناخته می شد، حالا به یک کشور مدرن و آرام تبدیل شده است که در آن ساختارهای نوآورانه در کنار ساختمان های قرون وسطی قد کشیده اند. در دانمارک می توان روستاهای مختلفی را دید که در بسیاری از آنها همچنان ردی از وایکینگ ها به چشم می خورد. بازدید از دانمارک میتواند بسیار هیجان انگیز باشد.

منبع حامی مهاجر
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها