جاذبه‌ های شهر شیکاگو

جاذبه های شهر شیکاگو

شیکاگو نشسته در ساحل دریاچه میشیگان در ایلینوی، سومین کلان شهر پرجمعیت آمریکا است. اینجا شهری است که گردشگران به سادگی نمی‌توانند از آن سیر شوند. با این حال، تعجب‌آور نیست زیرا این شهر تجارب مختلف فرهنگی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید موزه‌های کلاس جهانی، ماجراهای مهیج آشپزی، معماری و جاذبه های شهر شیکاگو را تجربه کنید.

در این مقاله قصد داریم شما را با محبوبترین و مشهورترین جاذبه‌های شیکاگو آشنا کنیم، اگر تمایل دارید ما را تا انتهای این نوشتار دنبال کنید.

۱- مرکز جان هنکوک

جان هنکوک با ارتفاع ۳۴۴ متر، یکی از بلندترین ساختمانهای شیکاگو به شمار می‌رود. این یک ساختمان ۱۰۰ طبقه است که در سال ۱۹۶۸ احداث شده است و در حال حاضر نماد این کشور نیز محسوب می‌شود. این برج در ساحل دریاچه‌ی زیبای میشگان ساخته شده است و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریاچه و کل شهر را در بر دارد.

جاذبه های شهر شیکاگو

گفتنی است؛ جان‌هنکوک به واسطه گردشگرانی که سالانه از اقصی نقاط دنیا جذب می‌کند، در رونق اقتصادی شیکاگو نقش بسیار موثری دارد.

مهیج ترین شهربازی های دنیا

۲- پارک میلنیوم

پارک  هزاره یا میلنیوم یکی دیگر از جاذبه های شهر شیکاگو است که سفر به شیکاگو بدون بازدید از آن کامل نمی‌شود. این پارک تقریباً ۹۹ هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی ساحل میشیگان قرار گرفته است. پارک میلنیوم علاوه بر معماری منحصربه فردش دارای جاذبه‌های متنوعی از جمله مجسمه دروازه ابر، فواره کراون، عمارت جی پریتزکر، پل بی پی، مرکز دوچرخه‌سواری مک دونالد، تئاتر هریس و همینطور پیست اسکیش در فصل زمستان است که در حال حاضر توانسته به یکی از پر بازدیدترین جاذبه‌های گردشگری شیکاگو تبدیل شود.

پارک هزاره همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب باز است. بازدید از پارک و نمایشگاه‌های آن رایگان است و تورهای معماری با راهنمای باغ و معماری در روزهای منتخب از ماه مه تا سپتامبر یا اکتبر در دسترس هستند.

۳- مگنیفیسنت مایل

از خیابان اوک تا رودخانه شیکاگو مرکز مگنیفیسنت مایل که به عنوان بخشی از بلوار میشیگان است، قرار دارد. مگنیفیسنت مایل را یکی از بهترین مراکز خرید دنیا می‌دانند. مشاور املاک با نفوذی به نام آرتور رابلوف در دهه ۱۹۴۰ این نام را برای این منطقه انتخاب کرده است. به مگنیفیسنت مایل گاهی مگ مایل نیز گفته می شود . بسیاری از جاذبه های شهر شیکاگو که از جمله آنها می توان به ساختمان رینگلی، برج آب شیکاگو و موزه هنرهای معاصر اشاره کرد، در این منطقه قرار دارند.

۴- اسکله نیروی دریایی

تفریحگاهی ساحلی در حدود ۱۰۰۰ متر در شیکاگو با باغ‌ها و رستوران‌ها در سال ۱۹۱۶ در دریاچه میشیگان ساخته شد. این تفریحگاه دارای وسایل بازی شهربازی کودکان مانند چرخ و فلک و همچنین  سالن سینمایی با تکنولوژی پیشرفته  آیمَکس است.

جاذبه های شهر شیکاگو

اسکله نیروی دریایی شیکاگو بیشتر از هر مکانی برای کودکان جذابیت دارد این تفریحگاه دارای موزه برای کودکان نیز می باشد. موزه پنجره‌های رنگی اسمیت با بیش از ۱۵۰ پنجره که شامل ۱۱ پنجره تیفانی است از جمله جاذبه‌های این مکان برای گردشگرانی است که به رنگ ها علاقمند هستند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها