جنگل جیغ درینگ وودز در انگلستان، جاذبه‌ای ترسناک اما زیبا

جنگل جیغ درینگ وودز در انگلستان، جاذبه‌ای ترسناک اما زیبا

جنگل جیغ درینگ وودز یکی دیگر از مکان‌هایی است که به عقیده‌ی برخی به موجودات فرازمینی مرتبط است. اتفاقاتی که در این جنگل می‌افتد بسیار عجیب و ترسناک است. هنوز کسی نتوانسته است علت وقایای آن‌را تشخیص دهد. برخی معتقدند ارواح افرادی که در این جنگل خودکشی کرده‌اند باعث ایجاد این صداهای ترسناک و شوم هستند.

تاریخ ما به معرفی جاذبه‌های هیجان‌انگیز مناطق مختلف می‌‌پردازد؛ موضوع اصلی این مقاله بررسی جنگل درینگ وودز است؛ امیدوارم در هنگام سفر به این جنگل جسورانه برخورد کنید و شجاع باشید.

جنگل درینگ وودز در کجاست؟؟

درینگ وودز (The Dering Woods) نام جنگلی ترسناک در انگلستان است؛ این جنگل در جنوب دهکده‌ای به‌نام “پلوکلی” واقع شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این جنگل پر از ارواح مردگان است. این دهکده را ترسناک‌ترین دهکده‌ی بریتانیا می‌دانند؛ چرا که شب‌ها صدای جیغ افراد از درینگ وودز شنیده می‌شود. حتی برخی صدای جیغ‌های مخوف را در روزهای مه‌آلود نیز شنیده‌اند. به عقیده‌ی بریتانیایی‌ها جنگل درینگ وودز به تسخیر درآمده است اما هنوز دلیل خاصی برای آن پیدا نکرده‌اند.

جنگل جیغ درینگ وودز

تحقیقات علمی راجع‌به جنگل جیغ درینگ وودز

فیزیکدانی انگلیسی به نام جوزفسون تحقیقاتی بر روی این جنگل انجام داده است. وی به علم پاراسایکولوژی اعتقاد دارد و بر این باور است که موجودات فرازمینی در این جنگل ساکن شده‌اند و یا در این جنگل یک قدرت فراطبیعی حاکم است.

چه قتل هایی در جنگل درینگ وودز اتفاق افتاده است ؟

در روز اول نوامبر ۱۹۴۸، ۲۰ نفر در این جنگل به قتل عام رسیدند که ۱۱ نفر آنها، کودک بودند. در بدن آن ها هیچ زخمی مشاهده نشده بود. بسیاری از افراد اطراف این منطقه گزارش کرده اند که چراغ های عجیب و غریبی به شکل هالووین، هنگام قتل از جنگل بیرون آمده است. با این که کالبدشکافی نتوانست دلیل مرگ این چند تن را تشخیص دهد اما مقامات محلی به سرعت تحقیقات را پایان دادند و علت مرگ آن ها را مسمومیت با منوکسید کربن دانستند. این رفتارهای عجیب، باعث شد تا مردم گمان کنند که پلیس در مرگ این ۲۰ نفر، دخالتی داشته است.

بهترین هتل های جنگلی شمال

تا این که در سال ۱۹۶۴، رابرت کالینز که بازپرس خصوصی بود، مصاحبه های عمیق شهودی را برای آشکار کردن این ادعا که یک فرقه مذهبی ناشناخته در روستای :اسماردن” وجود دارد و این فعالیت ها باعث مرگ عده ای می شود، انجام داد. در کمال تاسف، وی در یک تصادف غم انگیز کشته شد و تحقیقات او درباره‌ی جنگل جیغ درینگ وودز نصفه ماند.

همچنین در حدود ۵۰ سال پیش، چهار دانشجویی که برای گذراندن تعطیلات‌‌شان به این جنگل رفته بودند به طرز عجیبی ناپدید شدند. اجساد این دانشجوها پیدا نشد و تحقیقات پلیس نیز در این خصوص بعد از سه هفته متوقف شد.

جنگل جیغ درینگ وودز

دلیل این قتل‌ها هنوز هم پیدا نشده است. برخی معتقدند که این قتل‌ها حاصل عقاید برخی از ادیان است و برخی دیگر بر این باورند که جنگل چیزی در درون خود دارد که احساس خوبی از برملا شدنش ندارد. و افراد دیگری هم وجود دارند که این مسائل را توهمی بیش نمی‌دانند، اما بالاخره روزی پرده از حقایق این جنگل برداشته خواهد شد و مشخص خواهد شد که حق با کدامین افراد است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها