با بهترین معابد تایلند آشنا شوید

با بهترین معابد تایلند آشنا شوید

شرق آسیا همواره به دلیل تنوع بالا در زمینه گردشگری مورد توجه قرار گرفته است. تایلند یکی از کشور های این منطقه است. که جاذبه های گردشگری متفاوتی دارد. این تنوع بالا در زمینه جاهای دیدنی همه نوع سلیقه ای را پوشش میدهد. شما میتوانید در این منطقه به بررسی آداب و رسوم دینی گذشتگان بپردازید. چرا که در این سفر از بهترین معابد تایلند بازدید می کنید. در ادامه شما را با برخی از این معابد آشنا میکنیم.

معبد سفید

اگر به معابد مدرن بودایی علاقه مند هستید بازدید از معبد سفید را در اولویت های خود قرار دهید‌. این بنای زیبا در شمال تایلند واقع شده است‌. رنگ سفید بنا نمایانگر پاکی بودا است‌. و در ساخت آن از سمبل های گوناگونی استفاده شده است. به عنوان مثال، پلی که در قسمت زیرین آن دست هایی رو به آسمان قرار دارد. و نمادی از چرخه زندگی دوباره است.

بهترین معابد تایلند

معبد وات آرون

بی شک همه ما نماد شهر بانکوک را دیده ایم. جالب است بدانید این نماد در حقیقت یکی از بهترین معابد تایلند است. این معبد که به معبد سپیده دم یا معبد جادویی نیز شناخته میشود؛ در کنار رودخانه چائو فرایا قرار دارد. درخشش بی نظیر هنگام شب زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است. شما با خرید یک تور ترکیبی تایلند میتوانید از این بنا بازدید کنید.

بهترین جزایر تایلند

معبد یک میلیون بطری

تایلندی ها در خلق شگفتی بی نظیر هستند. جالب است بدانید در ساخت این بنا از یک و نیم میلیون بطری شیشه ای بازیافتی استفاده شده است. این بطری ها ۲۰ ساختمان مختلف را ایجاد کرده اند. و از درب بطری ها نیز به عنوان موزاییک استفاده شده است. این سبک منحصر به فرد در معماری سالانه، گردشگران زیادی را راهی تایلند میکند.

معبد وات اومانگ

این معبد به ” معبد تونل‌ ها ” شهرت دارد ، ۷۰۰ سال قدمت دارد. و یکی از عجیب ترین و بهترین معابد تایلند است. دلیل این نامگذاری ، غارها و راهروهای تودرتویی است که داخل این معبد قرار دارد که بنابر شنیده هایمان این تونل‌ ها به این دلیل ساخته شده اند تا از دیوانه شدن یکی از عابدهای این منطقه ، برای دور ماندن از جنگل  جلوگیری شود.

بهترین معابد تایلند

اگر با یک برنامه ریزی عالی در فصل زیبای بهار عازم تایلند شدید حتما به این معبد سری بزنید و همان طور که میدانید در تایلند قبل از ورود به مکانی باید کفش هایتان را در بیاورید ، قبل از اینکه وارد این معبد شوید حتما کفشتان را در بیاورید ، در این معبد دالان های زیادی وجود دارد که در انتهای هر کدام از آنها ، یک مجسمه بودا هست و یکی از جذابیت های این معبد ، نقاشی‌های جالب روی دیوارهای آن است .

منبع سلام پرواز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها