بلفاست کجاست و چه دیدنی‌ هایی دارد؟

بلفاست کجاست و چه دیدنی‌ هایی دارد؟

در این مطلب از تاریخ ما می‌خواهیم به بررسی سوال بلفاست کجاست ؟ بپردازیم. این شهر توریستی شگفت‌انگیز پر از دیدنی‌هایی است که به نظر چیز زیادی راجع‌به آن نمی‌دانیم؛ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا شما را با برخی از نقاط گردشگری فوق‌العاده‌ی بلفاست آشنا کنیم.

بلفاست کجاست

یکی از نقاط گردشگری که در ایرلند شمالی واقع شده است، بلفاست است. بلفاست در لیست ۵۰ نقطه‌ی گردشگریِ فوق‌العاده‌ی جهان قرار دارد که بعد از شهر دوبلین، بزرگترین شهر اولستر شناخته می‌شود. جمعیت این شهر از ۱ میلیون نفر کمتر است و افراد روحیه‌ی بسیار شادی دارند. در سفر به این شهر این شادی را حس خواهید کرد.

بلفاست کجاست

قلعه‌ی دیدنی بلفاست

یکی از دیدنی‌های جذاب بلفاست قلعه بلفاست است که گردشگران حتما برای آن وقت می‌گذارند. این قلعه در حدود چهار مایلی مرکز شهر قرار گرفته است‌. اگر جاده‌ی آنتریم را امتداد دهید به آن خواهید رسید. قلعه بلفاست در قرن دوازدهم ایجاد شده است و هم‌اکنون میزبان بسیاری از رویدادهای شهر است. رویدادهایی مانند جشن‌های عروسیِ باشکوه.

در حال حاضر بخش‌های دیگری هم به این قلعه اضافه کرده‌اند. شما می‌توانید در رستوران‌های فوق‌العاده‌ی این قلعه غذاهای ایرلندی سفارش دهید و لذت ببرید.

موزه‌ی تایتانیک

موزه‌ی تایتانیک بلفاست به دلیل احترام به ماجرای تاریخی تایتانیک بنا شده است که در جهان یگانه است. در این موزه شما می‌توانید گالری‌های تماشایی مربوط به تایتانیک را مشاهده کنید؛ این ۹ گالری به کمک نمایش بصری و جلوه‌های ویژه، ماجرای تایتانیک را ملموس‌تر می‌کنند‌. شما همچنین می‌توانید در بخش‌های دیگر موزه زمان ساخت و چگونگیِ ساخت این کشتی را بررسی کنید و عمق داستان را متوجه شوید.

سالن Waterfront

یکی دیگر از دیدنی‌های بلفاست سالنی به نام واترفرانت است که بازدیدکننده‌های بسیاری را به خود اختصاص داده است. این سالن که در ۱۹۹۷ میلادی ساخته شده است خواننده‌ها و نوازنده‌های بسیاری از سراسر جهان را میزبانی می‌کند و شب‌های خاص و فوق‌العاده‌ای را برای تماشاگران به‌وجود می‌آورد. شما می‌توانید یک چشم‌انداز دلنشین پانوراما را از شهر و رودخانه در بالای آن مشاهده کنید.

آشنایی با سیسیل ایتالیا و دیدنی هایش

باغ وحش بلفاست

بعد از پیدا کردن پاسخ بلفاست کجاست کافی است برای رفتن به  Belfast Zoo سه دقیقه از قلعه بلفاست رانندگی کنید. باغ وحش بلفاست ۵۵ هکتار وسعت دارد و مکانی برای تفریحات خانوادگی است. بیش از ۱۴۰ گونه از حیوانات جذاب و بازیگوش در این باغ وحش قرار گرفته اند. فیل های آسیایی، ببرهای سوماتران، شیرهای بربری، خرس های خورشید مالایی، میمون ها و لمورهای حلقه ای، در این باغ وحش زندگی می کنند.

بلفاست کجاست

یکی از بهترین دیدنی های بلفاست، تماشای سازمان هنری “سیدهید” است. این سازمان، با برگزاری هنرهای خیابانی و میزبانی، در شهر می چرخند و نمایش های تبلیغاتی اجرا می کنند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها