آشنایی با سیسیل ایتالیا و دیدنی هایش

آشنایی با سیسیل ایتالیا و دیدنی هایش

ایتالیا یکی از جذاب ترین مقاصد برای گردشگران سراسر جهان است. این کشور تاریخی و اسرارآمیز داستان های زیادی برای مسافران دارد. اما در این مقاله قصد داریم درباره آشنایی با سیسیل ایتالیا و دیدنی هایش صحبت کنیم. و اطلاعات جامعی درباره سفر به این سرزمین اسرار آمیز به شما ارائه کنیم. جالب است بدانید سیسیل بزرگترین جزیره مدیترانه ای است؛ که در سالهای گذشته توسط گدازه های آتشفشانی به وجود آمده است. طی ماه های نوامبر تا آوریل به دلیل هوای سرد، جزیره از مسافران خالی است‌ اما اگر تمایل به گشت و گذار در سیسیل را دارید بهتر است در فصل بهار تا تابستان اقدام به سفر کنید. در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

نگاهی گذرا به تاریخ سیسیل

این جزیره در جنوب ایتالیا و منطقه ای خودمختار در شمال مدیترانه قرار دارد. این جزیره کوچک توسط یک آبراه باریک به نام مسینا از کشور ایتالیا جدا شده است. سرشماری های اخیر حاکی از آن است که این جزیره کوچک و دوست داشتنی حدود پنج میلیون نفر جمعیت دارد. جمعیت سیسیل ایتالیا دارای فرهنگی غنی و باور های جالبی هستند. اما چیزی که بیشترین توجه گردشگران را به خود جلب کرده غذا های خوشمزه محلی است. این غذا ها تمدن دیرینه جزیره را به رخ گردشگران میکشد. در ادامه شما را با مهم ترین جاذبه های گردشگری منطقه آشنا میکنیم.

سیسیل ایتالیا

دخمه های کاپوچین

این دخمه ها یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری است. در طی سفر به جزیره حتما از این دخمه ها دیدن کنید. این مکان ترسناک در یک صومعه در پالرمو واقع شده است‌. در داخل این صومعه هزاران مومیایی با لباس هایی تازه که جنسیت و موقعیت اجتماعی آنها در زمان مرگشان را مشخص میکند، آویزان شده است. حدود ۸ هزار مومیایی بر دیوارهای این دخمه آویزان است. این اجساد از سال ۱۵۹۹ تا ۱۸۸۱ مومیایی شده اند. که همگی متعلق به یک خانواده هستند. بستگان کنونی آنها، برایشان لباس های نو می آورند و روح آنها را مقدس میشمارند.

همه چیز در مورد شهر پالرمو ایتالیا

کوه اتنا

کوه اتنا یکی از زیبا ترین کوه های سیسیل ایتالیا است. ورزشکاران این منطقه را به دلیل صخره نوردی در تابستان و بهار بسیار دوست دارند. اما در فصل زمستان مسافران زیادی بر دامنه این کوه به اسکی روی یخ می پردازند. کوه اتنا یک کوه آتشفشانی قدیمی است. این کوه آتشفشانی نیمه فعال است؛ و حدود ۳۳۰۰ متر ارتفاع دارد. مناظر بالای کوه میتواند خاطراتی زیبا برای شما بسازد.

سیسیل ایتالیا

دره معابد در آگریجنتو

شاهکاری منحصر به فرد و شگفت انگیز از هنر و معماری یونانی را می توانید در دره معابد تماشا کنید. دره معابد در سیسیل جزو پرطرفدارترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری این منطقه است. قدمت این دره به ۵۰۰ سال پیش از میلاد باز می گردد و یکی از بهترین معابد دوریک حفظ شده در سیسیل است. از معروفترین معبد این مجموعه، معبد کونکوردیا است که در قرن هجدهم بازسازی شد. این مجموعه باستانی در دامنه های شهر آگریجنتو در سیسیل ایتالیا قرار گرفته و ۱۳۰۰ هکتار چشم انداز دارد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها