معرفی مراکز تفریحی و گردشگری مشهد

مراکز تفریحی و گردشگری مشهد به قدری فراوان هستند که زبان از وصف کردن آن ها قاصر می ماند. برخی از این مراکز تفریحی و گردشگری نزدیک به هتل های مشهد هستند و تعدادی دیگر دور از مرکز شهر هستند. اما پرشین هتل با معرفی نزدیک ترین هتل های مشهد به مراکز تفریحی مشهد، قصد دارد سفر شما را راحت تر رقم بزند.

هتل آرمان مشهد یکی از هتل های ۵ ستاره مشهد است که خودش به تنهایی در کنار یک مرکز تفریحی، گردشگری و تجاری قرار گرفته است. هتل آرمان در واقع یک هتل آپارتمان فوق لوکس است که لول ۵ ستاره داشته و به امکاناتی عالی مجهز می باشد. مرکز تفریحی، تجاری و گردشگری آرمان در مجاورت هتل قرار دارد و بزرگ ترین صخره ی متحرک ایران را درون خود جای داده است.

مرکز تجاری و تفریحی آرمان غرفه هایی متعدد دارد که انواع سوغاتی های مشهد را عرضه می کند. یک جزیره مصنوعی همراه با آبشار در این مرکز تفریحی و گردشگری طراحی شده که کافی شاپ مجموعه نیز در مجاورت آن قرار دارد. نمایش چهارفصل و وجود درخت هایی تنومند شبه واقعی، از دیگر جذابیت های این مرکز خرید و گردشگری مشهد است.

نمایی از هتل آرمان مشهد
نمایی از هتل آرمان مشهد

 

معروف ترین مرکز تفریحی و گردشگری مشهد به نام کوهسنگی

کوهسنگی یکی از محبوب ترین و معروف ترین مراکز تفریحی و گردشگری مشهد است که هر زائر و گردشگری به آن مراجعه می کند. این مکان تفریحی که به جبل النور ملقب می باشد از فضای سبز فوق العاده، آب نماهای متعدد و زیبا، آلاچیق هایی برای استراحت زائران و مجاوران و … برخوردار می باشد.

در زمان اعیاد و مراسم مختلف، آمفی تئاتر پارک کوهسنگی مشهد مملو از جمعیت می شود که چیدمان و طراحی این آمفی تئاتر (سکوهای سنگی در آمفی تئاتر) با دیگر سالن ها متفاوت می باشد. از هتل های مشهد نزدیک به پارک کوهسنگی می توان به هتل لاله مشهد که ۳ ستاره است اشاره کرد.

بیشتر بدانید :  هتل های ۵ ستاره مشهد را بشناسید

پارک ملت، بهترین مرکز تفریحی و گردشگری مشهد برای جوانان

پارک ملت مشهد از دیگر تفرجگاه های محبوب و شلوغ برای زائران و مجاوران می باشد که البته به پاتوقی برای جوانان و سالمندان نیز تبدیل شده است. وسعت پارک ملت مشهد به قدری می باشد که از چهار طرف (بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی (کلانتری سابق)، بلوار معلم، بلوار امامت و بزرگراه وکیل آباد) درب ورودی دارد.

در این مرکز تفریحی و گردشگری مشهد یک شهربازی وجود دارد که استاندارد ترین وسایل تفریحی را دارا می باشد. ترن هوایی، سرسره یو، تاب گردان، بشقاب پرنده، سورتمه و … تنها بخش کوچکی از تفریحات داخل شهربازی هستند. چرخ و فلک موجود در این مرکز تفریحی و گردشگری مشهد بزرگ ترین چرخ و فلک خاورمیانه با ارتفاع ۸۰ متر می باشد. نزدیک ترین هتل مشهد به پارک ملت؛ هتل پردیسان مشهد است.

فضای سبز پارک ملت مشهد

بوستان وکیل آباد مشهد، بزرگ ترین مرکز تفریحی و گردشگری شهر مشهد

بوستان وکیل آباد مشهد یکی از وقف های مرحوم حاج حسین ملک است که استفاده از آن برای عموم زائران و مجاوران آزاد می باشد. این بوستان دارای درخت هایی سرشار است که از نظر بکر بودن بی نظیر می باشند. وجود تخت هایی در مجاورت رودخانه، وجود یک قنات و رودخانه، آب نماهای زیبا، پارکینگ و … از ویژگی های این مرکز تفریحی و گردشگری مشهد می باشد.

جهت دسترسی به بوستان وکیل آباد، ۲ مسیر پیش روی شما خواهد بود. یکی از این مسیر ها به انتها رسیدن بلوار وکیل آباد، و دور زدن دور میدان است که شما را به باغ وحش مشهد و درب اصلی بوستان وکیل آباد می رساند. مسیر دوم برای رسیدن به این مرکز تفریحی و گردشگری، انتهای بلوار وکیل آباد، جاده طرقبه، امام رضا ۴ می باشد که نزدیک ترین هتل مشهد به این مکان تفریحی و گردشگری مشهد، هتل ثامن مشهد است.

چالیدره مشهد؛ برترین مرکز تفریحی و گردشگری شهر بهشت

چالیدره مشهد که در ابتدای جاده نغندر واقع شده یکی از عالی ترین مکان های تفریحجی و گردشگری مشهد است که هم در تابستان  هم در زمستان، زیبایی های منحصر به خود را دارد. چالیدره مشهد انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق سواری و تفریحات دیگر مانند سافاری و موتور آی تی وی را ارائه می دهد. یک کشتی در دریاچه چالیدره وجود دارد که رستوران موزیکال داشته و میزبان مراسم  و دور همی های گردشگران است.

چالیدره مشهد
چالیدره مشهد

منطقه نمونه گردشگری و تفریحی چالیدره مشهد آلاچیق هایی را برای استراحت گردشگران، یک مرکز فیش اسپا برای سلامتی میهمانان، عکاسخانه سنتی برای ثبت خاطره ها، کافی شاپ و رستوران برای صرف وعده های غذایی و نوشیدنی های سرد و گرم را تعبیه نموده تا همواره زبان گردشگران را به تحسین بگشاید.

اگر به دنبال هتل های مشهد نزدیک به مکان تفریحی هستید، هتل سحاب مشهد و هتل پارک حیات طرقبه مشهد بهترین گزینه ها برای اقامت هستند، می توانید رزرو هتل مشهد را با بهترین قیمت ها از سایت پرشین هتل (  www.epersianhotel.com ) انجام دهید. شماره های ۰۵۱۳۸۰۹۵  ۰۵۱۳۱۸۹۶ در دسترس شما برای ارتباط سریع تر با کارشناسان پرشین هتل می باشد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
سلامی

چقدر خوبه که الان تو اینترنت همه جیز رو میشه پیدا کرد. قبلا باید کلی میگشتیم تا کسی رو پیدا کنیم که بهمون چیزی یاد بده یا مثلا واسه لوله بازکنی برچسب ها رو زیر و رو میکردیم که آیا یه آدم مطمئن واس چاه بازکنی پیدا میشه یا نه ولی الان دیگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو اینترنت هست. از اطلاعات عمومی ساده گرفته تا انواع آموزش های فنی و… رو میشه از تو اینترنت پیدا کرد. ممنون بابت راهنمایی های خوبی که دارین