معرفی جاذبه‌های گردشگری پورتلند

جاذبه‌های گردشگری پورتلند

تاریخ ما در این مطلب قصد دارد به معرفی جاذبه‌های گردشگری پورتلند بپردازد؛ این شهرِ معروفِ ایالات متحده‌ی آمریکا جمعیتی حدود ۶۴۰ هزار نفر دارد و جزو پر جمعیت‌ترین شهرهای مسکونی ایالت اورگن محسوب می‌شود‌. اقامت و استراحت در این شهر بسیار دلپذیر است و کودکان از بازی کردن در قسمت‌های مختلف آن لذت می‌برند. امیدوارم از سفر به این شهر بی‌نهایت لذت ببرید.

باغ ژاپنی در پورتلند

باغ ژاپنی یکی از جاذبه‌های گردشگری پورتلند است که هر سال جمعیتی بیشتر از ۵ هزار نفر را به عنوان گردشگر به سمت خود جذب می‌کند. این باغ در مجاورت تپه‌ی وست و در پارک واشنگتن قرار دارد. مساحت این باغ را ۱۲ هکتار اعلام کرده‌اند. این باغ زیبا که در سال  ۱۹۶۰ ساخته شده است، مساحتی به میزان ۱۲ هکتار دارد. این باغ الهام گرفته از باغ‌های معروف ژاپنی است و می‌تواند تداعی‌کننده‌ی خاطرات شما از آن باغ‌ها باشد.

جاذبه‌های گردشگری پورتلند

در کجای کوالالامپور هتل بگیریم، بهتر است؟

باغ بین‌المللی رز

یکی دیگر از باغ‌های زیبای پورتلند باغ بین‌المللی رز است که در پرورش گل رز تخصص فوق‌‌العاده‌ای دارد. این باغ با بهترین باغ‌های گل رز هلندی در حال رقابت است و سرمایه‌ گذاری‌های خوبی روی آن انجام شده است. این باغ جزو مراکز تولید و همچنین نگهداری گل رز در آمریکا است. افراد می‌توانند علاوه بر دیدن این گل‌های زیبا، به خرید آن‌ها نیز بپردازند.

پارک جنگلیِ پورتلند

این پارک جنگلی با مساحت ۲۰۰۰ هکتار یکی از جنگل‌های شهریِ بی‌نظیر ایالات متحده است. در این جنگل بیشتر از ۱۱۲ نوع پرنده و ۶۲ نوع پستاندار در حال زندگی کردن هستند.‌ یکی دیگر از جذابیت‌های این پارک جنگلی مشخص کردن مسیرهایی مخصوص دوچره‌سواری و پیاده‌روی است که علاقه‌‌ی بازدیدکنندگان را چندین برابر می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری پورتلند

عمارت پیتاک

اگرچه  شهر پورتلند امروزه از شهرهای مدرن محسوب می شود اما عمارت پیتاک که در سال ۱۹۰۹ در این شهر بنا شد یکی از آثار زیبای تاریخی است که روند تبدیل این شهر را از شهری قدیمی به شهری مدرن و صنعتی به نمایش می گذارد. این عمارت متعلق به ناشر و ویراستار، هنری پیتاک بوده است که به سبک معماری رنسانس فرانسوی ساخته شده است.  عمارت پیتاک ۴۶ اتاق با پنجره هایی رو به تپه غربی دارد که می‌توان چشم انداز زیبایی از شهر را به نمایش بگذارد. این عمارت با نمایش تاریخچه و میراث پیتاک ها که از تاثیرگذارترین خانواده‌های پورتلند بودند در بین گردشگران بسیار محبوب است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها