پاندورا جاذبه‌ ای خارق العاده از دنیای آواتار در دیزنی لند

پاندورا جاذبه‌ ای خارق العاده از دنیای آواتار در دیزنی لند

فیلم سینماییِ آواتار ساخته‌ی “جیمز کامرون” یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی جهان شد و به‌قدری محبوب شد که در پارک “والت دیزنی” بخشی را به‌عنوان ” پاندورا ” به آواتار اختصاص دادند. هر آنچه در فیلم آواتار مشاهده کرده‌اید را در این پارک می‌توانید لمس کنید. تاریخ ما برخی از جذابیت‌‌های این مکان شگفت‌انگیز را برایتان‌ آماده کرده است؛ امیدوارم لذت ببرید.

گیاهان و درختان آواتار لند

گیاهان و درختانی که در این پارک قرار دارند بسیار عجیب و هیجان‌انگیز هستند که به احتمال زیاد آنها را فقط در فیلم‌های سینمایی مشاهده کرده‌اید. هنرمندان این درخت‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که مصنوعی و واقعی بودن آنها به‌ندرت تشخیص داده می‌شود؛ و چون درختان مصنوعی در کنار درختان واقعی قرار گرفته‌اند این تشخیص کمی سخت‌تر بنظر می‌رسد. نورپردازی‌های خاص و شگفت‌انگیز در این قسمت، شب‌های فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد که برای بازدیدکنندگان بشدت پر هیجان است.

پاندورا جاذبه‌ ای خارق العاده از دنیای آواتار در دیزنی لند

کوه‌های معلق در آواتار

کوهستان‌های معلق در آواتار لند نیز به خوبی شبیه‌سازی شده‌اند. حتی در این کوهستان می‌توان رشته‌های طناب مانندی که ناوی‌ها برای حرکت از آنها استفاده می‌کردند را مشاهده کرد. این کوهستان‌های معلق با گیاهان مختلف و تزیینات خاص به کوهستان‌های معلق فیلم بسیار شبیه است.

رودخانه‌ی ناوی‌ها در پاندورا

این رودخانه‌ی شگفت انگیز شما را به عمق فیلم آواتار می‌برد. دالانی تاریک و مملو از گیاهان شب‌تاب که برخی از آنها واقعی و زنده هستند و برخی مصنوعی. ال‌ای‌دی‌ها و چراغ‌ها و نمایشگر‌های رنگی‌ای که در پشت گیاهان تعبیه شده‌اند این فضا را به آواتار بیشتر شبیه می‌کنند. گیاهان در حال حرکت‌اند و حرکت کردن مجسمه‌ی ناوی نیز احساس زنده بودن را به افراد می‌دهد و لذت و هیجان‌شان را بیشتر می‌کند.

پاندورا جاذبه‌ ای خارق العاده از دنیای آواتار در دیزنی لند

معرفی زلال ترین و طولانی ترین رودخانه ‌های چین

flight of passage در آواتار

با رفتن به آواتار می‌توانید چگونگی پرواز و سقوط را احساس کنید. در آنجا می‌توانید رودخانه‌ی ناوی را تماشا کنید سپس به قسمت اصلی این پارک بروید. برای تجربه‌ی احساس سقوط و پرواز کافی است از یک صندلیِ شبیه‌ساز و یک عینک استفاده کنید. صندلی‌هایی که در سه ردیف اول گذاشته شده‌اند ویژگی‌ای دارند که به سمت بالا و پایین حرکت می‌کنند، این ویژگی باعث می‌شود که شما پرواز و سقوط را احساس کنید.

اغذیه فروشی پارک آواتار

در پاندورا ، اغذیه فروشی به نام “Pongu Pongu” وجود دارد که دو نوع نوشیدنی و یک دسر خوشمزه در آن سرو می شود. درون نوشیدنی ها که با توت فرنگی و تمشک تزیین شده اند، یک قطعه نورانی پلاستیکی قرار دارد که شبیه ساز دنیای آواتار است. البته این قطعه خوردنی نیست و استفاده از آن اختیاری است. در صورتی که دلتان خواست می توانید ۳ دلار بیشتر بپردازید تا این قطعه نورانی درون شربت های خنکی که سرو می شوند، قرار بگیرند. در بیرون اغذیه فروشی، ربات ماشینی بزرگی مشابه رباتی که در فیلم آواتار وجود داشت و انسان ها برای نابودی ناوی ها استفاده می کردند وجود دارد که تماشای آن هم خالی از لطف نیست.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها