جزیره عروسک های مکزیک ؛ جزیره ترسناک روح سرگردان

جزیره عروسک های مکزیک ؛ جزیره ترسناک روح سرگردان

کره زمین پر از مکان های ترسناک و عجیب و غریب است. مکان هایی که تا کنون. پرده از راز آنها برداشته نشده است. شاید فکر کنید مثلث برمودا یا دره مرگ ترسناک ترین نقاط جهان هستند؛ اما در این مقاله قصد داریم شما را با جزیره عروسک های مکزیک آشنا کنیم. در این جزیره هزاران عروسک از درخت ها آویزان هستند. و صدا های عجیب و ترسناکی از آنها به گوش میرسد. پس اگر علاقمند به آشنایی با مکان های ترسناک هستید؛ با این مقاله از تاریخ ما همراه شوید.

افسانه روح سرگردان مکزیک

یک افسانه قدیمی درباره یکی از جزیره های مکزیک نقل میشود؛ که پرده از داستان ترسناک جزیره مورد نظر ما برمیدارد. بومیان مکزیک معتقدند در گذشته های دور دختربچه ای در آب های این جزیره غرق میشود. زمانی که آب ها جسد دخترک را به ساحل باز می گرداند فردی به نام خولیان این جسد را پیدا میکند.

دان خولیان یکی از ساکنان جزیره بود. که به طور اتفاقی با جسد بی جان دختر بچه برای اولین بار مواجه شد. خولیان پس از تدفین دخترک کارهای مالیخولیایی انجام میداد. او اقدام به آویزان کردن عروسک های دخترک از شاخه های درخت کرد. افسانه ها میگویند روح سرگردان دخترک این کار را از خولیان درخواست کرد.

مرگ عجیب خولیان

در واقع جا جزیره عروسک های مکزیک تا قبل از مرگ خولیان خیلی هم ترسناک نبود. اما مرگ خولیان نقطه عطف این داستان سراسر هراس بود. دان خولیان پس از سالها جمع آوری عروسک و آویزان کردن آنها سرانجام در سال ۲۰۰۱ جان به جان افرین تسلیم کرد. نکته قابل توجه این است که حسد خولیان دقیقا در محل مرگ دختر بچه پیدا شد.

جزیره عروسک های مکزیک

با مرگ خولیان توجه سراسر دنیا به این جزیره کوچک جلب شد. عده ای معتقد بودند روح دختربچه در جزیره سرگردان است. و در قالب عروسک های حلق آویز شده خود را نمایان میکند. آنها معتقد بودند که مرگ عجیب و غریب خولیان با عروسک ها ارتباط دارد. به همین دلیل تا کنون کسی جرات نکرده است؛ که آنها را از جزیره جمع آوری کند.

آشنایی با بهترین غذاهای مکزیکی

روح سرگردان یا عروسک های بی جان

داستان این جزیره زمانی اسرارآمیز میشود؛ که گردشگران ادعا کردند هنگام عبور از جزیره عروسک های مکزیک صدای زمزمه و حرف زدن عروسک ها با یکدیگر را شنیده اند‌. ظاهر این عروسک ها با دست و پای گم شده و صورت گرد و خاکی و موهای ژولیده به اندازه کافی ترسناک است. حالا تصور کنید هنگامی که از کنار آنها عبور می کنید؛ نام شما را هم زمزمه کنند‌ به همین دلیل است که سفر به این جزیره تنها کار انسان های شجاع است.

جزیره عروسک های مکزیک

تورهای گردشگری جزیره عروسک های مکزیک

بسیاری از افرادی که با تورهای گردشگری به این جزیره وحشتناک می روند، معمولا از ترس گریه می کنند و یا با چشمان بسته، از این مسیر عبور می کنند. برخی دیگر که در همان لحظه نمی ترسند، شب ها دچار کابوس می شوند. حتی ممکن است توهم عروسک های زنده، تا چند ماه، همراهشان باشد.

این که این جزیره بر اثر توهم خولیان به وجود آمده و یا داستان واقعی دخترک مرده، پشت پرده آن است، تنها با رفتن به دل این جزیره مشخص می شود.

منبع سفرمی

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ