آشنایی با بهترین غذاهای مکزیکی

بهترین غذاهای مکزیکی

اگر قصد سفر به کشور زیبای مکزیک را دارید بهتر است قبل از هر چیزی  با بهترین غذاهای مکزیکی آشنا شوید، چرا که با خوردن غذاهای خوب می‌توانید خاطره‌ی خوشی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. کشور مکزیک یکی از کشورهایست که بخاطر غذاهای خوشمزه‌ای که دارد زبانزد بسیاری از کشورهای اطرافش است. غذاهایی با طعم و مزه بسیار عالی که هر کسی آن‌ها را امتحان کرده است طعم لذیذیشان را از یاد نمی‌برد. در این مقاله سعی بر این است، تا خوشمزه ترین غذاهای مکزیکی را که بسیار محبوب و پر طرفدار هستند را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

نان تورتیلا

نان تورتیلا نان بسیار خوشمزه‌ای است که در تهیه آن از آرد گندم و یا آرد ذرت استفاده می‌شود. نانی که طبخ بسیار ساده‌ای دارد و روی اجاق مکزیکی که نامش مال است پخته می‌شود و فروشندگان سیاری درکافه‌ها ویا حتی در گوشه و کنار خیابان‌ها نیز آن را طبخ می‌کنند و بصورت داغ در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

بهترین غذاهای مکزیکی

سوپ بیریا

این غذا یکی از بهترین غذاهای مکزیکی محسوب می‌شود، که در ایالت جالیسکو پخته می‌شود. در طرز تهیه آن گوشت گوسفند را در ادویه مخصوص قرار می‌دهند و سپس این گوشت‌ها را درون سوپ قرمزرنگی می‌گذارند تا بپزد. این غذا علاوه بر خوشمزگی جزو غذاهایی است که خاصیت درمانی نیز دارد.

آشنایی با غذاهای محلی ترکیه

اسنک گوردیتاس

یکی از محبوب ترین اسنک های مکزیک گوردیتاس نام دارد به چند دلیل، هم راحت می توان آن ها را درست کرد و هم بسیار خوشمزه هستند. گوردیتاس ها در واقع نوعی تورتیلا اما از نوع نازک آن هستند بعد آن ها را سرخ و یا کباب می کنند و بعد داخل آن را با مواد مختلفی پر می کنند که موادی که داخل گوردیتاس گذاشته می شود را خودتان در زمان سفارش از رستوران می توانید انتخاب کنید و در واقع هر چیزی را می توانید داخل آن ها بگذارید اما کلا اصلی ترین مواد که در داخل گوردیتاس استفاده می شود شامل نوعی پنیر، گوردیتا لوبیا و حتی نیمرو است.اگر توانستید گوردیتاسی از ذرت آبی بخورید حتما امتحان کنید چون هم طعم خوشمزه ای دارد و هم بسیار خاص است.

بهترین غذاهای مکزیکی

نتیجه گیری

در این مقاله متوجه شدیم، که  یکی از مزیت‌هایی که غذاهای مکزیکی دارند، پخت آسان و سریع آن‌ها است که در اسرع وقت در اختیار مشتریان قرار داده می‌شوند، همچنین بهترین غذاهای مکزیکی که در دیگر کشور‌ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند همین غذاهای ساده هستند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها