رستوران های معروف استانبول (قسمت دوم)

 رستوران های معروف استانبول

آیا قصد دارید راجع به رستوران های معروف استانبول اطلاعات بیشتری به دست آورید و آن ها را بشناسید؟

وجود رستوران‌های متنوعی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ طبخ غذا یک ویژگی عالی برای ترکیه و بخصوص شهر زیبای استانبول به شمار می‌آید. در واقع رستوران‌های هر شهر و کشوری بهترین گزینه برای شناخت آداب و رسوم، فرهنگ و ذائقه‌ی مردم آن خطه است. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با غذا‌ها و رستوران های معروف استانبول در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

رستوران بی‌نظیر درایه اتمان کوییزین

درایه از لحاظ کیفیت غذایی و امکانات، رنگ ۵ که بالاترین و برترین رنگ است را به خود اختصاص داده است. این رستوران بیشتر برای افراد مسلمان و کسانی که غذا‌های حلال میل می‌کند مناسب است. چراکه در رستوران  درایه غذاهایی که در وعده‌ی شام و ناهار طبخ می‌کنند تنها از گوشت حیوانات حلال گوشت در تهیه‌ی آن به کار می‌برند.

رستوران های معروف استانبول

رستوران ۱۹۲۴

نام این رستورن برگرفته از سالی (۱۹۲۴) است که آن را افتتاح کرده‌اند و انواع غذا‌های روسی و اروپایی مانند خاویار‌های دریایی، پودر پالمنی و دیگر غذا‌های خوشمزه و گوناگون با تزئینی چشم گیر در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود.

رستوران نصرت استانبول

رستوران نصرت استانبول از جمله رستوران‌هایی است که به دلیل تفاوتی که دارد شهرت جهانی پیدا کرده و بیشتر این شهرت از طریق شبکه‌های اجتماعی رقم خورده است. صاحب این رستوران از ماهرترین آشپزهای ترکی در زمینه‌ی طبخ گوشت می‌باشد که شیوه‌ای منحصر به فرد در این زمینه دارد. این رستوران در سال ۲۰۱۰ میلادی افتتاح شد و پس از آن به عنوان سمبل سرو استیک در استانبول معرفی شد. رستوران نصرت هم نام آشپز معروف و ماهرش است.

رستوران ماربلا

کافه رستوران ماربلا یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های معروف استانبول است از دید مسافران تور استانبول امتیاز ۵ که امتیاز کاملی در سایت معتبر tripadvisor است به خود اختصاص داده است و چون اکثرا از این رستوران راضی بودن،  پس میشه گفت رستوران خوبی است. این کافه رستوران از لحاظ اقتصادی هم مناسب است و در منوی خود غذاهای دریایی، استیک، باربیکیو و ترکی دارد. علاوه بر این‌ها غذاهای بدون گلوتن و غذاهای مخصوص گیاه خواران را هم سرو می‌کنند.

رستوران های معروف استانبول

راهنمای سفر به استانبول

نتیجه گیری

ما در این مقاله به معرفی برخی از رستوران های معروف استانبول پرداختیم تا شما عزیزان در سفر به استانبول در پیدا کردن رستوران‌هایی که غذاهای حلال طبخ می‌کنند، به مشکل بر نخورید. این رستوران‌ها، غذاهایی لذیذ و خوشمزه را برای مشتریان آماده می‌کنند، که شما نیز حتما از خوردن آن‌ها لذت خواهید برد.

منبع ایران دهکده
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها