معرفی گران ترین هتل های جهان

معرفی گران ترین هتل های جهان

سفر کردن یکی از بزرگترین لذت های انسان امروزی است. سبک های مختلفی برای سفر کردن وجود دارد. برخی علاقمند به کمپینگ و ماندن در طبیعت هستند. اما عده ای تمایل به گذراندن سفر در هتل ها و اقامتگاه های لوکس هستند. اگر شما نیز بودجه ای نامحدود برای سفر کردن دارید؛ ما شما را با گران ترین هتل های جهان آشنا خواهیم کرد. در این هتل های لوکس خدمات منحصر به فردی ارائه میشود. گاهی خدمات این هتل ها به قدری جالب و بی نظیر است؛ که خود، تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری میشوند. در ادامه شما را با برهی از این مجموعه های اقامتی آشنا خواهیم کرد.

زیردریایی دیپ لاورز ؛ سنت لوسیا

یک هتل سیار، در اعماق اقیانوس ها می تواند بسیار خاطره انگیز و منحصر به فرد باشد. این زیردریایی عظیم یکی از لوکس ترین و گران ترین هتل های دنیاست. هزینه اقامت در این هتل حدود ۲۵۰ هزار دلار برای هر شب است. اما جالب است بدانید این زیردریایی می تواند در هر مکانی که مسافران دوست دارند لنگر بیندازد. لذا شما می توانید انتخاب کنید؛ در طی اقامتتان از مناظر صخره های مرجانی لذت ببرید. یا شبی را در کنار یک کشتی غرق شده در دریای سرخ به صبح برسانید‌. مدیران یکی از گران ترین هتل های جهان قصد دارند در آینده هر اتاق را مطابق با ویژگی های زوج ها طراحی کنند‌. و خاطره ای منحصر به فرد برای زوجین به ارمغان آوردند.

هتل جمیرا ، بدروم ترکیه

اگر به دنبال یک مجموعه بی نظیر برای استراحت می گردد، بی شک این هتل ترکی بی نظیر انتخابی عالی محسوب میشود. هتل جمیرا بهترین مجموعه اقامتی ترکیه و یکی از لوکس ترین هتل های جهان محسوب میشود. این مجموعه بی نظیر در نزدیکی ساحل توربا واقع شده است. و شامل ۱۱۰ اتاق با ویو رو به دریا میباشد. ویژگی منحصر به فرد هتل جمیرا، وجود استخر های روباز و سرپوشیده در هر اتاق است. اسپای هتل تمامی امکانات رفاهی نظیر ماساژ، حمام ترکی و سونا را برای مسافران فراهم میکند. مسافران میتوانند از تفریحات شبانه هتل لذت ببرند؛ بدون آنکه نگران کودکان باشند. چرا که این مجموعه دارای اتاق های مخصوص نگهداری از کودکان است.

گران ترین هتل های جهان

هتل جزیره لاوکالا ایالات متحده آمریکا

نام آمریکا همواره یادآور مدرنیته و تجمل گرایی است. هتل لاوکالا یکی از گران ترین هتل های جهان است. و از این قاعده مستثنا نیست. این هتل، در جزیره ای اختصاصی در جنوب اقیانوس آرام قرار گرفته است. به همین دلیل می توان آرامش اقیانوس و لذت سفر در آن را با تمام وجود حس کرد. ساحلی زیبا با ماسه های سفید، در کنار آبی نیلگون اقیانوس چشم اندازی بی نظیر برای هتل است. در این جزیره ۲۵ ویلای اختصاصی به سبک فیجی ساخته شده است؛ تا مسافران به دور از همهمه شهر به استراحت بپردازند. هر کدام از این ویلا ها ویو منحصر به فرد خود را دارد. هر شب اقامت در این ویلا ها هزینه ای بالغ بر ۴۰ هزار دلار در بر دارد.

هتل حیات سنتریک لونت استانبول

پنت هاوس تی وارنر

گران ترین هتل های جهان

پنت هاوس تی وارنر، هتل چهار فصل دارای یکی از مجلل ترین سوئیت های NYC در جهان بوده و مکانی معروف برای مسافرت شناخته می شود که در نیویورک واقع شده است. این هتل یک مکان متمایز و شگفت انگیز بوده و شامل آثار هنری اصل از هنرمندان بین المللی است. پنت هاوس تی وارنر سوییتی با وسعت ۴۰۰ متر مربع بوده و منظره ای پانوراما از بالکن های شیشه ای به مهمانان خود ارائه می نماید. مهمانان می توانند از خدمات چندگانه این هتل شامل یک درمانگر شخصی و راننده خصوصی برای سفر بدون محدودیت استفاده نمایند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها