معرفی اماکن تاریخی برزیل

اماکن تاریخی برزیل

آمریکا، قاره ای زیبا، لوکس و جذاب است. سرزمین های متنوع با جاذبه های گردشگری گوناگون در آن؛ مقصد بسیاری از مسافران است. اما برزیل جذابیت بیشتری نسبت به سایرین دارد. اماکن تاریخی برزیل در کنار کارناوال ها و جشن های مختلف نظر هر ماجراجوی تاریخ دوستی را به خود جلب میکند. اگر شما نیز به دنبال آشنایی با اسرار پنهان تاریخی این کشور پرآوازه هستید؛ با این مقاله از تاریخ ما همراه شوید.

مجسمه مسیح نجات دهنده

بی شک تاریخی ترین و مهمترین سمبل کشور برزیل مجسمه ای موسوم به مسیح منجی است. این مجسمه عظیم به روی بلندترین نقطه کوه کورکووادا با ارتفاع ۷۰۰ متر  ساخته شده است. بومیان منطقه معتقد بودند مجسمه مسیح از آنها محافظت میکند. اکنون این سازه عظیم به یکی از پربازدیدترین مناطق برزیل تبدیل شده است. هنگام بازدید از این مجسمه میتوانید نمایی زیبا از خلیج گئونابارا و لاگئو رودریگو د فریتاس مشاهده کنید. و در پناه مسیح از طبیعت زیبا لذت ببرید.

مجسمه مسیح نجات دهنده

اورو پرتو

دوران استعماری بخش مهمی از تاریخ این کشور را تشکیل میدهد. بخش زیادی از اماکن تاریخی برزیل در این بخش از تاریخ ساخته شده است. اورو پرتو یک کلیسای قدیمی و زیباست؛ که زمان ساخت آن مربوط به دوران استعمار منطقه در قرن هفدهم و هجدهم است. در داخل این کلیسای تاریخی با دیوار هایی پوشیده از طلا و الماس مواجه میشیم. تمامی این جواهرات از معادن اطراف کلیسا استخراج شده است. سبک معماری استعماری در این کلیسا به قدری واضح است؛ که نام این سازه عظیم در فهرست آثار یونسکو قرار گرفته است.

پلورینا، سالوادور

دولت برزیل برای مدت زمان طولانی مستعمره کشور پرتغال بود. دولت استعماری این کشور در منطقه سالوادور مستقر بود. به همین دلیل آثار تاریخی زیادی از این منطقه به جای مانده است. قدمت این بنا های تاریخی به فرن هفدهم تا نوزدهم باز میگردد. زیباترین و پر زرق و برق ترین کلیسا های  برزیل را در این منطقه مشاهده میکنید. کاشی کاری های زیبا و مجسمه های ظریف مهم ترین ویژگی های این منطقه است.

آشنایی با کشور برزیل

سالن تئاتر آمازون

سالن تئاتر آمازون یکی از اماکن تاریخی برزیل و شهر مانائوس است. که با الهام از معماری ایتالیایی است که در سال ۱۸۹۶ به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است. شهر مانائوس را پرتغالی‌ها در سال ۱۶۶۹ روی رود ریو نگرو در نزدیکی محل برخورد آن با رود آمازون ساختند. گنبد سالن تئاتر آمازون که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، از ۳۶ هزار کاشی سرامیکی با طرح و رنگ کشور برزیل تشکیل شده است.

سالن تئاتر آمازون

در ساخت این سالن اپرا مصالحی از کشورهای مختلف به کار رفته است. سنگ مرمر این بنا از ایتالیا، فولاد آن از انگلستان و مبلمان و اثاثیه آن از فرانسه تهیه شده است.

منبع علی بابا
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها