معرفی کافه های معروف شهر شیراز

معرفی کافه های معروف شهر شیراز

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به کافه گردی علاقه‌مندید بهتر است به هنگام سفر به شهر پر آوازه‌ی ایران، شهر شیراز، علاوه بر گشت و گذار در خیابان‌های خوش نقش و جاذبه‌های دیدنی آن، اوقاتی را در کافه‌ های معروف شهر شیراز بگذرانید و به صرف نوشیدنی، لحظاتی را به همراه خانواده در آنجا به تفریح و استراحت بپردازید. به همین خاطر ما قصد داریم تا شما را با محبوب‌ترین کافه‌های شهر شیراز آشنا کنیم تا با صرف نوشیدنی‌های متنوع، از حس و حال شاعرانه‌ی موجود در آنها، خاطرات لذت بخشی را برای خود و اطرافیانتان بسازید.

کافه استریت لانژ

یکی دیگر از کافه‌ های معروف شهر شیراز، کافه استریت لانژ است. این کافه در دسته‌ی کافی ‌شاپ‌های لوکس شیراز قرار می‌گیرد. دکوراسیون داخلی این کافه به دلیل نور کاری‌های شیک و خاص و ترکیب رنگ متنوع در میز و صندلی به شکل خاصی تزئین شده است .درواقع بسیاری از مسافران و مشتریان مجذوب محیط خیره‌کننده آن می‌شوند. این کافی شاپ مجلل، علاوه بر دکوراسیون زیبا با منوی متنوع و خوشمزه‌ای میزبان میهمانان خود می‌‌شود.

کافه فردوسی

اولین کافه‌ای که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، کافه فردوسی واقع در خیابان فردوسی شیراز است. این کافه چه در میان شیرازی‌ها و چه در بین مسافران، به عنوان یکی از مشهورترین کافه‌های شهر شیراز محسوب می‌شود. از مواردی که باعث جذابیت کافه فردوسی شده، سبک معماری سنتی آن است که شیشه کاری‌های موجود در آن محیط آرام و دلربایی را برای مشتریان ایجاد می‌کند؛ همچنین این کافه دارای تنوع منویی بالا و اینترنت رایگان است. بنابراین کافه فردوسی برای گردشگرانی که سبک معماری سنتی را ترجیح می‌دهند گزینه‌ی مناسبی است.

کافه یوگا

اگر در میان کافه های معروف شهر شیراز به دنبال کافه‌ای شیک و مدرن هستید، کافه یوگا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. محیط دنج و آرام این کافه در کنار فضای مدرنیته آن، تصویر فوق العاده‌ای از یک کافی شاپ را به نمایش می‌گذارد. ناگفته نماند که پرسنل اخلاق مدار کافه یوگا نیز هم در انتقال حس خوب به مشتریان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

کافی شاپ هتل زندیه

این کافه نیز همانطور که از نامش پیداست به یکی از هتل های شهر شیراز تعلق دارد. این کافه با طراحی و معماری ایرانی ساخته شده است و یک فضای آرام و مطلوب برای مهمانان شما فراهم می کند. پرسنل این هتل و کافه با لباس های سنتی از شما پذیرایی می کنند و شما می توانید ضمن استراحت در این کافه و میل کردن یک فنجان قهوه از ارگ کریم خانی نیز بازدید کنید.

کافه هتل ستارگان

این کافه نیز به یکی از هتل های معروف و مجلل شهر شیراز تعلق دارد. این کافه با فضایی نیمه تاریک و بهره گیری از چراغ های رنگی به همراه ادغام معماری سنتی و مدرن، یکی از دنج ترین فضاهای موجود در شهر شیراز است. اگر می خواهید یک فنجان قهوه را در آرام ترین کافه شهر شیراز بنوشید می توانید به کافه هتل ستارگان مراجعه نمایید.

منبع czechtour
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها