بهترین بازارهای خیابانی جهان

بهترین بازارهای خیابانی جهان

از گذشته تا به امروز بازارهای خیابانی جهان از محبوب‌ترین مکان‌هایی بودند که مردم دنیا می‌توانستند مایحتاج زندگی‌شان را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی از آنجا تهیه کنند. اکثر این بازارها به شکل مغازه‌های کوچکی هستند که بطور مستقلی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. اگرچه جهان امروزه به سمت و سوی تکنولوژی و دنیای دیجیتال رفته و بسیاری از مردم در دنیا خرید‌های خود را به صورت مجازی انجام می‌دهند؛ اما همچنان هستند کسانی که از حس و حال خرید از بازارهای خیابانی لذت ببرند. بنابراین اگر شما هم جزو همین دسته از افراد هستید به شما توصیه می‌کنیم ما را در خواندن این مقاله همراهی کنید.

بازار بروژ لندن، انگلستان

گردشگران لندنی فراموش نکنید که به هنگام سفر به این شهر از بازار قدیمی بروژ دیدن کنید. بازار بروژ با ۱۵۰ سال قدمت تاریخی در نزدیکی کلیسای جامع وارک قرار گرفته و به عنوان یکی از معروف ترین بازارهای خیابانی جهان شناخته می‌شود.

بازار لابوکریا، بارسلونا

اگر قصد سفر به کشور اسپانیا را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در کنار بازدید از جاذبه‌های هیجان انگیز آن، به بازار لابوکریا در بارسلونا بروید. این بازارچه از غرفه‌هایی تشکیل شده که قدمت آن به قرن ۱۳ برمی‌گردد. به هنگام گردش در لابوکریا متوجه خواهید شد که این بازار علاوه بر فروش میوه، و مواد غذایی، شامل رستوران‌های کوچکی است که به سرو غذاهای دریایی مختلف و غذاهای محلی کاتالونیا می‌پردازند. بنابراین شما می‌توانید هم از قدم زدن در آن لذت برده و هم یک دل سیر از غذاهای لذیذ و خوشمزه آن بخورید.

بازار شبانه شیلین، تایپه

بازار شیلین یکی از بزرگترین بازارهای خیابانی جهان است که در تایپه‌ی تایوان واقع شده است. از مواردی که باعث محبوبیت این بازار شبانه در میان گردشگران شده، آن است که فروشندگان آنجا با حرکات نمایشی متنوع اسباب سرگرمی مشتریان را فراهم می‌کنند؛ به علاوه مهم‌ترین چیزی که در این بازار بیش از همه مورد توجه قرار گرفته غذاهای سنتی و اسنک‌های متنوع‌اش است. همچنین قیمت‌های مقرون به صرفه آن توانسته تا مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

بازار ریالتو، ونیز

بازار ریالتو در بهترین منطقه گردشگری ایتالیا، ونیز، واقع شده که یکی از چشم نواز ترین غرفه های خرده فروشی جهان و همچنین یکی از قدیمی ترین آن هاست. اولین غرفه این بازار در اواخر قرن یازدهم میلادی به این منطقه انتقال یافته است. بازار امروز در کرانه کانال بزرگ واقع شده و توسط پل معروف ریالتو که یک شاهکار معماری دهه ۱۵۰۰ است، گسترده شده است. بازار به خودی خود هر روز شلوغ بوده و افراد محلی هر روز به دنبال تازه ترین و بهترین مواد غذایی و سبزیجات در آن هستند. گرچه ماهی ستون تجارت ریالتو می باشد، میوه، سبزیجات و سایر محصولات مهم برای غذاهای ونیزی نیز در معرض نمایش هستند. توریست ها بیشتر به قصد بازدید به این بازار سر می زنند تا خرید. دوربین عکاسی خود را به همراه داشته باشید که قرار است لحظات این سفر به یادماندنی را جاودانه کنید.

منبع سفرستان
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها