معرفی بهترین و معروف ترین کافه های بوشهر

معرفی بهترین و معروف ترین کافه های بوشهر

کافه گردی در دنیای امروز یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی است که بیشتر جوانان شهرنشین به آن علاقه‌ دارند. چه بسا کافه گردی در سفر نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های تفریح برای افراد محسوب شود. بنابراین اگر مسافر شهر بوشهر هستید و یا در آنجا زندگی می‌کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به معروف ترین کافه های بوشهر سر بزنید. اغلب کافی‌ شاپ‌های محبوب این شهر مناظر زیبایی از دریا را به مشتریان خود هدیه می‌دهند. در ادامه‌ی این مقاله ما شما را با کافه‌های ساحلی شهر بوشهر آشنا می‌کنیم پس تا انتها ما را همراهی کنید.

کافه دلفین بوشهر

کافه دلفین یکی از معروف ترین کافه های بوشهر است که با سبک معماری استوایی در اسکله ساحلی، رو بروی باغ پرندگان واقع شده است. این کافه با دکوراسیون بسیار شیک واقع در ساحل دریای خلیج فارس، یکی از تماشایی‌ترین کافه‌های ساحلی شهر بوشهر محسوب می‌شود. بسیاری از بازیگران و هنرمندان مشهور از سبک معماری آن استقبال کرده و به هنگام سفر به بوشهر، اوقاتی را در آن سپری می‌کنند. اما هیچ یک از این موارد باعث نشده تا این کافه به مکانی برای تفریح و استراحت افراد ثروتمند مبدل شود بلکه هزینه‌های معمول و معقول آن باعث شده تا گردشگران و افراد معمولی جامعه نیز بتوانند لحظات دل انگیزی را در این کافه ساحلی سپری کنند. بنابراین به هنگام رفتن به کافه دولفین اصلا نگران هزینه آن نباشید.

کافه آبرنگ بوشهر

کافه آبرنگ نیز مانند کافه دلفین یک کافه ساحلی به شمار می‌رود. این کافی شاپ واقع در جاده‌ی ساحلی نیز از معروف ترین کافه های بوشهر است. شما می‌توانید در فضای دنج و آرامی در نزدیکی ساحل زیبای خلیج فارس بنشینید و با گوش دادن به صدای امواج دریا و مرغان آبی نوشیدنی‌تان را بنوشید و از مناظر پیش رویتان لذت ببرید.

کافه مظفر بوشهر

اگر دوست دارید در یکی از گران ترین کافه های شهر بوشهر اوقات خود را سپری کنید، می توانید به کافه مظفر بروید. این کافه سبک ویژه ای دارد و مانند آن را هیچ کجای استان بوشهر پیدا نخواهید کرد.

کافه مظفر منوی خاصی دارد و البته قیمت نوشیدنی ها و خوراکی های منوی آن در زمره گران ترین های استان بوشهر است. اجرای موسیقی کلاسیک و فاخر در کنار سرو یک فنجان قهوه خوش عطر و طعم را در این کافه تجربه خواهید کرد.

این کافه یک فضای آرام را در اختیار شما می گذارد. پذیرایی در این مجموعه به بهترین شیوه ممکن صورت گرفته و در آنجا می توانید بسیاری از افراد متمول جامعه و بخصوص کارمندان شرکت نفت بوشهر را مشاهده کنید. هر چند هزینه مراجعه به کافه مظفر بسیار بالاست با این حال کیفیت منو و خدمات ارائه شده تمامی هزینه های مورد نظر را توجیه می کند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها