معرفی ۳ هتل شیشه ای جذاب در دنیا

ماجرای هتل شیشه ای 

قرن بیست و یکم نقطه عطف صنعت گردشگری و توریسم بود. در سال‌های اخیر این صنعت پیشرفت چشمگیری کرد و خلاقیت‌های بسیاری وارد این حوضه شد. هتل شیشه ای، یخی، حبابی و غیره نمونه‌ای از این خلاقیت‌ها بودند. بسیاری از مسافران تمایل به تجربه کارهای جدید دارند. زندگی در یک اتاق شیشه ای و تماشای آسمان زیبای شب نمونه‌ای از یک تجربه ناب و به یاد ماندنی است. به همین دلیل در این مقاله از تاریخ ما قصد داریم شما را با بهترین هتل‌های ساخته شده از شیشه آشنا کنیم.

مجموعه اقامتگاه‌های Skylodge Adventure  در پرو

اگر طرفدار تجربه‌های عجیب و هیجان‌انگیز هستید، مجموعه اقامتگاه‌های Skylodge Adventure  در پرو گزینه‌ای بی نظیر برای شما محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل در حقیقت کابین‌های جدا از هم هستند که از صخره‌ها آویزان هستند. بدین ترتیب یک منظره بکر از ارتفاع ۴۰۰ متری پیشروی شما قرار می‌گیرد که می‌تواند کاملاً منحصر به فرد و جالب باشد. برای دسترسی به این هتل باید کمی صخره نوردی بلد باشید، تا بتوانید خود را به کابین‌ها برسانید. نکته مهمی که این نوع طراحی را محبوب کرده است، حفظ کامل حریم خصوصی افراد است.

هتل درختی در سوئد

سوئد یکی از کشورهای پیشرو در صنعت توریسم است. سوئدی‌ها نوعی هتل شیشه ای جذاب که برگرفته از علم شینرین است را ساخته‌اند. شینرین نوعی عقیده ژاپنی برای کاهش استرس است. ژاپنی‌ها معتقدند هنگامی که انسان در دل جنگل و طبیعت قرار بگیرد، به دلیل ارتباط مؤثر با طبیعت از میزان تنش‌های روانی کاسته می‌شود. هتل درختی سوئد مصداق کاملی بر این مدعا است. این هتل‌ها در دل جنگل‌های کاج قرار دارد. اتاق‌های این هتل به‌گونه‌ای ساخته شده است که دیگران از وجود کابین‌های هتل مطلع نمی‌شوند. از داخل هر کابین نیز یک دید ۳۶۰ درجه کامل به محیط بیرون وجود دارد.

 هتل ایر د باردناس در اسپانیا

Hotel Aire de Bardenas  در کشور اسپانیا و در پارک طبیعی باردناس رئالس واقع شده است. این هتل به صورت اتاقک‌های توپی شکل طراحی شده است؛ به همین علت به هتل حبابی نیز معروف است. این هتل برخلاف بسیاری از هتل‌های جهان که نمای زیبایی از جنگل‌های سرسبز را ارائه می‌کنند با هدف ارائه یک چشم اندازه فوق‌العاده از بیابان طراحی شده است.

هتل پنج میلیون ستاره در ایسلند

The 5 Million Star Hotel یکی دیگر از هتل شیشه ای های زیبا در ایسلند است که همانند گزینه‌های اخیر یک طراحی کروی شکل و حبابی دارد. تماشای نورهای شمالی ایسلند یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های موجود برای یک شب اقامت در این هتل است. این هتل نیز همانند کلبه شیشه ای پانوراما در یک فاصله دو ساعتی از مرکز ایسلند قرار دارد و به سیستم‌های گرمایشی و تختخواب های راحت مجهز شده است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها