ماجرای فرار عروسک مخوف آنابل از موزه

ماجرای فرار عروسک مخوف آنابل از موزه

عروسک مخوف آنابل پای ثابت بیشتر فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک هالیوود است. اما ماجرای عروسک آنابل واقعی بسیار جالب است که در این مقاله به این عروسک و فرار آن از موزه می‌پردازیم. این عروسک یک هدیه ساده بود که مادر دونا به مناسبت قبولی در دانشگاه برای او خرید‌. پس از مدتی دونا و دوستش متوجه رفتار‌های غیرعادی عروسک شدند. آنها تصور می‌کردند این عروسک گاهی به صورت خودبه‌خودی جا‌به‌جا می‌شود. به‌عنوان‌مثال از یک اتاق به اتاق دیگر می‌رود. نقطه عطف این ماجرا یادداشت‌های کوچک و عجیب و غریبی بود که در جاهای مختلف خانه پیدا می‌شد. بدین ترتیب دونا و دوستانش به روح شیطانی عروسک مشکوک شدند.

آنابل و اقدام به قتل

لو یکی از دوستان دونا بود که از همان اول نسبت به آنابل مشکوک بود. او از حرکات مشکوک آنابل و یادداشت‌های عجیب و غریبی که پیدا می‌شد بسیار ترسیده بود. لو کابوس‌های عجیب و ترسناکی می‌دید و هربار که از خواب بیدار می‌شد، عروسک مخوف آنابل را اطراف خود می‌دید. بدین ترتیب دونا و دوستانش به سراغ یک زوج شکارچی ارواح به نام اد و لورن وارن رفتند. اد و لورن معتقد بودند این عروسک توسط یک روح شیطانی کنترل می‌شود و اگر کارهای او متوقف نشود، ممکن است به قیمت جان افراد تمام شود. بدین ترتیب خانم و آقای وارن دست به کار شدند و با کارهایی نظیر افزایش معنویت خانه، آنابل را به دام انداختند.

عروسک آنابل کجاست؟

پس از به دام افتادن آنابل، خانم و آقای وارن او را به موزه خصوصی شگفتی‌های وارن منتقل کردند. این عروسک سال‌ها در یک محفظه شیشه‌ای که با آب مقدس تطهیر شده بود، نگهداری می‌شد. اما در یک پست جنجالی از ویکی‌پدیا، شخصی مدعی شد که عروسک عجیب آنابل از این موزه فرار کرده است.

عروسک آنابل گم شده است

پس از این پست جنجالی، نام عروسک مخوف آنابل دوباره بر سرزبان‌ها افتاد. بسیاری از افراد طرف‌دار علوم ماورا طبیعی به دنبال کشف پاسخ این پرسش بودند. در حقیقت آنابل مدتی است دیگر در موزه خانواده وارِن نیست. این موزه به علت نقض تعهداتش و نامناسب بودن مکان آن بسته شده و اشیای عتیقه‌اش اکنون توسط تونی اسپرا، داماد اد و لورن وارن نگهداری می‌شود. تونی اسپرا اعلام کرد که عروسک آنابل گم نشده و جایش امن است. وقتی یک نفر با شیطنت اطلاعات صفحه ویکی‌پدیای آنابل را تغییر داد و نوشت عروسک گم شده‌، این موضوع در فضای مجازی جنجال به پا کرد. ویکی‌پدیا نیز بعد از مدتی این شایعه را رد و اعلام کرد که عروسک آنابل سالم  است و در مکانی مطمئن نگهداری می‌شود.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها