بهترین رستوران های ایرانی در کانادا را بشناسید

بهترین رستوران های ایرانی در کانادا را بشناسید

کانادا دومین کشور بزرگ دنیاست، بااین‌حال تراکم جمعیتی بسیار پایینی دارد. به همین علت تمایل به جذب مهاجران خارجی دارد. در سال‌های اخیر ایرانیان زیادی به کشور کانادا مهاجرت کرده‌اند. عدم تبعیض‌های نژادی، سطح رفاه بالا، حقوق مکفی و موقعیت‌های کاری و تحصیلی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت ایرانیان است‌. مهاجران کانادا گاهی دلشان میخواهد سری به هموطنان بزنند. بهترین رستوران های ایرانی در کانادا یکی از فضاهای ایده آل برای ملاقات با یکدیگر است. در ادامه این لیست برخی از این رستوران ها را معرفی میکنیم تا بتوانید طعم بی نظیر غذای ایرانی را بچشید.

رستوران شهرزاد

اگر به دنبال معروف‌ترین رستوران ایرانی در تورنتو می‌گردید، رستوران شهرزاد پاسخ سؤال شماست. فضای داخلی این رستوران با استفاده از المان‌های سنتی ایرانی نظیر نقاشی‌های برگرفته از داستان‌های هزار و یک شب و اشعار معروف تزئین شده است‌. یکی دیگر از دلایل محبوبیت رستوران شهرزاد منو متنوع غذایی و کیفیت بی نظیر غذاهای آن است. در این رستوران میتوانید انواع خورشت ها و پلوهای ایرانی درج یک سفارش دهید و از ساعاتی خوش در کنار دوستانتان باشید.

بهترین رستوران های ایرانی در کانادا را بشناسید

رستوران انار

حس خوب که از بودن در خانه‌های ایرانی می‌گیرید، تجربه نابی است که در هیچ کجای جهان تجربه نخواهید کرد. به همین دلیل رستوران انار در لیست بهترین رستوران های ایرانی در کانادا قرار دارد. در دکوراسیون داخلی این رستوران و سفره‌خانه از المان‌های سنتی نظیر صنایع‌دستی استفاده شده است و فضای داخلی بسیار مشابه با خانه‌های کهن ایرانی است. در این رستوران انواع غذاهای خانگی نظیر خورشت فسنجان، خورشت قیمه، خورشت قرمه‌سبزی و غیره سرو می‌شود.

رستوران گیلانه

اگر به دنبال بهترین غذاهای ایرانی هستید، حتماً باید غذاهای گیلانی را امتحان کنید. غذاهایی نظیر کباب ترش، باقلاقاتق، کشک بادمجان و غیره از محبوب‌ترین غذاهای گیلانی هستند که با ذائقه همه ایرانی‌ها سازگار هستند. رستوران گیلانه واقع در ونکوور این تجربه ناب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در منو این رستوران انواع مختلفی از غذاهای گیلانی و سایر غذاهای ایرانی را مشاهده می‌کنید. محیط زیبا که برگرفته از رستوران های محلی شمال ایران است از سایر نقاط مثبت این مجموعه است.

رستوران تهران

اگر در شهر مونترال زندگی می‌کنید و قصد دارید زمانی خوش را در یک رستوران ایرانی سپری کنید ما به شما رستوران تهران را معرفی می‌کنیم. این مجموعه یکی از بهترین رستوران های ایرانی در کانادا است. رستوران تهران یک رستوران خانوادگی است که ۲۵ سال شهرت و اعتبار را در کارنامه خود دارد. غذاهای رستوران تهران به‌قدری لذیذ است که حتی از شهرهای دیگر نیز به رستوران تهران می‌آیند. رستوران تهران علاوه بر غذاهای ایرانی باقالی‌پلو با ماهیچه، سبزی پلو با ماهی، میرزاقاسمی و انواع کباب، غذاهای بسیاری متنوع دریایی را در منو خود جای‌داده است.

رستوران کبابسرا

بهترین رستوران های ایرانی در کانادا را بشناسید

طعم و مزه کباب‌های ایرانی چیزی نیست که با گذر زمان از یادها برود. یکی از بهترین کباب‌های ایرانی را در شهر مونترال و در رستوران ایرانی کباب‌سرا می‌توانید امتحان کنید. این رستوران آشپزهای ماهری دارد که تمرکز و تخصص خاصی در طبخ کباب‌های ایرانی دارند. منو رستوران کباب‌سرا ترکیبی از انواع کباب‌ها و غذاهای سنتی و اصیل ایرانی است.

معرفی رستوران شما در این مطلب: https://tarikhema.org/contact
به لینک بالا بروید و از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها