بهترین رستوران های ایرانی در ترکیه را بشناسیم

بهترین رستوران های ایرانی در ترکیه را بشناسیم

ترکیه یکی از کشورهای دوست و همسایه است که در طی سال‌های اخیر بسیار در صنعت توریسم و جذب گردشگر موفق بوده است. ایرانیان بسیاری سالانه به این کشور سفر می‌کنند یا این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. به همین دلیل هنگامی‌که در خیابان‌های این کشور قدم می‌زنید، دست‌کم با یک ایرانی مواجه خواهید شد؛ لذا سرآشپزهای متعددی تصمیم گرفتند تا بهترین رستوران های ایرانی در ترکیه را افتتاح کنند، تا هم‌وطنانشان طعم بی‌نظیر غذای ایرانی را فراموش نکنند. هرچند این رستوران‌ها در ابتدا مناسب برای مهاجران و مسافران ایرانی بود اما کم‌کم مردم بومی ترکیه هم به این رستوران‌ها سر زدند و به مرور عاشق غذای ایرانی شدند. در ادامه چند نمونه از این رستوران‌ها را معرفی خواهیم کرد.

رستوران شیراز

اگر به دنبال یک فضای سنتی و ایرانی هستید می‌توانید سری به رستوران شیراز در استانبول بزنید. در دکوراسیون داخلی این رستوران از انواع المان‌های ایرانی استفاده شده است و حس خیلی خوبی منتقل می‌کند. نکته دیگر منو غذایی بسیار کامل آن است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی مانند انواع خورشت‌ها، پلوها، کباب‌ها و پیش غذاهایی مانند آش، سوپ، کشک بادمجان و غیره را ببینید. علاوه بر آن این رستوران اقدام به ارائه انواع غذاهای ترکی هم کرده است. بدین ترتیب رستوران شیراز می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از سلایق غذا ارائه دهد.

بهترین رستوران های ایرانی در ترکیه را بشناسیم

رستوران نایب

اگر قصد مهمانی گرفتن در استانبول را دارید می‌توانید از فضای ایرانی یکی از بهترین رستوران های ایرانی در ترکیه استفاده کنید. رستوران نایب بسیار بزرگ و زیباست و ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ نفر را دارد. به همین دلیل در اکثر روزها مراسم‌هایی مانند عروسی در این رستوران برگزار می‌شود. منوی غذایی رستوران نایب کامل است و اکثر غذاهای معروف ایرانی را شامل می‌شود. نکته جالبی که درباره این رستوران وجود دارد این است که برای تمام وعده‌های صبحانه، ناهار و شام غذا سرو می‌شود. هموطنان ایرانی می‌توانند در هر ساعت از روز به این رستوران مراجعه کنند و از مزه بی‌نظیر غذاهای آن لذت ببرند.

رستوران شهرزاد

شهرزاد یکی از رستوران های ایرانی در ترکیه است که حتی مردم استانبول هم از طعم غذاهای آن لذت می‌برند. این رستوران در میدان تکسیم واقع شده است‌. بیشترین قسمت از منوی رستوران شهرزاد را انواع کباب‌ها مانند جوجه کباب نگینی، کباب سلطانی، کوبیده، برگ و غیره تشکیل می‌دهد. همچنین در این رستوران انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد هم سرو می‌شود. به عبارتی دیگر، شهرزاد یک رستوران تمام عیار ایرانی است که می‌توانید در از گذراندن اوقات خود در آن لذت ببرید.

رستوران مژگان

رستوران مژگان یکی از بهترین رستوران های ایرانی در ترکیه است. اگر به دنبال گرفتن یک دورهمی و مهمانی هستید اما نمی‌دانید کدام رستوران را انتخاب کنید، ما به شما رستوران ایرانی مژگان را معرفی می‌کنیم. این رستوران بی‌نظیر با ترکیب فضای سنتی و مدرن توانسته به‌خوبی فضایی دنج و زیبا را برای مشتریان خود فراهم کند. منو غذایی رستوران مژگان بسیار متنوع بوده و انواع غذا، نوشیدنی و دسرهای ایرانی را سرو می‌کند. رستوران مژگان از جمله رستوران‌هایی است که در تمامی ساعت‌های شبانه روز باز و به گرمی پذیرای مشتریان است.

رستوران آسمان

بهترین رستوران های ایرانی در ترکیه را بشناسیم

رستوران ایرانی آسمان یکی دیگر از رستوران های معروف ایرانی در شهر استانبول ترکیه است. رستوران های ایرانی در کشور ترکیه به خصوص شهر استانبول کم نیستند اما کیفیت و تنوعی که رستوران آسمان دارد، آن را از هر رستوران ایرانی دیگر برجسته‌تر کرده است. ساعت کاری رستوران آسمان از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۱ شب است و تنها وعده‌های نهار و شام را سرو می‌کند. رستوران آسمان با وجود اعتبار و شهرتی که دارد اما از رنج قیمتی بسیار مناسبی برخوردار است.

معرفی رستوران شما در این مطلب: https://tarikhema.org/contact
به لینک بالا بروید و از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها