عجیب و غریب ترین صبحانه های جهان

عجیب و غریب ترین صبحانه های جهان

آیا تاکنون درمورد عجیب و غریب ترین صبحانه های جهان چیزی شنیده‌اید، صبحانه‌هایی که بعضاً در مکان‌های خاص و با شرایط ویژه سرو می‌شوند؟ این روز‌ها چشیدن طعم خوراک‌ها و میوه‌های متنوع و خاص به یکی از تفریحات پرطرفدار در دنیا تبدیل شده است به گونه‌ای که حتی برخی از افراد ماجراجو مقاصد سفر خود را بر پایه تجربه‌کردن طعم خوردنی‌های خاص و کمیاب انتخاب می‌کنند.

اگر شما هم اهل سفرهای چالش برانگیز و خاص هستید، ما را دنبال کنید چرا که قرار است امروز موضوع مقاله خود را به معرفی صبحانه‌های عجیب و غریب در کشورهای مختلف دنیا اختصاص دهیم. شاید اینبار این موضوع بتواند سوژه سفرتان باشد.

عجیب‌ترین صبحانه جهان در انگلستان

یکی از عجیب‌‌ترین صبحانه‌های دنیا در یکی از رستوران‌های معروف انگلستان سرو می‌شود. صبحانه‌ای که مشتری‌های با شهامتی را می‌طلبد. این صبحانه به علت حجم بالای کالری و ترکیباتی که در تهیه آن به کار می‌رود، در صدر فهرست عجیب و غریب ترین صبحانه های جهان قرار گرفته است. این رستوران صبحانه را با حجم حداقل ۸۰۰۰ کالری آماده و به هر کسی که شهامت خوردن آن را داشته باشد، جایزه‌ای صد پوندی اهدا می‌کند.

از شروط خوردن صبحانه، امضا نوعی رضایت‌نامه است که نشان می‌دهد این رستوران هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال سلامت شرکت‌کننده ندارد. اگر این ریسک بزرگ را می‌پذیرید، می‌توانید در مسافرت به انگلستان به این رستوران مراجعه کنید و خود را محک بزنید. صبحانه‌ای که در این بخش از آن حرف زده شد، از ترکیبات بسیار سنگینی شامل هشت عدد سوسیس بزرگ، هشت ورق کالباس، یک عدد نیمرو با چهار تخم مرغ، یک عدد املت پنیری با چهار تخم مرغ، چهار عدد شیرینی صبحانه، یک فنجان لوبیا، یک فنجان قارچ، نان و… آماده می‌شود.

جالب است بدانید علاوه بر اینها، باید یک عدد میلک شیک توت فرنگی هم کنار صبحانه میل کرد.

عجیب و غریب ترین صبحانه های جهان

عجیب‌ترین صبحانه در بالی

بالی یک جزیره از مجمع الجزایر اندونزی است که دارای مناظر و جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. صبحانه‌های این جزیره عجیب نیستند اما نحوه سرو آنها باعث شده تا جزء عجیب و غریب ترین صبحانه های جهان  قرار بگیرند. سرو صبحانه در بالی به شیوه‌های زیر انجام می‌شود.

صبحانه در وان حمام

قطعاً همه ما برای یک بار هم که شده، تصور صبحانه در تخت‌خواب را داشته‌ایم یا حتی تجربه کرده‌ایم، اما این روزها بسیاری از هتل‌های جزیره بالی تصویر صبحانه در وان حمام را برای مهمانانشان به نمایش در می‌آورند. در این نوع هتل‌ها کافیست درخواست خود را بیان کنید تا در کمترین زمان سینی صبحانه را که شامل انواع میوه‌های استوایی، آبمیوه‌ها، لبنیات، سالمون دودی و… است به اتاق بیاورند.

چنین حمام‌هایی اغلب دارای زیباترین و خاص‌ترین ویوها با چشم‌اندازی رو به جنگل، دریا و طبیعت هستند که لذتی فراتر از حد تصورتان را فراهم می‌آورد. یکی از بهترین و معروف‌ترین این هتل‌ها، هتل استونز است که وعده صبحانه را با شیوه بسیار جذاب و لاکچری در حمام فراهم می‌کند. این ایده به قدری جذاب و دوست داشتنی واقع شده است که این روزها بسیاری از گردشگران، تنها هوای تجربه کردن این حس رویایی به بالی سفر می‌کنند؟ شما چطور؟

عجیب و غریب ترین صبحانه های جهان

صبحانه‌های شناور

یکی دیگر از عجیب و غریب ترین صبحانه های جهان ، صبحانه‌های شناور در بالی است. این ایده در همین چند سال اخیر بوجود آمده است و توانسته توجه رسانه‌های اجتماعی سراسر جهان را به خود جلب کند. صبحانه‌های شناور اغلب در ویلاهای خصوصی و هتل‌ها در عجیب ترین مکان‌های جهان سرو می‌شوند. اگر به بالی سفر کنید شما هم می‌توانید یکی از این شاهکارهای جنجالی را تجربه کنید. بالی واقعاً مرکز صبحانه‌های شناور است و سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان برای این تجربیات فراموش نشدنی به آن سفر می‌کنند.

صبحانه شناور به صبحانه‌ای گفته می‌شود که در کنار شما روی یک سینی یا میز قایق مانند، در استخر شناور است.

صبحانه در کنار میمون‌های درختی

یکی دیگر از عجیب‌ترین شیوه‌های سرو صبحانه در بالی، آماده کردن میز صبحانه در محل استراحت میمون‌های درختی است. اگر به نظر شما کمی ترسناک و غیر معمول می‌آید، بد نیست بدانید این میمون‌ها کاملاً تربیت شده و آرام هستند و هرگز خطری از جانب آنها مسافران را تهدید نخواهد کرد. این صبحانه از عجیب و غریب ترین صبحانه های جهان را به جهت هیجانی که در آن وجود دارد بسیار توصیه می‌کنیم.

صبحانه پیک نیکی

پیک نیک می تواند یک فعالیت فوق‌العاده در بالی با خانواده یا دوستان باشد. خواه یک پیک نیک سرگرم کننده باشد یا یک پیک نیک عاشقانه، چندین مکان عالی برای انجام آن در جزیره وجود دارد. بیشتر این مکان‌ها، صبحانه‌ها را با چیدمان خاصی در دل طبیعت آماده می‌کنند. این شیوه سرو صبحانه شاید عجیب نباشد اما به لحاظ لذت صبحانه در هوای آزاد بسیار جلب توجه کرده است.

هتل یان هوس یکی از معروف‌ترین هتل‌های بالی است که ایده صبحانه پیکی نیکی را ارائه می‌دهد. این ایده چندان عجیب و غریب نیست؛ اما واقعاً ایده‌آل و رویایی است. در یان هوس اگر دوست نداشته باشید صبحانه را در فضای بسته لابی میل کنید، کافیست از خدمه بخواهید تا صبحانه را در کنار ساحل آماده کنند. صبحانه‌ای که شامل انواع نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها، شیرینی‌ها و کوکی‌های لذیذ و خوشمزه است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها