معرفی مرکز خرید ایران زمین کرج به همراه آدرس

معرفی مرکز خرید ایران زمین کرج به همراه آدرس

امروزه خریدکردن تبدیل به یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی شده است. پاساژها و مراکز خرید متعددی هم که افتتاح می‌شود سعی دارد تا سلایق و سبک‌های مختلف را پوشش دهد. مرکز خرید ایران زمین کرج نیز یکی از پاساژهای قدیمی است که طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهد و در تلاش است تا همه مشتریان را راضی کند. این پاساژ قدیمی درگذشته به بازار شام معروف بود و امروزه نیز به قیمت مقطوع و کیفیت بالا معروف است. در ادامه این مطلب از تاریخ ما شما را با خدمات این مجموعه آشنا خواهیم کرد.

محصولات ارائه شده در مرکز خرید ایران زمین

متولیان این مجموعه تجاری – تفریحی همواره کوشیده‌اند تا بتوانند انواع خدمات را به‌صورت یک مجموعه به هم پیوسته ارائه دهند. بدین ترتیب مشتریان می‌توانند با مراجعه به یک پاساژ سه طبقه تمام اقلام و وسایلی که نیاز دارند را تهیه کنند‌. در این مجموعه فروشگاه‌های زیادی وجود دارد که به فروش لباس‌های زنانه و مردانه می‌پردازد. برخی از فروشگاه‌ها نیز لباس‌های کودکانه به فروش می‌رسانند. انواع کیف و کفش، لوازم‌تحریر و لوازم آرایشی هم در این پاساژ وجود دارد. قسمت مهم این پاساژ از دید کودکان هم مغازه‌های بزرگ فروش اسباب بازی است. به دلیل همین تنوع در گذشته به مرکز خرید ایران زمین کرج بازار شام نیز می‌گفتند، به این معنا که هرچه بخواهید در این مجموعه وجود دارد.

کافه جزوه

اگر از گشت‌وگذار در پاساژ ایران زمین کرج خسته شدید می‌توانید سری هم به کافه جزوه که در مجموعه واقع شده است، بزنید. در این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، میان وعده و کیک با قیمت عالی و کیفیت بی‌نظیر ارائه می‌شود که بسیار مورد توجه مشتریان است.

آدرس و ساعت کاری

ساعت کاری این مرکز در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۴ در شیفت صبح و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در شیفت بعد از ظهر است‌. در روزهای تعطیل نیز این پاساژ تا ساعت ۲۳ مشغول فعالیت است.

آدرس: کرج، میدان اسبی (استقلال) ابتدای بلوار رسالت عظیمیه.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها