معرفی منطقه توریستی کرفون ؛ جاذبه ای دیدنی در شمال ایران

معرفی منطقه توریستی کرفون

هر یک از شهرهای ایران دارای جاذبه‌های بکر بی‌شماری هستند که در دل طبیعت گنجانده شده‌اند. یکی از این جاذبه‌ها منطقه توریستی کرفون است. این منطقه در استان مازندران در نزدیکی سواحل دریای خزر واقع شده‌ است. طبیعت بکر و بی‌همتای کرفون باعث شده تا به عنوان یکی از پرطرفدارترین مناطق ساحلی در شمال ایران پذیرای گردشگران فراوانی باشد. اگر قصد دارید تا اطلاعات مفید و جالبی درباره‌ی این منطقه توریستی بدست بیاورید ما را در خواندن این مقاله یاری کنید.

سفر به منطقه گردشگری کرفون

منطقه توریستی کرفون در نواحی شمالی کشور در نزدیکی سواحل شهر بابلسر قرار گرفته است. این منطقه اغلب مقصد گردشگرانی بوده که به دنبال سواحل دنج و طبیعت بکر هستند. در حقیقت این منطقه گردشگری در سال ۱۳۸۷ توسط دولت، به عنوان یک منطقه توریستی شناخته شد. چه بسا از آن زمان سالانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به این منطقه سفر و از آن دیدن می‌کنند. ناگفته نماند به هنگام سفر به این روستای ساحلی، بازدید از غروب دل‌نشین آن را از دست ندهید.

ویژگی‌های خاص منطقه کرفون

ویژگی‌های بسیاری باعث تمایز این منطقه ساحلی از دیگر سواحل شمال کشور شده است که ما برخی از آنها را برایتان نام می‌بریم:

  1. سواحل این منطقه به نسبت دیگر مناطق دریایی تمیز‌تر است.
  2. شما شاهد حضور انبوهی از مردم در سواحل این منطقه توریستی نخواهید بود.
  3. در این منطقه‌ی پرجاذبه قادر خواهید بود تا با وسیله‌ی نقلیه‌ی خود تا ابتدای ساحل برانید.
  4. طبیعت اطراف منطقه توریستی کرفون پوشیده از طبیعت سرسبز جنگل‌های زیبایی است که می‌توانید به تفریح و گردش در آن بپردازید.
  5. برنامه‌ی سفر به این منطقه را به گونه‌ای بچینید تا ترکیب بی‌نظیر و شگفت انگیز غروب آفتاب با سکوت شب در ساحل کرفون را مشاهده کنید.
  6. در نهایت از کشتزارهای اطراف این ناحیه هم دیدن کنید.

آرامش یا شلوغی؟ تجربه هر دو حالت در سفر به کرفون

منطقه توریستی کرفون جزو مناطق ساحلی بسیار زیبایی است که کاملا بکر بوده و دارای ساحل ماسه‌ای می‌باشد. مردم زیادی در طول تابستان از مناطق دور و نزدیک برای شنا و تفریح به این منطقه سفر می‌کنند و در این فصل سواحل کرفون بسیار شلوغ است. این شلوغی برای کسانی که عاشق جمعیت هستند یک فضای بی‌نظیر ایجاد می‌کند.

شب‌های ساحلی خنک و احساس زندگی در کنار مردم خونگرم شمال کشور همان چیزی است که در فصل تابستان با سفر به منطقه توریستی کرفون نصیب‌تان خواهد شد. اگر شما جزو کسانی هستید که طالب آرامش بوده و قصد دارید در سفر به این منطقه آرامش داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم در فصول دیگری به این ناحیه سفر کرده تا از پیاده روی کنار ساحل و معاشرت با خانواده‌تان در فضایی خلوت با چاشنی صدای دریا لذت ببرید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها