جاهای دیدنی پورتو ؛ جاذبه هایی کمتر شناخته شده که باید دید.

جاهای دیدنی پورتو ؛ جاذبه هایی کمتر شناخته شده که باید دید.

اگر عازم کشور پرتغال هستید به شما توصیه می‌کنیم تا از جاذبه‌ها و جاهای دیدنی پورتو نیز دیدن کنید. شهر زیبای پورتو از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور پرتغال محسوب می‌شود که چشم‌ اندازهای بی‌شماری را در خود جای داده است. این شهر باعظمت، نقش خطیری را در جذب توریست به کشور پرتغال ایفا می‌کند. چرا که در طول سفر به این شهر تماشایی، با جاذبه‌های چشم نوازی که در کمال ظرافت در جای جای آن نهفته است روبرو خواهید شد. بدون شک با سفر به پورتو می‌‌توانید خاطرات ماندگاری را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. پس اگر آشنایی با بهترین جاذبه‌های پورتو برای شما هیجان انگیز است، حتماً از خواندن این مقاله لذت خواهید برد.

قصر بولسا

قصر بولسا از قدیمی‌ترین جاهای دیدنی پورتو است که طول عمر آن به قرن ۱۹ میلادی برمی‌گردد. بر طبق نقشه، ساختمان این قصر وابسته به بازار بورسی است که در شهر پورتو واقع شده است. سبک ویژه‌ی معماری و قدمت تاریخی این بنا از مهم‌ترین دلایلی  است که قصر بولسا را به جاذبه‌ای پرطرفدار در پورتو تبدیل کرده است. در این قصر تصاویر و نقاشی‌هایی از والا مقام‌های کشور پرتغال وجود دارد که با بازدید از آن می‌توانید شاهد دقت و ظرافت آن نقاشی‌ها باشید. به علاوه این قصر از تالار‌های متعددی چون تالار عربی، تالار ملل و تالار عام تشکیل شده که هریک از نظر سابقه‌ی تاریخی بسیار با اهمیت هستند.

قصر بولسا

توره دوس کلریگوس

برج دوس کلریگوس با ارتفاعی به اندازه ۷۵ متر در قرن ۱۸ میلادی به عنوان سمبل شهر پورتو توسط یک مهندس ایتالیایی بنا شد. بازدید از این برج باعظمت را به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی پورتو به شما پیشنهاد می‌کنیم. در طراحی این برج از سبک گوتیک کمک گرفته شده و از سنگ‌های گرانیتی در ساخت منظره‌ی بیرونی آن استفاده شده است. برای رسیدن به بالاترین نقطه‌ی این برج باید قریب به ۲۴۰ پله را بپیمایید؛ اما ناامید نشوید زیرا قرار است آن بالا مناظر چشم نوازی از جذاب‌ترین شهر پرتغال را ببینید.

تور شهر پورتو با تراموا

این تور گزینه ای بی نظیر برای کسانی است که فرصت زیادی برای بازدید از شهر پورتو ندارند. با توجه به وجود سه خط تراموای تاریخی در شهر پورتو که تقریبا تمام بخش های تاریخی این شهر را پوشش می دهد، می توانید تجربه ای فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

این خطوط بخش هایی دیدنی از شهر را به نمایش می گذارند. خط شماره یک تراموای پورتو که به خط کنار رودخانه معروف است، از کنار بسیاری از جاذبه های تاریخی و همینطور خط ساحلی شهر عبور می کنند. دو خط دیگر نیز با مسیرهایی متفاوت از کنار برج کلریگی ها، موزه برق و سایر جاهای دیدنی پورتو عبور می کنند.

با بودن این سه خط تراموا، می توانید مطمئن باشید که بازدید خوبی از شهر زیبای پورتو خواهید داشت، حتی اگر زمانی کافی برای دیدن همه جاذبه های آن را نداشته باشید. نکته جذاب درباره این جاذبه دیدنی این است که قطارهای مورد استفاده در این خطوط کلاسیک هستند و کاملا حس و حال سفری تاریخی در زمان را برای شما تداعی خواهند کرد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها