عمانِ؛ کشور زیبایی‌ها

تورعمان؛ شما را دعوت می‌کند تا از جاذبه‌های کشورعمان دیدن نمایید. این کشورازسمت غرب با سه کشورعربستان سعودی، امارات و ایران همسایه می‌باشد. از سمت شرق به خلیج فارس و از شمال به دریای عمان منتهی می‌شود. از سمت جنوب با کشوریمن همسایه است و با ایران دارای مرز آبی می‌باشد. این کشور پادشاهی دومین کشوری است که از نظر مساحت دارای ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع می‌باشد. بیشتر مناطق کشورعمان کوهستانی بوده و در بیشتر بخش‌های آن رشته کوه حجر وجود دارد.

از ابتدای سال ۲۰۲۱؛ شهروندان ۱۰۳ کشور از جمله ایران، می‌توانند بدون ویزا تا ۱۴ روز به کشور عمان سفر نمایند.

مردم کشورعمان بسیار خونگرم هستند. احترام به دیگران در این کشور مسلمان از موازین حکومتی به‌شمار می‌رود. امنیت در همه شهرهای کشورعمان وجود دارد. با توجه به رابطه سیاسی مثبت و رایزنی‌های فرهنگی بین دو کشور ایران و عمان شما می‌توانید با خیالی آسوده به این کشور پادشاهی سفرنمایید.

تور عمان و بازدید از شهر زیبای مسقط
نمایی زیبا از شهر مسقط-عمان

زیبایی‌های شهر مسقط

مسقط؛ شهری مدرن و امروزی و اصلی‌ترین شهرعمان می‌باشد. مورخان عمر این شهر را نزدیک به ۱۰۰۰ سال می‌دانند. این شهر از زیبایی‌های طبیعی برخوردار است و به دلیل آب و هوای مطبوع آن باعث گشته، گردشگران تور مسقط را انتخاب نمایند. از جاه‌های دیدنی شهر مسقط عمارت زیبای قلعه جلالی که در حال حاضر به عنوان موزه در معرض دید عموم قرار دارد را می‌توان دید. در این شهر برای افرادی که به دیدن موزه و اشیاء قدیمی علاقه دارند مکان‌های زیادی وجود دارد. موزه عمان، موزه مشترک فرانسه و عمان، موزه خانه الزبیراز مکان‌های دیدنی به‌شمار می‌آیند.

نمایی زیبا از شهر مسقط در شب
شهر زیبای مسقط در شب

تور مسقط؛ با راهنمای حرفه‌ای به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که بتوانید با برنامه‌ریزی دقیق و صرف هزینه ارزان از مکان‌هایی چون قلعه میرانی که پرتقالی‌ها برای کنترل خلیج عمان پایه‌گذاری کردند، دیدن نمایید. همچنین دیوار و دروازه مسقط، دژ نخل، قلعه بهلاء از دیگر جاذبه های دیدنی شهر مسقط می‌باشد.

تور ارزان عمان: می‌تواند یک انتخاب از سوی مسافرین باشد با انتخاب هتل‌های معمولا دو و یا سه ستاره و یا هتل آپارتمان در مرکز شهر مسقط و همچنین انتخاب پروازهای ایرانی در روزهای غیر تعطیل و بخصوص فصل تابستان شاهد کاهش قیمت تور عمان خواهیم بود.

تورعمان؛ به شما این امکان را می‌دهد که جاذبه‌های طبیعی عمان را ببینید و از آن به عنوان سفری خاطره‌انگیز یاد کنید. سواحل زیبای مسقط شامل ساحل البستان و تنتب شامل سواحل طولانی مسقط است و آب و هوای مطبوع آن همه گردشگران را به این مکان‌های طبیعی می‌کشاند.

رستوران‌های عمان

تور عمان؛ غذاهای بومی عمان را به شما معرفی می‌کند و این شما هستید که با سلیقه خود آنها را انتخاب خواهید کرد. استفاده از فلفل هندی در بسیاری از غذاهای بومی کشورعمان وجود دارد که طعمی لذیذ دارد اما آنقدر تنوع غذایی دراین کشورفراوان است که شما بدون نگرانی می‌توانید غذاهای خود را با طعم‌های مختلف انتخاب کنید.

غذاهای سنتی و محلی عمان در میان کشورهای حاشیه خلیج فارس از محبوبیت زیادی برخوردار است.طعم بسیار لذیذ و طبخ ویژه این غذاها، بیانگر فرهنگ مردم این کشور است.

غذاهای بومی و محلی عمانفلافل عمانی از غذاهای بومی و سنتی عمان

بسیاری از رستوران‌های عمان با سروغذاهای محلی در محیطی ساده و ارزان قیمت پای گردشگران بسیاری را به این مکان‌ها باز کرده‌اند. غذاهای کبابی که بیشتر با نام پاشا کباب شناخته شده است یکی از این غذاهای خوشمزه به‌شمار می‌آید. هریسه یکی دیگرازغذاهای معروف که از ترکیب بلغور گندم، مرغ آبپز و پودردارچین طبخ می‌شود. بریانی گوشت شتر، که متشکل از برنج و ادویه فراوان عربی و گوشت است، یکی ازغذاهایی است که با یک‌بار خوردن همیشه هوس خوردن آن را خواهید داشت.

برای ادامه مطلب و آگاهی از آخرین اطلاعات تورعمان به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://oman777.com/oman-tour

عضویت
اطلاع از
guest

2 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
شیوا

در حال حاضر تور عمان برگزار میشه؟

شیوا

با سلام
در حال حاضر اجرای تورعمان ملزم به اجرای شرایط قرنطینه در مسقط می باشد.
لطفا آخرین اخبار گردشگری عمان را از طریق وبسایت عمان۷۷۷ دنبال نمایید.