راهنمای سفر به فیلیپین

راهنمای سفر به فیلیپین

شما در حال مطالعه راهنمای سفر به فیلیپین هستید. حتما شما هم از زیبایی‌ها، مناظر شگفت‌انگیز فیلیپین و مکان‌های دیدنی‌ آن چیزهایی دیده یا شنیده‌اید، فیلیپین یکی از ارزان‌ترین کشورهای توریستی برای کسانی است که دوستدار ترکیب تمدن و طبیعت هستند. در راهنمای سفر به فیلیپین به شما کمک می‌کنیم تا برای تدارک یک سفر دلپذیر آماده شوید. سفر شما به فیلیپین دو پروازه خواهد بود، البته شما می‌توانید با انتخاب مسیر دلخواه از سفر چندجانبه‌ی هوایی، زمینی و آبی نیز لذت ببرید.

فیلیپین را بشناسیم

فیلیپین مجموعه‌ای از جزایر است که در آب‌های اقیانوس آرام و جنوب دریای چین قرار دارد. مانیل پایتخت فیلیپین است و مردم آن به زبان انگلیسی و فیلیپینی صحبت می‌کنند. اگر می‌خواهید همراه خود ارز فیلیپین داشته باشید باید پزوی فیلیپین خریداری کنید. فردیناند ماژلان کسی است که این منطقه را کشف کرده، برای همین اثر حضور اسپانیایی‌ها در این منطقه قابل مشاهده است.  راهنمای سفر به فیلیپین به شما پیشنهاد می‌کند برای سفر ماه اردیبهشت و مهر را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که فیلیپین کشوری گرمسیری، مرطوب و استوایی است.

طبیعت و تمدن فیلیپین

فیلیپین طبیعت بسیار غنی و آرامش‌بخشی دارد، سواحل مختلف، آتش‌فشان‌ها، مزارع برنج که به صورت پلکانی و پیچ در پیچ کاشته شده، رودخانه‌ها و جنگل‌های همیشه سبز آن محیطی دلچسب و دیدنی پدید آورده است. در راهنمای سفر به فیلیپین شما را با بعضی از مناطق طبیعی و تاریخی فیلیپین آشنا می‌سازیم:

مناظر گردشگری مانند سواحل بوراکای، جزیره‌ی کورجیدور، شهر قدیمی و سنتی اینتراموروس و…

مناظر تاریخی مانند قلعه سن تیاگو، گورستان آمریکایی، کلیسای سنگی، شهر تاریخی  Intramuros و…

غذاهای معروف فیلیپین که باید امتحان کنید

۱. آدوبو

آدوبو (Adobo)، یکی از معروف‌ترین غذاهای فیلیپین است که از آب‌پز کردن گوشت یا مرغ یا ترکیبی از هر دو در سس سویا و سرکه تهیه می‌شود. همچنین دانه‌های فلفل سیاه و برگ بو خشک شده را نیز به آن اضافه می‌کنند تا غذا طعم به خصوصی به خود بگیرد. می‌توانید گوشت را از استخوان جدا کرده و آن را سرخ کنید تا آدوبویتان ترد و سوخاری شود.

۲. کاره کاره

خورش کاره کاره (Kare-Kare) از سس بادام زمینی و دم گاو تهیه می‌شود اما می‌توان قسمت‌های دیگر گاو که گوشت بیشتری دارند را نیز به آن اضافه کرد. این غذا به همراه باگونگ (bagoong) سرو می‌شود که از تخمیر سس ماهی و میگو به دست می‌آید و در واقع بیشتر مردم فیلیپین معتقدند خوردن کاره کاره بدون این سس کامل نخواهد بود.

منبع ایوار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها