راهنمای سفر به کره‌ شمالی

راهنمای سفر به کره‌ شمالی

شما در حال مطالعه راهنمای سفر به کره شمالی هستید. کره ی شمالی در شرق آسیا با نام کامل جمهوری دموکراتیک خلق کره نیز معرفی می‌شود. بزرگ‌ترین شهر آن، که پایتخت کره ی شمالی است پیونگ یانگ نام دارد. کره ی شمالی از جنوب با کره ی جنوبی و از شمال با جمهوری خلق چین مرز مشترک دارد. مردم به زبان کره‌ای صحبت می‌کنند. حکومت تک حزبی جوچه کشور را اداره می‌کند. اگر چه کره شمالی سخت‌گیری‌های زیادی برای توریست‌ها گذاشته اما سفر به این کشور ممکن است، شما باید با قوانین و مراتب سفر به کره ی شمالی آشنا بشوید:

  1. تمام توریست‌ها باید از کشور دوست، یعنی چین و مرز مشخصی که تعیین شده سفر کنند. پس ابتدا باید به پکن سفر کرده و از آن‌جا سفر به کره ی شمالی را آغاز کنید.
  2. ویزا توسط تور هایی که مخصوص سفر به کره ی شمالی است برای شما تهیه می‌شود.
  3. روند بازرسی شامل تلفن همراه، ویزا، مدارک و… می‌شود.
  4. در سفر به کره ی شمالی شما اجازه ندارید در مورد کره ی جنوبی و آمریکا و یا اخبار خارج از کره ی شمالی با مردم صحبت کنید.

جاذبه‌های گردشگری کره شمالی

در راهنمای سفر به کره شمالی شما با برخی از جاذبه های آن اشنا خواهید شد. جاذبه‌های گردشگری کره شمالی واقعا باور نکردنی هستند. قیمت سفر و استفاده از مترو بسیار ارزان است. در پیونگ یانگ شما شاهد ساختمان‌های مجللی خواهید بود. طبیعت و تاریخ مشترک با کره ی جنوبی تصاویر زیبایی را به چشم شما می‌رساند: دروازه‌ی پیروزی در پیونگ یانگ، کاخ باستانی شهر که سانگ، قصر خورشید، کوه پکتو، جزیره‌ی یانگ گاک دو، بنای اتحاد کره و…

راهنمای سفر به کره شمالی

دروازه تائدونگ | Taedong Gate

تائدونگ، دروازه شرقی قلعه داخلی شهر قدیمی پیونیانگ است و یکی از میراث ملی و دیدنی های کره شمالی محسوب می شود. این دروازه که در کناره های رودخانه تائدونگ قرار دارد، نامش را از همین رود گرفته است. در واقع این دروازه در قرن ۶ ساخته شد تا به عنوان پایگاه های دفاعی بخش شرقی قلعه به کار برود. دروازه اصلی در طول جنگ سوخته شد و نسخه ای که امروزه وجود دارد از سال ۱۶۳۵ شروع به ترمیم شد.

موزه سه انقلاب | Three Revolution Exhibition

تری روولوشن یک موزه در کره شمالی است که معماری بسیار جالبی دارد. این موزه از لحاظ ایدئولوژی، تکنیکی و فرهنگی سه انقلاب را نمایش داده است. می توانید در اینجا اِلمان های زیاد صنعتی، فرهنگی و همچنین کشاورزی را مشاهده کنید. ساختمان مرکزی این موزه، یک کره همراه با حلقه است که می گویند به سیاره زحل شباهت دارد. این گنبد همچنین یک مرکز ستاره شناسی در خود جای داده است که آن را بسیار محبوب می کند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها