لیست رستوران های مشهد

لیست رستوران های مشهد

یکی از امکانات خوب شهر توریستی، رستوران های متعدد آن است. رستوران های شیک با منوهای متنوع و غذاهای باکیفیت مورد توجه اغلب مسافران و گردشگران قرار می گیرد. ما به جهت اینکه مشهد یک شهر توریستی و زیارتی مهم در کشور محسوب می شود قصد داریم در این مطلب شما را با رستوران های آن شهر آشنا کنیم. پرداختن به همه رستوران های مشهد در یک مقاله به سبب تعدد فراوانی که دارند، امکان پذیر نیست، به همین دلیل به برخی از بهترین های آنها اشاره می کنیم.

اگر تا آخر مطلب را بخوانید با نام بعضی از رستوران های شهر مشهد و ویژگی ها و امکانات آنها آشنا می شوید.

غذاخوردنی مهیج در رستوران معلق مشهد

اگر اهل رفتن به شهربازی و بازی کردن با وسایل هیجان انگیز آن هستید، حتما از غذاخوردن در رستوران معلق لذت می برید. شما با نشستن در رستوران معلق مشهد تا ارتفاع چهل متری بالا می روید. در این غذاخوری محدودیت ظرفیت میهمان وجود دارد و تعداد جمعیت بیش از ۳۲ نفر میهمان و ۱۰ نفر خدمه ممنوع است. یکی دیگر از جذابیت های رستوران معلق نواختن موسیقی زنده در هنگام غذاخوردن مشتریان است. به طور کلی می توان گفت در این رستوران هیجان، شکم گردی و هنر موسیقی همزمان به اجرا گذاشته می شود.

رستوران های مشهد

رستوران های پسران کریم غذاهایی با طعم منحصر به فرد

یکی از معروف ترین رستوران های مشهد که چند شعبه هم در شهر دارد، رستوران پسران کریم است. در رستوران های پسران کریم شما با برخورد حرفه ای کارکنان و غذاهایی بسیار باکیفیت و خوشمزه مواجه می شوید. غذاهای مثال زدنی این رستوران چلو ماهیچه و شیشلیک است. اطمینان داشته باشید اگر در مورد یکی از بهترین رستوران های شهر از مردم بپرسید حتما یکی از شعب رستوران پسران کریم را معرفی می کنند. فضای این رستوران ها شیک و جذاب است ولی در صورت تمایل می توانید غذای بیرون بر هم تحویل بگیرید.

رستوران های ترنم و ترمه از بهترین رستوران های مشهد

در هتل بین المللی قصر طلایی دو رستوران ترنم و ترمه واقع شده است که جزو بهترین غذاخوری های شهر محسوب می شوند. استفاده برای عموم مردم از این رستوران های خوب آزاد است و شما اگر در این هتل اقامت هم نداشته باشید می توانید با دوستان به رستوران های مذکور نیز سری بزنید. شیشلیک سنتی مشهد و باقالی پلو با ماهیچه جزو بهترین غذاهای رستوران ترنم است. فضای این غذاخوری مدرن و شیک است.

اما اگر به دنبال یکی از سنتی ترین رستوران های مشهد هستید رستوران ترمه نیز با فضای کاملا سنتی خود در این هتل واقع شده است. فضای رستوران ترمه از ترنم کوچکتر است ولی غذاهای اصیل ایرانی را می توانید در این غذاخوری امتحان کنید. دکوراسیون غذاخوری ترمه کاملا حال و هوای ایران قدیم را دارد و حتی کارکنان آن نیز لباس های ایرانیان باستان را می پوشند. ظروف مسی و نقاشی های اصیل روی دیوار و همینطور پخش موسیقی سنتی همگی تم ایران قدیم را به نمایش می گذارند.

دیزی سنگی با گوشت ران گوسفند، کوفته تبریزی، حلیم بادمجان اصفهان و میرزا قاسمی گیلان را برای میهمانان خارجی خود در رستوران ترمه معرفی کنید. یکی دیگر از جذابیت های ترمه، نان داغ تازه از تنور درآمده آن است.

رستوران معین درباری از بهترین رستوران های مشهد

رستوران معین درباری یکی از بهترین رستوران های مشهد است که در حدود ۱۰۰ سال سابقه دارد. شما می توانید طعم غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را در این غذاخوری امتحان کنید. اغلب مواقع این رستوران پر از جمعیت است و شما برای غذاخوردن در آن باید صبور باشید تا میزها خالی شوند.

رستوران باغ زیتون ۲ با غذاهای ایتالیایی

اگر به دنبال خوردن غذاهای بین المللی و به خصوص ایتالیایی هستید، به رستوران باغ زیتون ۲ بروید. این رستوران که به نام سجاد نیز معروف است، غذاهای باکیفیت و خوشمزه ای برای مشتریان خود سرو می کند. لازم است بدانید که قیمت غذاهای رستوران باغ زیتون اندکی گران است.

رستوران لیو آرام و خلوت

اگر به دنبال یک مکان ساکت و خلوت برای غذاخوردن هستید، پرسنل رستوران ایتالیایی لیو این مکان را برای شما فراهم کرده اند. سالادهای بسیار متنوعی در رستوران لیو سرو می شود و آن را به یکی از بهترین رستوران های مشهد تبدیل کرده است.

رستوران بابا قدرت با قدمت ۲۰۰ سال

رستوران و چایخانه سنتی بابا قدرت در یکی از بناهای قدیمی زمان قاجار با قدمت ۲۰۰ سال واقع شده است. این بنای تاریخی و زیبا بر اساس تصمیم سازمان میراث فرهنگی در سال ۱۳۸۰ بازسازی شده و علاوه بر رستوران بابا قدرت، بازارچه سنتی نیز در آن قرار دارد. شما در این رستوران با فضای ایران قدیم و دکوراسیون سنتی غذاخوری های ایرانی آشنا می شوید. طعم انواع کباب را می توانید در رستوران بابا قدرت امتحان کنید. چلو ماهیچه این رستوران نیز معروف است که شامل دست گوسفند به وزن یک کیلوگرم با دو پرس برنج است.

خوراک پرطرفدار کارساکی هم که شامل دو تکه گوشت شترمرغ با دورچین و یک پرس برنج است در رستوران بابا قدرت سرو می شود. ویژگی های مذکور سبب شده است غذاخوری بابا قدرت به عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد شناخته شود.

رستوران های مشهد

رستوران ارکیده سیاه با انواع غذاهای خاص

اگر می خواهید طعم غذاهای جدید را در مشهد بچشید می توانید به رستوران ارکیده سیاه بروید. چرا که در این رستوران انواع غذاهای دریایی، گیاهی، ایتالیایی و خاص سرو می شود. فضای شیک و لاکچری همراه با طراحی داخلی زیبا یکی دیگر از جذابیت های این رستوران است. برنج ریزوتو همراه با میگو یا فیله جزو غذاهای پرطرفدار رستوران ارکیده سیاه است. پیتزا، لازانیا و انواع پاستا را نیز می توانید در این رستوران تست کنید.

سخن آخر

کیفیت رستوران های یک شهر در جذب توریست و مسافر بسیار موثر است. شهر مشهد هم به عنوان یک شهر زیارتی و توریستی در کشور شناخته می شود. به همین جهت ما هم در این مطلب شما را با بهترین رستوران های مشهد آشنا کردیم.

معرفی رستوران شما در این مطلب: https://tarikhema.org/contact
به لینک بالا بروید و از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها