معرفی بهترین هتل های یوآل آنتالیا

بهترین هتل های یوآل آنتالیا

ترکیه اولین مقصد سفرهای خارجی برای ایرانیان است که این موضوع به تنهایی مربوط به سلیقه سفر گردشگری ایرانیان نمی‌شود، چرا که کشور ترکیه بهترین امکانات را برای جذب گردشگری و توریست فراهم آورده. یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه آنتالیا می‌باشد. اگر قرار باشد چند شب در این شهر فوق‌العاده زیبا سپری کنید کدام هتل‌ها را انتخاب می‌کنید؟ آیا فرق هتل های یوآل آنتالیا را با هتل های آل می‌دانید؟

در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با بهترین هتل های یوآل آنتالیا آشنا سازیمِ، اما خوب است در بخش بعدی اندک توضیحاتی که در مورد آنتالیا و هتل های یوآل آنتالیا داده شده است را مورد توجه قرار دهید.

درباره آنتالیا

آنتالیا یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است و از نظر جمعیت در رتبه پنجم قرار گرفته. آنتالیا با داشتن ۱۱۱ رود جاری و سواحل مدیترانه‌ای، بهترین چشم‌انداز طبیعی را از آن خود ساخته. سیب و آووکادو آنتالیا بسیار شهرت دارد و جاذبه‌های تاریخی آن بسیار معروف است. پارک فرهنگی آتاتورک، آمفی تئاتر رومی و باستانی و سواحل کنیا آلتی همه را مجذوب خود می‌سازد. همین جذابیت‌های طبیعی و تاریخی باعث شده با حضور هتل های یوآل آنتالیا، بیشترین مسافران روانه این شهر شوند.

تفاوت هتل آل و یوآل چیست؟

هتل‌هایی که در آن شما بتوانید در هر زمان از شبانه‌روز از امکانات موجود در آن استفاده کنید به اصطلاح هتل UAll یوآل نامیده می‌شوند. هتل های آلAll،  هتل‌هایی هستند که امکان ۲۴ ساعته بودن امکانات و استفاده از آن‌ها در هر زمان برای مهمانان هتل فراهم نیست و استفاده از امکانات هتل با محدودیت زمانی همراه است. در هتل های یوآل آنتالیا به محض رزرو اتاق،‌ هزینه‌های خدمات مختلف هتل را نیز پرداخت کرده‌اید و دیگر نیازی نیست در خود هتل هزینه‌ای اضافه بپردازید.

بهترین هتل های یوآل آنتالیا کدام است؟

شاید در ابتدا فکر کرده‌اید که هتل های یوآل آنتالیا بسیار گران قیمت می‌باشند، مخصوصاً این که پنج ستاره نیز هستند! در ابتدا باید به شما توضیح دهیم هتل های یوآل آنتالیا واقعاً هزینه‌‌ی مقرون به صرفه‌ای دارد و نسبت به هتل‌های اروپایی چندان گران نیستند. در ادامه چند مورد از بهترین هتل های یوآل آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل های یوآل آنتالیا

Calista Luxury Resort | هتل یوآل کالیستا لاکچری ریزورت

هتل پنج ستاره کالیستا یکی از بهترین هتل های یوآل آنتالیا است که خدمات و امکانات بسیار زیادی را برای مهمانان خود فراهم آورده. در این هتل شما با ۱۰ رستوران متفاوت و مخصوص روبه‌رو خواهید شد، باغ اختصاصی،‌ استخر مخصوص،‌ سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و خدمات آرامش، زمین تنیس و فوتبال از دیگر امکانات این هتل به حساب می‌آیند. این هتل ۶ دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد و شامل امکانات مدرسه قایقرانی و آبگرم ویژه نیز هست.

این هتل دارای اتاق‌های معلولین با خدمات بسیار عالی است و سایر اتاق‌های آن پکیج کاملی از خدمات را برای مهمانان ارائه می‌دهد. شروع قیمت یک شب اقامت در این هتل حدوداً از رقم ۳۰۲۲۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. برای اطلاعات دقیق و جزئی‌تر به این سایت مراجعه کنید:calista.com.tr

آدرس هتل یوآل کالیستا:Kadriye, 07525 Serik/Antalya, Turkey

هتل یوآل تایتانیک دلوکس گلف بلک | Titanic Deluxe Golf Belek

اگر قرار باشد از یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل های یوآل آنتالیا سخن بگوییم، بی‌شک باید از هتل یوآل تایتانیک یاد کنیم. این هتل پنج ستاره در نوع خود سنگ تمام گذاشته. در این هتل شما این موارد را پیدا خواهید کرد: بیرون هتل ۹ استخر متنوع وجود دارد، ۲ استخر سالنی و مخصوص، زمین بازی که تمام رشته‌های ورزشی را شامل می‌شود، سرویس نگه‌داری از کودکان،‌ رستوران و بار،‌ ورزش‌ها و سرگرمی‌های ساحلی، خدمات ترجمه و صندوق امانات.

همان‌طور که ملاحظه فرمودید این هتل در تلاش است بهترین‌ها را به مهمانان خود ارائه دهد. شروع قیمت یک شب اقامت در این هتل از ۲۳۳۰۰۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.. برای اطلاعات بیشتر به سایت رسمی هتل رجوع کنید: titanic.com.tr

آدرس هتل یوآل تایتانیک: Çakallık, 07525 Serik/Antalya, Turkey

هتل یوآل آکا آنتدون | AKKA Antedon

یکی دیگر از بهترین هتل های یوآل آنتالیا که پنج ستاره دارد، هتل آکا آنتدون است. این هتل می‌کوشد تا هر آنچه برای پذیرایی از مهمانان لازم است را انجام دهد، به همین دلیل خدمه آن بسیار حرفه‌ای رفتار می‌کنند. رستوران بین‌المللی،‌ استخر، سالن‌های بازی، مرکز نگه‌داری از کودک، اتاق مخصوص معلولین، کتابخانه، سالن‌های متنوع ورزشی و آرامش، سرویس‌های اداری و اتاق ملاقات فقط بخشی از خدمات این هتل است. شروع قیمت برای یک شب اقامت در این هتل از عدد ۲۵۵۵۰۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود. اطلاعات بیشتر در سایت رسمی هتل: akkahotels.com

آدرس هتل یوآل آکا آنتدن: Beldibi 1 Mevkii, 07994 Antalya, Turkey

هتل یوآل کلاب آستریا بلک | Club Asteria Belek Hotel

نوبتی ه‍م که باشد نوبت به یکی از پرطرفدارترین هتل های یوآل آنتالیا رسیده. هتل کلاب آستریا علاوه بر پنج ستاره بودنش، منوی باز از تمامی خدمات خود را در اختیار مهمانان خود گذاشته است. این هتل خدمات صرافی و تبدیل پول را برای توریست‌ها و مهمانان انجام می‌دهد.

اتاق بازی، زمین ورزشی، بار و کافه، پنج رستوران مختلف، ناهار در اتاق، خدمات ترجمه و سرویس‌دهی عالی انواع خدمات از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد. قیمت اقامت در یک اتاق ۲ تخته برای هر نفر ۱۵۷۶۲۵۰ هزار تومان است. چنانچه دوست دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید از سایت این هتل دیدن کنید: asteriahotels.com

آدرس هتل یوآل کلاب آستریا: Üç Kum Tepesi Mevkii, Kadriye Mah, 07525 Serik/Antalya, Turkey

هتل های یوآل آنتالیا

هتل یوآل ریکسوس سان گیت | Rixos Sungate

در نهایت آخرین هتلی که قصد داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم هتل یوآل ریکسوس سان گیت است که نه تنها یکی از بهترین هتل های یوآل آنتالیا به شمار می‌آید، بلکه بزرگترین هتل یوآل در ترکیه است. این هتل پنج ستاره تمامی خدمات پذیرایی را پوشش می‌دهد. هتل یوآل ریکسوس مجهز به تمام تفریحات آبی و ورزشی است. ۷ رستوران لاکچری، پارک‌های آبی، اتاق‌هایی رو به دریا، رستوران بین‌الملل، بوتیک‌های لاکچری و شهربازی کودکان و سالن‌های مخصوص کنسرت یا نمایش از جمله مواردی است که می‌شود به آن اشاره کرد.

اما داستان تمام نشده! هتل ریکسوس دومین هتل در جهان است که دارای چشمه‌های طبیعی آب معدنی بوده و انواع خدمات سلامت را ارائه می‌دهد. اگر علاقه‌مند هستید تا جزئیات بیشتری پیدا کنید از سایت این هتل دیدن کنید: sungate.rixos.com

آدرس هتل یوآل ریکسوس سان گیت:Başkomutan No:153-1, Atatürk Cd. D:1Kemer 07985 Kemer/Antalya, Turkey

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها