مادر شیپتون جادوگر انگلیسی

بی شک چهره این زن جادوگر را در داستان های دوران کودکی خود دیده اید. زنی جادوگر که گاهی سوار بر جاروی خود در حال پرواز بود. در انگلستان در جایی در میان جنگل های سبز، دیواره ای مرموز در کنار غاری وجود دارد که می گویند سالهاست که نفرین شده است.

 

دیوار نفرین شده

جنگل نارز برو در انگلستان از گذشته های دور با خود داستان ها و افسانه های عجیبی را در بر دارد. داستانهایی از جمله درختهایی که پول می سازند و یا خانه هایی که محل زندگی جادوگران نفرین شده بوده است.

در سال ۱۴۸۸ دختر فقیری به نام آگاتا تنهایی در این منطقه زندگی می کرد. او در سن ۱۵ سالگی از مردی که شوهرش نبوده، فرزندی را باردار می شود. هنگامی که مردم شهرش از این موضوع باخبر می شوند تصمیم به اعدام وی می گیرند. اما این دختر از ترس جانش به غاری در جنگل پناه می برد.

غار مادر شیپتون

در همان غار فرزندش را به دنیا می آورد و در آخر هم او را به دایه می سپارد و خود راهی سرزمینی دیگر می شود. نوزاد تازه متولد شده تا دو سالگی در غار می ماند و بعد از آن راهی شهر می شوند. اما او تنها یک دختر معمولی نیست. نیروهایی ماورائی و عجیب دارد که او را از دیگران متمایز می سازد. طوری که برخی او را نفرین شده می پندارند.

زنی که به مدت ۱۵ ساله دایه مادر شیپتون (همان نوزاد تازه متولد شده) بود، خبر از جرقه ای عظیم در هنگام به دنیا اومد او صحبت می کند. بچه با بدنی غول آسا به دنیا آمده بود و حتی برخی فکر می کردند که او فرزند شیطان است. او که قدرت عجیبی در دیدن آینده داشت، وقایعی که خواهند آمد را به صورت اشعاری سرود.

هنری هشتم

او در زمان هنری هشتم می زیست و پیروزی انگلستان در مقابل فرانسه را در سال ۱۵۱۳ پیش بینی کرد و همچنین از هم پاشیدن صومعه را نیز پیشگویی کرده بود.

او در ۲۴ سالگی با توبی شیپتون نجار ازدواج کرد. آنها بچه نداشتند و او در نهایت با اسم مادر شیپتون شروع به کمک کردن به مردم کرد. آوازه قدرت دیدن آینده او، نه تنها در محل زندگی اش، بلکه در تمام انگلستان پیچید.

افسانه مادر شیپتون

افسانه او توسط تاجران به همه جا برده شد تا در سال ۱۶۴۱ بیش از ۵۰ کتاب در مورد خود او و پیشگویی هایش نوشته شده بود. مادر شیپتون حوادث تاریخی زیادی را پیشگویی کرده بود. از قبیل آتش سوزی بزرگ لندن در سال ۱۶۶۶.  شکست انگلیس در مقابل ارتش اسپانیا در سال ۱۵۸۸، تکنولوژی های مدرن و حتی تاریخ مرگ خودش در تاریخ ۱۵۶۱.

امروزه نیز پیشگویی های او به طرز عجیبی دقیق اتفاق میفتد.

منبع تاپ تن
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها