نقشه هایی که مسلمانان قبل از ورود کلمب به آمریکا از این قاره کشیده بودند!

کشورهای غربی مدعی هستند که قاره آمریکا توسط کریستف کلمب کشف شده است،اما دهها نقشه از مسلمانان قبل از ورود کلمب به آمریکا وجود دارد که این ادعای بی اساس را رد می کند،اساسا ایرانیان باستان از دوران هخامنیشیان بهترین کشتی های جهان را می ساختند تا جایی که با این کشتی ها به نزدیکی آتن نیز رسیده بودند،اما جهان غرب تا دو قرن تنها دارای کشتی های کوچک بوده است که تنها قادر به ساحل نوردی بوده است،تمامی بومیان آمریکا که بعنوان سرخپوست معروف بودند،و بعد از ورود آمریکایی ها به این کشور قتل عام شدند،از قرن ها قبل توسط کشتی از ایران و چین و کشورهای عربی به این قاره منتقل شده بودند.در این پست قصد داریم به برسی تعدادی از این نقشه ها بپردازیم:

نقشه اول متعلق به یک دریانورد ترک بنام ” Piri Reis“است که در ۱۹۲۹ کشف شده است،و وی در سال ۱۵۱۳ میلادی در امپراطوری عثمانی می زیسته است،و در زیر نقشه ها قید شده بود که نقشه متعلق به ۳۵۶ سال قبل از زادروی ناخدا پیری رئیس است،در این نقشه ها تصویر قاره آمریکا با جزئیات فوق العاده از جمله رودها و دره ها و … قید شده است،نقشه ها به قدری دقیق بودند که هواداران نظریه شبه علم فضانوردان باستانی ادعا کرده اند که این نقشه ها با استفاده از ماهواره های فضایی گرفته شده است در حالی که این نقشه ها تقریبا هشتصد سال قبل توسط مسلمانانی که به قاره آمریکا سفر کرده بودند و قرن ها قبل از وردود غربی ها و کلمب کشیده شده است.

در تصویر قسمت پایینی قاره آمریکا و آفریقا و محل کشور برزیل مشهود است.

نقشه دوممتعلق به دریانورد مسلمان چینی زانگ وی است که گفته می شود که هویت اصلی وی حاج سید محمود شمس از نوادگان امام جعفر صادق(ع) است،وی در ۱۴۲۱ میلادی به قاره امریکا و استرالیا مسافرت کرد.و هم اکنون در چین دفن شده است..[۱][۲][۳][۴]چه نام اصلی وی حاج سید محود شمس بوده باشد و چه نه مسلمان بودن این شخص در تمامی دانشنامه ها و تواریخ ذکر شده است.

تعداد زیادی نقشه دیگر نیز موجود است که به دلیل اینکه منابعی دراینترنت برای معرفی آنها وجود نداشت از قید آنها خود داری کردیم.از جمله تصویر زیر که گفته می شود که متعلق به کتاب نزهت القلوب حمدالله مستوفی جغرافیدان ایرانی است که در سال ۱۳۹۹ میلادی آن را رسم کرده است و در نسخه های عربی کتاب وی که مورد دستبرد غربی ها قرار نگرفته یافت شده است.

علاوه بر آن بنا به تحقیقات دانشمندان شوروی سابق خواجه نصیرالدین طوسی سیصد سال قبل از تولد کلمب از وجود آمریکا اطلاع داشته است،و در جداول نجومی مختصات آمریکا را وارد کرده است.این تحقیق تحت عنوان In Search of Columbus منتشر شده است.[۵]بدون تردید خواجه نصیر الدین غیبگویی نمی کرده است،و در آن زمان ایرانیان با کشتی به این قاره رفت و آماد می کرده اند.

اما موارد دیگری را نیز غربی ها باید پاسخگو باشند،از صدها شباهت بین مسلمانان و سرخپوستان آمریکا بگذریم،اگر غربی ها کاشف آمریکا و استرالیا بودند،بومیان آمریکا و بومیان استرالیا قبل از کلمب در آن قاره چه می کرده اند و با چه وسایلی به آنجا نقل مکان کرده اند؟

———-

[۱] Les contacts trans-océaniques précolombiens

[۲]Sea change
[۳] Chinese explorer Zheng He may have reached America before Columbus, according to new book

[۴] Zheng He From Wikipedia, the free encyclopedia
[۵]خواجه نصیرالدین طوسیاز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

عضویت
اطلاع از
guest

11 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
محمد

سلام
اصلش اینه هست که یک مسلمان کشیده بوده از قبل بقیش مهم نیست

A.N.A
امتیاز :
     

با این متن کاملا مخالفم. هر جه باشد بر همگان واضح است که اولین بار وایکینگ‌ها به آمریکا پا گذاشتند و بسیاری از مورخان بر این عقیده هستند که وایکینگ‌ها منقرض نشده‌اند بلکه به آمریکای شمالی کوچ کردند. مطلب دیگر اینکه واقعا خنده‌دار است که یک نفر ادعا کند که مردم سرخپوست قاره آمریکا، مهاجران مسلمان بوده‌اند زیرا (این یکی را دیگر همه می‌دانند) تمدن‌های باستانی و قدرتمند آزتک، مایا، اینکا، تولتک و… از روز‎های ابتدایی پیدایش انسان در آمریکا زیست می‌کردند و این مقاله برای من، واقعا مقاله خنده‌دار، بچگانه و بدون سند معتبر می‌باشد. در ضمن هیچ دریانورد… مطالعه بیشتر »

امیر

سرخپوست ها حدود سی هزار سال قبل از طریق تنگه برینگ وارد آمریکا شدند نه به وسیله ی کشتی های مسلمان ها! از نظر خط و زبان و چهره و فرهنگ و تمدن هم شباهتی به مسلمانان ندارند.
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D8%B1%D8%AE%E2%80%8C%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA

مهتاب
امتیاز :
     

عالی و ممنون

فرزند آدم
امتیاز :
     

یعنی به بچه مدرسه هم بهتر میتونست یه متن تخیلی بنویسه. آدمیزاد حدود چهل هزار سال پیش از روسیه و در زمان یخبندان که شمالگان پیوسته بود وارد آمریکا شدند. بقیه مقاله ت هم به همین شکل تخیلی و مسخره ست. دروغگویی ازاخلاق ابلیس بوده که به شا مسلمان نماها رسیده، کسانی که جز دشمنی و فریب و دروغگویی چیزی برای ارائه ندارید.

حسن

من قصد تایید ندارم ولی نظر شما هم بر اساس نظریه دانشمندانیه که از شیوه تخیلی کربن ۱۴ استفاده میکنن که اعضای مختلف یک ماموت رو میتونه چندین هزار سال متفاوت نشون بده مثلا شاید عاجش بیشتر از لگنش عمر کرده باشه اون هم در مقیاس ده هزار سال و البته بماند که مارکر های ژنتیکی مبدا همه مهاجران رو به میانرودان و قفقاز و حتی خیلی قبل ترش که شاید به نظریه تخیلی داروینییسم مربوط بشه به افریقا میرسونن. باز تفاوت سالها در حد میلیون ها ساله که عرض کردم بر اساس نظریه تخیلی کربن ۱۴ تخمین زده شده.… مطالعه بیشتر »

amir

همش دروغه

نیما

از همه خنده دار تر اون چینی هست که مسلمان بوده و اسم و نسبش یهو چقدر فرق داشت..خخخخ
آقای فخاری برو یکم مطالعه کن لطفا..حماقت بد دردیه

حسن

کسی به زبان چینی اشنایی داشته باشه میدونه که هنوز صد سال نیست استاندارد سازی شده و شاید هزار تا لهجه داشته باشه. اسم خارجی در زبان چینی خیلی سخت تلفظ میشه و چند کارکتری به عنوان مثال محمود احمدی نژاد رو تلوزیون چین به صورت نی ژیا د معرفی میکنه برای چینی که رسمیه و استاندارد سازی شده کسی در چین بیشتر از دو کارکتر انتخاب نمیکنه برای اسم که همون هم معمولا نادره یک حرف میتونه به چندین شکل کارکتر نوشته بشه و برعکس یک کارکتر میتونه چندین نوع خونده بشه. در قدیم نام متشکل بوده از نام… مطالعه بیشتر »

علیرضا

حتما اونگ چون اینگ هم حاج محمود بوده – جکی جان هم حاج جواد بوده – جت لی هم حاج صفر خخخخخ

امیر

تمسخر کار آدم عاقل نیست.