مکان های تفریحی در بانکوک تایلند

قصر بزرگ و معبد پراکیو بانکوک تایلند

قصر بزرگی که در سال ۱۷۸۲ ساخته شده است بانکوک نام دارد که به مدت ۱۵۰ سال، محل سکونت پادشاه تایلند و دربار سلطنتی و محل اداره حکومت بوده است. توریست ها به طور مستمر به خاطر معماری زیبا و جزئیات پیچیده، از قصر بزرگ دیدن می کنند. در معبد پراکیو بانکوک که زیارتگاه پراکیو موراکوت(ودای سبز زمردی) است، قدمت این مجسمه به قرن پانزدهم پس از میلادبرمیگردد که تصویر مقدس بودا به صورت بسیار دقیقی روی یک قطعه زمرد سبز حک شده است.

بازار محله چینی ها در بانکوک تایلند

برای خوردن غذاهای چینی سری به محله چینی های بانکوک بزنید و در بازار قدیمی محله چینی ها، بعضی از بهترین غذاهای شهر را با قیمت بسیار مناسبی می توانید پیدا کنید. انواعی از غذاها شامل سوپ پرنده، اردک پکنی و خوراک های نادری مثل شاه بلوط بو داده را می توانید در رستوران های محله چینی های بانکوک میل کنید.

 

 

آسیاتیکو بانکوک تایلند

آسیاتیکو ترکیب موفقیت آمیز دو تا از بهترین تجربه های خرید در شهر بانکوک یعنی یک بازار شبانه و یک مال است. در آسیاتیکو بیش از ۱۵۰۰ بوتیک و ۴۰ رستوران در زیر یک کامپلکس تکراری گرد آمده اند که از ساعت ۱۷:۰۰ باز است و برای گذراندن یک عصر و شب، در اینجا مشکلی وجود ندارد که می توانید با گشتن در بوتیک ها و خریدن هدیه یا چیزی برای خودتان تفریح کنید. در آسیاتیکو سرگرمی های دیگری به جز خرید کردن و غذا خوردن، مثل نمایشی که در کاباره کالیپسو اجرا می شود، هم وجود دارند و بزودی هم در این مکان اجرای کلاسیک عروسک های خیمه شب بازی را خواهید دید.

 

 

سویی رامبوتری بانکوک تایلند

سویی رامبوتری بانکوک تقریبا شبیه جاده خاو سان است و به شما نشان می دهد که بانکوک سابق، قبل از بوجود آمدن آسمانخراش های متعدد چگونه جایی بود.درختان سرسبز انجیر معابد و پیاده روهای زیبا و سادگی چنین جاهایی باعث شده است که گردشگران، اینجا را به اقامت در هتل های لوکس ترجیح دهند.

 

 

سویی کابوی بانکوک تایلند

سویی کابوی، اسم یک آفریقایی- آمریکایی است که ازکلاه کابویی استفاده می کرد و اولین کافه را در این منطقه در دهه ۱۹۷۰ افتتاح کرد. نورهای قرمزی که در سویی کابوی منعکس می شود، باعث می شود احساس کنید که در یک کارناوال شرکت کرده اید که خیلی بهتر از رفتن به پاتپونگ و نانا پلازا می باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
سپهر
امتیاز :
     

رستوران های بانکوک خیلی غذاهای جالبی ندارن خصوصا برای ایرانی ها