قاتل زنجیره ای به نام پدرو آلونسو لوپز

با قاتل زنجیره ای به نام پدرو آلونسو لوپز بیشتر اشنا شوید

پدرو آلونسو لوپز

 

ماجرای پدرو لوپز  متفاوت است. پدرو که شاید مخوف‌ترین قاتل زنده جهان باشد، به قتل ۱۱۰ زن جوان محکوم شده است و البته اعتراف کرده که میزان مقتولین به ۳۰۰ نفر می‌رسد.

۵ قاتل زنجیره‌ای مشهور جهان که هیچ‌گاه دستگیر نشدند

اما موضوع عجیب این است که پلیس کشور‌های کلمبیا، پرو و اکوادور، با اینکه اطلاعاتی کامل از این قاتل در دست دارند، هنوز نتوانسته‌اند وی را دستگیر و به چنگال قانون بسپارند.

لوپز اغلب قربانیان خود را از میان زنان جوان و زیبا انتخاب می‌کند و بعد از تجاوز، آن‌ها را به قتل می‌رساند. مشخص نیست که لوپز ۷۰ ساله آیا هنوز هم به فعالیت‌های شرورانه خود ادامه می‌دهد و یا با تغییر ظاهر و شخصیت، متواری شده است.

اشتباهات پلیس کلمیبا و اکوادور در دوران جوانی این قاتل باعث شد که او بتواند تنها با پرداخت ۵۰ دلار، آزادی مشروط بگیرد و پس از آزادی به قتل‌های خود ادامه دهد. آخرین قتل اثبات شده لوپز، به سال ۲۰۰۲ بر می‌گردد و همین موضوع باعث شده تا اینترپل به مرگ یا زندانی شدن این قاتل مشکوک شده باشد. زندانی شدنی که ممکن است به دلایل جرائمی دیگر و البته با نامی مستعار اتفاق افتاده باشد.

به‌هرحال با توجه به تعداد مقتولین، پدرو آلونسو لوپز که با نام هیولای آندس نیز شناخته می‌شود را می‌توان به‌عنوان عجیب‌ترین پرونده قتل بین‌المللی جهان به حساب آورد. او چندین بار دستگیر شده، اما هربار به دلایلی عجیب و احمقانه، توانسته از دست پلیس فرار کند و به قتل‌های خود ادامه دارد.

منبع bartarinha
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها