خواهران سوترلند اولین مدل‌های سلبریتی امریکا

هفت خواهر سوترلند در بین سالهای  ۱۸۴۵ تا ۱۸۶۵ میلادی در مزرعه ی کوچکی در یکی از روستاهای نیویورک ایالات متحده ی آمریکا به نام کامبریا و در خانواده ی فقیری به دنیا آمدند. آنها هفت خواهر، به همراه پدر و مادر و یک برادر کوچکتر از خود بودند.

با این وجود از داشتن موهای فوق العاده زیبا و دلفریبی برخوردار بودند. گفته میشود که آنها دائما موهای خود را با یک ماده ی عجیب و بدبو می شستند که همین موضوع در مدرسه برایشان دردسر درست کرده بود و سایر دانش آموزان از آنها فراری بودند، با این حال هیچکس زیبایی موهای آنها را انکار نمیکرد.

اولین مدل‌های سلبریتی امریکا

پدر آنها تصمیم گرفت تا بنا به زعم خودش در یک ایده ی اقتصادی پرسود از موهای زیبای دخترانش برای رهایی از فقر و مال اندوزی استفاده کند، به علاوه اینکه این هفت خواهر با نام های “سارا، ویکتوریا، ایزابلا، گریس، نااومی، دورا و ماری سوترلند”  از نواختن و آواز خواندن هم چیزهایی میدانستند، آنها ترانه و افسانه ها را به آواز میخواندند. پدرشان هفت خواهر را در سیرک به کارگماشت، بنابراین آنها به کولی های آوازه خوان و دوره گرد معروفی تبدیل شدند.

همین موضوع آنها را کم کم به شهرت رساند و روی جلد مجلات قرن نوزدهمی و روزنامه های آن دوران عکس هفت خواهر با موهای پرپشت و شگفت انگیزشان نقش بست. همه یک سؤال می پرسیدند، راز موهای زیبا، پرپشت و نرم و زیبای آنها چیست؟!

اولین مدل‌های سلبریتی امریکا

پس از موفقیت ها و مال بسیاری که شهرت برای خانواده ی سوترلند سرازیر کرد، پدر آنها به دنبال یک راه حل دیگری برای کسب ثروت بیشتر بود، فروش محلول های جادویی. او این محلول جادویی و نوعی تونیک  رشد دهنده ی مو را که ادعا می کرد موهای دخترانش با آنها رشد شگفت انگیز داشته است به میلیون ها نفر فروخت و به ثروت هنگفتی دست یافت.

خواهران سوترلند پس از مرگ پدرشان یک خانه ی زیبا و عمارت بزرگ در مزرعه ی محل زندگی خود ساختند، . آنجا دارای ۱۴ اتاق، آب لوله کشی گرم و سرد، تخت های ها و مبلمان وارداتی از اروپا، زمین هایی با چوب سخت مرغوب، چلچراغ ها و همچنین اتاق زیرشیروانی،آشپز و خدمه بود.

اما پس از گذشت مدت زمانی با روی آوردن به خوشگذرانی از یک سو و عدم استقبال از موهای بلند و تمایل به داشتن موهای کوتاه از سوی مردم،  همه ی اموال خود را از دست دادند و همه ی آنها در فقر از دنیا رفتند. آنها اولین خواهران مدل در دنیا بودند.

اولین مدل‌های سلبریتی امریکا
تبلیغ خواهران سوترلند و موهای شگفت انگیزشان
اولین مدل‌های سلبریتی امریکا
هفت خواهر همراه با پدرشان فلتچر سوترلند
اولین مدل‌های سلبریتی امریکا
سمت چپ، نااومی دختر پنجم خانواده که موهایش از همه زیباتر بود، او سه فرزند به دنیا آورد و در سن پایین از دنیا رفت، سمت راستی هم دورا دختر ششم خانواده بود
اولین مدل‌های سلبریتی امریکا
سمت چپ ایزابلا که دوبار با مردانی کوچکتر از خود ازدواج نمود و سمت راست گریس که از همه بیشتر عمر کرد
اولین مدل‌های سلبریتی امریکا
پاکتی که محلول جادویی و افزایش دهنده ی رشد مو در آن به فروش میرسید
اولین مدل‌های سلبریتی امریکا
محلول جادویی هفت خواهر برای درمان کچلی
اولین مدل‌های سلبریتی امریکا
یک شیشه ی به جای مانده ی قدیمی از محلول شگفت انگیزی که خانواده سوترلند را به ثروت رساند
اولین مدل‌های سلبریتی امریکا
مقبره ی خواهران سوترلند در یکی از مناطق نیویورک، بیشتر آنها در این مقبره به خاک سپرده شدند
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها