قاتل کریگ لیست

با قاتل کریگ لیست بیشتر اشنا شوید

مشهورترین قاتل‌های جهان

 

 

قاتل کریگ لیست یک قاتل بی‌رحم و ناشناخته است که در طول ۲۰ سال اخیر، ۱۰ تا ۱۶ قتل قطعی، به او منتسب شده است. البته روزنامه‌نگاران و کارشناسان، تعداد قتل‌ها و اجساد پیدا نشده را بیشتر از این می‌دانند.

۵ قاتل زنجیره‌ای مشهور جهان که هیچ‌گاه دستگیر نشدند

مقتولین این قاتل اغلب زنان و کارگران جنسی بوده‌اند و اجساد نیز در نیویورک و لانگ آیلند رها شده‌اند. آخرین اجساد پیدا شده که به‌صورت رسمی به قاتل کریگ لیست منتسب شده است، در سال ۲۰۱۱ پیدا شده، اما پلیس باور دارد که این قاتل برای فرار از دستگیری، محل دفن مقتولین را تغییر داده است. آمار ناپدید شدن زنان در این منطقه، تغییری نداشته است و بسیاری، فعالیت این قاتل را حداقل تا سال ۲۰۱۴، ادامه‌دار می‌دانند.

پلیس باور دارد که قاتل کریگ لیست باید مردی ۲۰ تا ۴۰ ساله و سفیدپوست باشد که با قوانین پلیسی و کارآگاهی آشنا است. میزان دقت این قاتل در عدم به جا گذاشتن شواهد آن‌قدر بالا است که کارآگاهان پلیس حتی به همکاران خود شک کرده‌اند.

کریگ لیست یک وب‌سایت ارائه خدمات و فروش محصولات است که این قاتل از طریق آن، اشخاص مناسب برای قتل را انتخاب می‌کند. چهار مظنون اصلی در زمینه قتل‌های کریگ لیست، به دلیل جرائمی دیگر و از سال ۲۰۱۵ در زندان هستند و به طرز مشکوکی، این قتل‌ها از یک سال قبل از آن، متوقف‌شده است. پلیس باور دارد که یکی از این اشخاص باید قاتل کریگ لیست باشد، اما هنوز موفق نشده تا هیچ‌کدام از مظنونین را به این جرائم متهم کند.

منبع bartarinha
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها