کاربردی ترین و بهترین راه های تبلیغاتی را بشناسیم!!

در دنیای توسعه یافته امروز که رشد تکنولوژی و صنعت به افزایش راه‌های ارتباطی بین مردم منجر شده، هیاهو و شلوغی خاصی در زندگی بشر دیده می‌شود.‌ پیشرفت صنعت به همان نسبت که رفاه را برای آدمی به ارمغان آورده است ، بر هیاهو و دغدغه‌های زندگی او افزوده است.‌ تصور شما از جلوه و نمای یک شهر پیشرفته امروزی چیست؟ این روزها بخش عظیمی از جلوه شهرها را تبلیغات مختلف تشکیل داده‌اند و افراد سعی می‌کنند از این طریق محصولات و خدمات خود را به یکدیگر معرفی کرده و با هم به کسب درآمد بپردازنند. راه‌ها و روش‌های بسیار متعددی برای تبلیغات وجود دارد که هر یک تداوم، ماندگاری و اثر بخشی خاص خود را در معرفی کسب و کارها و افزایش فروش دارند. آنـچه در این بین اهمیت دارد، شناخت بهترین و کاربردی‌ ترین راه‌ های تبلیغ برای رشد سریع است.

اهمیت تبلیغ برای کسب و کارها

قبل از این که بهترین راه‌ های تبلیغات را معرفی کنیم، بهتر است از اهمیت تبلیغ برای کسب و کارها آشنا شوید. تبلیغ و بازاریابی اصطلاحی است که از پیدایش اولین کسب و کارها در جامعه بشری معنا و مفهوم خود را یافته است. در واقع تبلیغ لازمه پیشرفت مشاغل و بخش جدانشدنی از فرآیند فروش است. به هر حال کاربران هدف باید به طریقی از حضور کارفرمایان و فعالیت آن‌ها در حوزه‌های مختلف کسب و کار به کار آگاه شوند تا برای رفع نیاز خود به آنها دسترسی پیدا کنند. مسئله اینجا است که راه‌ های تبلیغاتی مختلف چه تأثیری در رونق کسب و کارها دارند.  آیا تاکنون هنگام عبور و مرور در یک فضای شهری تابلو مغازه یا تصویری روی بیلیورد توجه شما را به خود جلب کرده است؟ یا این که کدام پیام بازرگانی در تلویزیون برایتان جذاب بوده است؟

طبیعی است هرچه تبلیغ جذاب‌تر و گیرا‌تر باشد، حرفه‌ای بودن صاحب تبلیغ را نشان داده و بهتر می‌تواند مخاطب را به بازدید و خرید ترغیب کند. از طرفی با توجه به افزایش راه‌های ارتباط و تعامل بین مردم، مسیرهایی که حضور کاربران در آنها بیشتر است، برای تبلیغ و بازاریابی ایده‌آل‌تر به نظر می‌رسند. در ادامه بهترین راه‌های تبلیغات را معرفی می‌کنیم.

تبلیغات تلویزیونی

تلویزیون سال‌ها است به عنوان یک رسانه اجتماعی شناخته می‌شود و هنوز هم با وجود توسعه شبکه‌های اجتماعی تحت وب بر ارزش و اهمیت خود پابرجا بوده و مخاطبین خود را از دست نداده است. با وجود این که راه‌های تبلیغاتی بسیار زیادی پیش روی کسب و کارها قرار دارد، هنوز هم بسیاری از مشاغل حاضر‌ند هزینه‌های زیادی را برای تبلیغ در تلویزیون بپردازند و در قالب پیام بازرگانی خود را به جامعه هدف معرفی کنند. تبلیغ تلویزیونی به نوعی قدرت و حرفه‌ای بودن کسب و کارها و برندها را به نمایش می‌گذارد.

تبلیغات در فضای مجازی

فضای مجازی اصطلاحی است که این روزها به فراوانی به گوش می‌رسد و احتمالا خود شما نیز یکی از کاربران این فضای آنلاین هستید. در فضای مجازی یا اینترنتی شبکه‌های تحت وب بسیاری مانند اینستاگرام و تلگرام وجود دارند که کاربران بیشتر اوقات خود را در آنها سپری می‌ کنند. تبلیغ و بازاریابی در چنین فضایی به فراوانی به چشم می‌ خورد. ‌صاحبین کسب و کارها می‌ توانند با مدیریت پیج‌ های ایسنتاگرامی و کانال‌ های تلگرامی و تعامل در این شبکه‌ها از حضور مداوم میلیون‌ها کاربر آنلاین به نفع خود استفاده کرده و به تبلیغ و بازاریابی بپردازند. حتی این نوع تبلیغ می‌ تواند به فروش در بستر آنلاین نیز منجر شود.‌

تبلیغات پیامکی

ارسال پیامک از طریق ایمیل و شماره تلفن نیز یکی از راه‌های تبلیغ برای فروش بیشتر است. با توجه به این که می‌ توان در چنین روش بازاریابی کاربران هدف را گروه‌‍ بندی و هدف‌ گیری کرد، ارسال پیامک روشی هدفمند و موثر به شمار می‌ رود.

تبلیغات محیطی

با وجود این که این روزها تبلیغات آنلاین فراوان شده و به شدت مورد توجه قرار می‌ گیرند، هنوز هم تبلیغ و بازاریابی به روش سنتی و فیزیکی بر قوت و اعتبار خود پابرجا است. تبلیغات محیطی در واقع همان تبلیغ‌های متنوعی هستند که بخش بزرگی از جلوه بصری یک محیط شهری را به خود اختصاص داده‌ اند. روش‌های مختلف تبلیغ با هدف معرفی محصولات و خدمات به کاربران هدف و جذب آنها برای افزایش فروش انجام می‌ شود. در تبلیغ و بازاریابی محیطی نیز همین هدف مد نظر صاحبین کسب و کارها است.  تبلیغ محیطی در واقع نوعی تبلیغ است که خارج از محیط فروش یا ارائه محصول و خدمات انجام شده و مخاطبین هدف را به بازدید از محل فروش ترغیب می‌ کند.

برای مثال:  ممکن است هنگام عبور از یک فضای شهری شلوغ و پر هیاهو ناخواسته تبلیغ یک تابلو مغازه توجه شما را به خود جلب کند. هرچه خلاقیت بیشتری در طراحی این تابلو داشته باشید، تبلیغ جذاب‌تری داشته و کاربران بیشتری را جذب می‌ کنید.  شما می‌ توانید با یک تبلیغ جذاب و حرفه‌ ای از عابرین در حال گذر یک مشتری بالقوه و طرفدار بسازید. این نوع تبلیغ نیز به روش‌ های مختلفی انجام می‌ شود که یکی از مهم‌ ترین و کاربردی‌ ترین آنها حرفه تابلو سازی است.

تابلو سازی

تابلو سازی یک صنعت و حرفه هنری بسیار مهم است که از جایگاه ویژه‌ ای در تبلیغات کسب و کارها برخوردار است. هدف از استفاده تابلوهای تبلیغ معرفی لوگو، برند و نام تجاری کسب و کارهای مختلف است. این تابلوها در انواع مختلف توسط اصناف و ارگان‌ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند؛ بنابراین رقابت بر سر آنها بالا است. در بین مشاغلی که از تابلوهای مختلف برای تبلیغ استفاده می‌ کنند، کسب و کارهایی موفق خواهند شد که خلاقیت و ایده‌های منحصر به فردی را در طراحی تابلو به کار گرفته باشند؛ بنابراین تابلو سازی بیشتر از این که یک حرفه باشد یک هنر به شمار می‌ رود. بازاریابی محیطی از این روش توسط مجموعه‌ های تابلو سازی انجام می‌شود.

بهترین مجموعه تابلو سازی

مجموعه نوین لایت به عنوان برترین مجموعه تابلو سازی حدود سی سال است که در حوزه ساخت انواع تابلو تبلیغاتی فعالیت درخشان دارد. شهرت و آوازه گروه نوین لایت نشان‌ دهنده اعتباری است که طی سی سال فعالیت حرفه‌ ای حاصل شده است. شما می‌ توانید جهت ساخت انواع تابلو چلنیوم، نئون، تابلو روان، تابلو مغازه و غیره از طریق لینک زیر وارد سایت نوین لایت شده و پس از دریافت مشاوره رایگان سفارش خود را ثبت کنید.

https://novinlight.com

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها