فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۲; از دکتر استرنج تا آواتار ۲

ممکن است هیچ زمانی بهتر از سال ۲۰۲۲ برای سینما دوستان وجود نداشته باشد که اکران فـیلم های مورد انتظار را با خود به همراه دارد. این فـیلم‌های جدید چه بازسازی‌ها، چه دنباله‌ها، اکشن ماجراجویی و انیمیشن ها همگی پرهیاهو خواهند بود زیرا طرفداران مشتاقانه منتظر اکران آن ها هستند. البته، دو سال گذشته استراتژی‌های انتشار پیچیده‌ای داشته و صنعت سرگرمی را به طور کلی در جریان ناخوشایندی قرار داده است. با وجود اینکه بسیاری از فیـلم های جدید مستقیماً از سرویس های استریم پخش شدند، در حالی که سایرین در سینماهای باقیمانده شروع به کار می‌کنند، مطمئناً ۲۰۲۲ از کمبود فـیلم‌های جدید بزرگ استقبال نمی‌کند.

لیست پیش رو شامل چندین فـیلم ابرقهرمانی، پیش درآمدها، فرنچایزهای اضافه شده و فـیلم های مبتنی بر کتاب است. این فیـلم‌ها چه دنباله‌ای برای مدت‌ها انتظار یک فـیلم محصول ۱۹۸۶ با حضور خلبان‌های تاپ گان باشد، چه هفتمین فـیلم در مجموعه جاسوسی بر اساس یک برنامه تلویزیونی از دهه ۱۹۶۰، مطمئناً مخاطبان را در همه جا سرگرم و هیجان زده می کند.

فـیلم دانتون ابی ۲: عصری جدید

ادامه مورد انتظار فـیلم Downton Abbey امسال منتشر خواهد شد. در این فیـلم مگی اسمیت، تاپنس میدلتون، متیو گود و برخی دیگر از بازیگران اصلی فیـلم اول حضور دارند. هیو دنسی، لورا هادوک، ناتالی بی، دومینیک وست و جاناتان زکائی نیز به این فیـلم پیوسته اند. این فـیلم در ۲۰ می در آمریکا اکران خواهد شد و حدود ۴۵ روز تا دو ماه پس از آن می توان برای دانلود فیلم دانتون ابی ۲ اقدام کرد.

فـیلم ماموریت غیرممکن ۷

هفتمین فیلم این مجموعه، تام کروز را در نقش اتان هانت بازمی گرداند. در «ماموریت غیرممکن ۷» همچنین وینگ ریمز، فردریک اشمیت، سایمون پگ، ونسا کربی، هنری چرنی و ربکا فرگوسن و همچنین ستارگان جدیدی مانند شی ویگام، اسای مورالس، هیلی آتول، راب دلانی، چارلز پارنل و پوم کلمنتیف حضور دارند. فیـلم در ۳۰ سپتامبر اکران می شود و تماشاگران می‌توانند ۴۵ روز پس از اکران فـیلم، آن را در پارامونت+ تماشا کنند.

فیـلم ثور: عشق و تندر

چهارمین فیـلم از مجموعه ثور دارای بازیگرانی است که شامل ناتالی پورتمن، کریس همسورث، کریستین بیل، کریس پرت، مت دیمون، راسل کرو و ملیسا مک کارتی می‌شود. در این فیـلم، جین فاستر با سرطان مبارزه می کند و در عین حال قدرت های ابرقهرمانی مانند ثور را نیز در اختیار می گیرد. پنج نفر از افرادی که در این فـیلم نقش دارند برنده اسکار هستند، از جمله کارگردان تایکا وایتیتی. این فیـلم در ۸ جولای در سینما اکران خواهد شد.

فیـلم جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور

جود لا در این سومین فیـلم از مجموعه “جانوران شگفت انگیز” نقش آلبوس دامبلدور را بازی می کند. جانی دپ در نقش گریندل والد باز نخواهد گشت. پس از از دست دادن پرونده افترا علیه روزنامه انگلیسی The Sun از او خواسته شد که پروژه را ترک کند. در این فیـلم، پروفسور دامبلدور می‌داند که گریندل‌والد، جادوگر تاریکی، اگر کسی تلاشی برای جلوگیری از او نکند، کنترل دنیای جادوگران را به دست خواهد گرفت، بنابراین به نیوت اسکامندر، جادوگر، اجازه می‌دهد تا تیمی را برای کمک جمع کند. این فیـلم در ۱۵ آوریل اکران شد.

فـیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون

بندیکت کامبربچ در این فیـلم که ریچل مک آدامز و الیزابت اولسن نیز در آن حضور دارند، نقش دکتر استفان استرنج را ایفا می کند. این فیـلم نشان می دهد که دکتر استرنج پس از طلسم کردن، دری را به روی چندجهانی باز می کند. هنگامی که نسخه جایگزینی از Strange ظاهر می شود، برای نجات بشریت به یک تلاش همگانی نیاز است. فیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون در ۶ می اکران خواهد شد و پس از مدتی می توانید آن را با کیفیت بالا دانلود کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها