رژیم ۱۰۰۰ کالری در روز

احتمالا شما هم تا به حال اسم رژیم ۱۰۰۰ کالری در روز به گوشتان خورده است و شاید هم یک سری مطالب را در رابطه با آن بدانید. از آنجاییکه چاقی و اضافه وزن علاوه بر اینکه برای سلامتی مضر است، بر کاهش اعتماد به نفس فرد و حتی بروز مسائلی چون افسردگی تاثیرگذار است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد دارای اضافه وزن بالا به سراغ امتحان روش های مختلف درمانی می روند.

باید بدانید که اهمیت حفظ سلامتی در کنار کاهش وزن بسیار مهم است و به همین دلیل است که افزایش دانش در این باره بسیار حائز اهمیت خوانده می شود. سایت رژیم فیت شو به عنوان مرجعی که تجارب بسیاری در زمینه انواع  رژیم دارد، همراه و مشاور مطمئنی برای شما خواهد بود. اگر می خواهید بدانید که رژیم ۱۰۰۰ کالری در روز چیست و چه کارایی دارد، ما را تا انتها همراهی کنید.

رژیم غذایی فیت شو

منظور از رژیم ۱۰۰۰ کالری در روز چیست؟

به طور طبیعی هر فرد در طول روز مقداری کالری را از مصرف مواد غذایی به دست می آورد و از طرف دیگر مقداری کالری نیز در طی فعالیت های مختلف از دست می دهد. حال اگر میزان کالری ورودی به بدن کمتر از میزان کالری مصرف شده باشد، بدن وارد نقصان کالری شده و کاهش وزن رخ می دهد.

 به طور معمول هر فرد در طول روز به بیش از ۲۲۰۰ کالری نیاز خواهد داشت؛ حال اگر این میزان کالری به ۱۰۰۰ کالری کاهش پیدا کند، چه اتفاقی می افتد؟ قطعا کاهش وزن قابل ملاحظه ای را به همراه خواهد داشت اما طبیعتا این نوع از رژیم سختی هایی را نیز به همراه دارد.

نکته: اگر میخواهید نتیجه سریع تری بگیرید و حتی ۷ روزه لاغری را تجربه کنید برای شما یک پیشنهاد داریم! شما میتوانید به مقاله چگونه لاغر شویم در یک هفته فیت شو مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

برخی از نکات مهم در رژیم ۱۰۰۰ کالری در روز

  • فراموش نکنید که دریافت تنها ۱۰۰۰ کالری در روز امری دشوار است به همین دلیل اگر رعایت اصول در رژیم صورت نگیرد، امکان بروز عوارض جبران ناپذیر برای بدن وجود خواهد داشت؛ در این مسیر کارشناسان حرفه ای فیت شو تمامی جوانب یک رژیم سالم و اصولی را برای شما کنترل می کنند.
  • در رژیم ۱۰۰۰ کالری در روز، سبزیجات فیبر دار و میوه ها جایگاه بسیار ویژه ای دارند؛ چرا که کالری این مواد به شدت پایین بوده اما تا مدت ها احساس سیری را در فرد حفظ می کند.
  • نکته بعدی که باید به آن دقت داشت این است که در طول دوره رژیم، ممکن است بدن از لحاظ دریافت کلسیم و ویتامین ها دچار کمبود شود؛ به همین دلیل است که گفته می شود لازمه داشتن یک رژیم اصولی، داشتن برنامه منظم و سرشار از انواع ویتامین ها و کلسیم است به طوریکه عارضه کمبود این ویتامین ها متوجه بدن نشود.
  • تمامی موارد رژیم ۱۰۰۰ کالری در روز مانند مصرف مکمل های غذایی، تمرین های مناسب دوره، انواع مواد غذایی مجاز، انواع مواد غذایی ممنوعه، طول دوره رژیم و … همگی از مواردی هستند که باید تحت نظر مشاورین سایت رژیم فیت شو انجام گیرد.

نکته: این رژیم غذایی ممکن است برای برخی از افراد نتیجه ۱۰۰ درصد تضمینی نداشته باشد! اگر میخواهید با یک رژیم تضمینی آشنا شوید عبارت “رژیم لاغری فیت شو” را در گوگل سرچ کنید و به سایت اول مراجعه کنید تا نمونه رژیم تضمینی دریافت کنید.

رژیم ۱۰۰۰ کالری در روز

طول دوره رژیم هزار کالری در روز چقدر است؟

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم رژیم ۱۰۰۰ کالری در روز تا حدودی دشوار است و باید به صورت کاملا اصولی و متناسب با شرایط بدنی فرد صورت بگیرد. از این رو دوره درمان با این رژیم نسبتا کوتاه بوده و به کمتر از ده روز می رسد اما به هر حال در این مسیر شرایط بدنی فرد و نوسانات وزنی او باید به طور کامل در نظر گرفته شود. تمامی موارد گفته شده را با خیال راحت می توانید از کارشناسان مجموعه فیت شو دریافت کنید؛ جاییکه شرایط بدنی، فرم بدنی و حتی وضعیت ژنتیک شما توسط کارشناسان مجرب بررسی می شود و سپس برنامه تغذیه ای و تمرینی مناسب ارائه می گردد.

نتیجه گیری و پیشنهاد آخر

رژیم ۱۰۰۰ کالری در روز یکی از انواع رژیم های لاغری است که البته به تنهایی پاسخگو نخواهد بود؛ بلکه نیاز به برنامه تغذیه مناسب و همچنین برنامه تمرینی اصولی در یک سبک زندگی سالم دارد. در این مسیر داشتن یک پشتیان قوی و با تجربه در مجموعه فیت شو قطعا مسیر را آسان تر می کند. شما میتوانید عبارت “سایت فیت شو” را در گوگل سرچ کنید و به سایت ما مراجعه کنید تا مشاوره رایگان در زمینه رژیم غذایی دریافت کنید.

منبع: سایت فیت شو 

www.fitsho.co

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها