معرفی بهترین مراکز خرید بندرعباس

سفر به شهرهای جنوب مانند بندرعباس که مطرح می‌شود؛ اکثر افراد به اصل‌بودن کالاها اشاره می‌کنند و می‌گویند بهترین جا برای خرید کالای مرغوب با قیمت مقرون ‌به‌صرفه است. بندرعباس یکی از شهرهایی است که بازار فراوانی دارد و بهترین جا برای پیدا کردن هر نوع کالایی با قیمت مناسب است. اگر بلیط بندرعباس تهران را تهیه کرده‌اید، حتما به بازارها و مراکز خرید آن سر بزنید. در ادامه چند مورد از معروف‌ترین این بازارها و مراکز خرید را به شما معرفی می‌کنیم.

بازار بزرگ بندرعباس؛ مرکز فروش کالاهای ارزان

نام جنوب با کالای اصل و قیمت پایین گره خورده ‌است. انتظار از بندرعباس هم به همین شکل است؛ اما اینجا قیمت‌های قشم را نخواهید دید. با‌این‌حال، قیمت‌ها ارزان‌تر از سایر نقاط هستند. اگر به بازار بزرگ این شهر سر بزنید، راسته‌های مختلفی را می‌بینید که هر کالایی را بخواهید، در آن پیدا می‌کنید. اگر حتی خریدی ندارید، حتما به تماشای این بازار بروید تا بافت سنتی سقف آجری آن را از نزدیک ببینید.

لاری؛ بازار روشن شب‌های تاریک بندرعباس

برای خریدن سوغاتی با قیمت مناسب به بازار لاری سر بزنید. البته برای رفتن به این بازار تمام روز استراحت کنید که فروشنده‌ها کرکره مغازه‌هایشان را شب‌ها بالا می‌دهند. این بازار که از قدیمی‌ترین بازارهای بندرعباس است، حدود ۳۰۰ سال قدمت دارد و نام خودش را از یکی از طایفه‌های این شهر گرفته ‌است. برای خرید لباس با قیمت مناسب، این بازار یکی از بهترین نقاط بندرعباس به حساب می‌آید و بیشتر فروشندگان آن غرفه‌ها خانم هستند.

 

بازار مرکزی؛ میزبان همیشگی گردشگران بندر

پای مراکز خرید مدرن به بندرعباس هم باز شده‌است. اگر بلیط بندرعباس تهران را تهیه کرده‌اید، حتما به بازار مرکزی آن هم که به سیتی سنتر معروف شده، سر بزنید. ساختمانی ۳ طبقه که هر وسیله برقی، لوازم آرایشی و بهداشتی و لباس را در آن پیدا می‌کنید. یکی از جذابیت‌های این بازار، معماری آن است. در اینجا خبری از معماری مدرن نیست. بلکه در طراحی نمای بیرونی آن از معماری و المان‌های اسلامی کمک گرفته‌اند.

جریان صدای زندگی در بازار ماهی‌فروشان

بندرعباس شهری کنار دریا است و در منوی رستوران‌ها و تمام مغازه‌ها حتما خوراکی‌های دریایی را پیدا می‌کنید. اگر دلتان می‌خواهد برای خود این غذاهای دریایی را بخرید، به بازار ماهی‌فروشی این شهر سر بزنید. در این بازار هر نوع ماهی را به همراه میگو، خرچنگ و صدف را پیدا می‌کنید. اگر بخواهید این غذاهای دریایی را تمیز با خود ببرید، فروشنده‌ها تمام آن‌ها را برایتان خرد و تمیز می‌کنند. علاوه‌بر این، این بازار محل اصلی ادویه‌هایی است که با آن‌ها لذیذترین غذاهای دریایی را نوش جان می‌کنید؛ بنابراین، در کنار خوراکی‌های دریایی ادویه آن‌ها را هم بخرید.

زیتون؛ مرکز خرید اجناس متنوع با قیمت مناسب

یکی از مراکزی که در بندرعباس می‌توانید اجناس با قیمت مناسب را پیدا کنید، مرکز خرید زیتون است. علاوه‌بر قیمت، این مرکز حدود ۵۰۰ فروشگاه دارد و اگر سلیقه‌ای که داشته‌ باشید، حتما در آن لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب خود را پیدا می‌کنید. همین‌طور، در اینجا مغازه‌هایی برای فروش لوازم الکترونیکی و وسایل شکار هم پیدا می‌کنید. علاوه‍‌بر خرید، می‌توانید نگاهی هم به معماری این بنا داشته ‌باشید. با توجه به این‌که این مرکز خرید را جدید ساخته‌اند؛ اما از فرهنگ بومی این بندر برای خلق نمای بیرونی آن الهام گرفته‌اند.

خرید لوازم لوکس در مرکز خرید نخیل سنتر

اگر می‌خواهید بهترین لوازم را برای خود بخرید و قیمت برایتان هیچ اهمیتی ندارد، مرکز خرید نخیل سنتر گزینه مناسب شما است. این مرکز خرید یکی از لوکس‌ترین مجتمعی به‌حساب می‌آید که در آن بهترین برندهای خارجی و ایرانی لوازم به فروش می‌رسند. این ساختمان ۵۰ واحد تجاری دارد و در میان مراکز خرید تنها مجمعی است که پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهد.

ستاره جنوب؛ مرکزی برای خرید و تفریح

اگر همراهتان حس خوبی از خرید نمی‌گیرد و هدفش از تهیه بلیط بندرعباس تهران گردش و تفریح بوده ‌است؛ به مرکز تجاری تفریحی ستاره جنوب سر بزنید. در اینجا هم‌زمان که شما در حال خرید لوازم دلخواه خود هستید؛ همراهتان می‌تواند از سالن بیلیارد و بولینگ استفاده کند. البته این ساختمان یک طبقه اختصاصی برای سینما هم دارد. اگر طرفدار هنر باشید، می‌توانید به اینجا سر بزنید و فیلم تماشا کنید.

خرید و سرگرم شدن در مجتمع ستاره شهر

مرکز تجاری ستاره شهر هم مانند ستاره جنوب است. در اینجا ۴۰۰ فروشگاه فعال هستند که در آن‌ها می‌توانید هر لوازمی را که می‌خواهید مانند عطر یا لوازم دیجیتال را پیدا کنید. این مجتمع علاوه‌بر این فروشگاه‌های متنوع، سینما و رستوران هم دارد. اگر گرسنه شدید یا دلتان خواست بین خریدتان وقفه‌ای بیاندازید، به این مکان‌ها بروید تا با انرژی بالاتر برگردید و کارتان را انجام دهید.

فلای تودی؛ مرکز خرید آسان و ارزان بلیط بندرعباس تهران

بلیط هواپیما بندرعباس تهران را برای خود و اطرافیانتان از فلای تودی ارزان بخرید. اگر می‌خواهید سری به مراکز خرید بندرعباس بزنید و از این شهر بندری خرید ارزانی داشته ‌باشید؛ با خرید بلیط رفت و برگشت، از همان ابتدا سفر ارزانی را تجربه کنید. در این سایت تاریخ مد نظرتان را برای شروع سفر انتخاب کنید. سپس، تمام ایرلاین‌های فعال به‌همراه هزینه و خدمت به شما نمایش داده می‌شود. شما با مقایسه آنلاین می‌توانید بلیط مناسب خود را بخرید. علاوه‌بر این، نگران محل اقامتتان در این شهر نباشید. در فلای تودی قبل از حرکت به سمت بندرعباس هتل مناسب برای اقامت خود را هم رزرو کنید تا با خیال راحت به این شهر بروید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها