بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

شیراز یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار گردشگری است. چراکه جاذبه‌های بسیاری در این شهر وجود دارد. شیراز هر ساله میزبان گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری می‌باشد. گردشگران با رزرو هتل هما شیراز می‌توانند از امکانات و خدمات عالی این هتل بهره‌مند شوند.

انتخاب هتل یکی از دغدغه‌های مسافران است که با بررسی نظرات مسافران و کاربران قبلی هتل، می‌توان هتل موردنظر خود را شناسایی کرده و اقامت لذت‌بخشی را در شیراز تجربه نمود. در ادامه با معرفی بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران با ما همراه باشید.

بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز

شیراز به دلیل جذب بالای گردشگر، هتل‌های لوکس و ۵ ستاره بسیاری دارد که با امکانات رفاهی متعدد و متنوع، اقامتی راحت و لذت‌بخشی را برای گردشگران رقم می‌زند.

هتل بزرگ شیراز

این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین هتل های شیراز به شمار می‌رود که در منطقه شمال شهر و در فاصله کمی از دروازه قرآن قرار گرفته است. هتل بزرگ شیراز شامل ۱۵۸ واحداقامتی و ۱۴ طبقه می‌باشد که با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی آماده خدمت رسانی به مهمانان گرامی است.

هتل بزرگ شیراز دارای چند رستوران‌ با تنوع بالا از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است که غذاهای خود را با بهترین کیفیت تهیه می‌کنند. چشم‌انداز زیبای رستوران، تجربه به یادماندنی را برای مهمانان گرامی رقم خواهد زد. رستوران گردان هتل در طبقه ششم هتل بزرگ شیراز قرار گرفته است.

هتل زندیه شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز، هتل ۵ ستاره زندیه است که در سال ۱۳۹۴ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل زندیه با معماری سنتی و اصیل ایرانی، طراحی شده و فضای بی‌نظیر و منحصر به فردی را به وجود آورده است.

پرسنل مجرب و کار آزموده هتل، همواره در تلاش است تا اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را برای مهمانان هتل رقم بزنند. خدمات و امکانات لوکس و متنوع هتل، لحظات خوشی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

یکی از خدمات متفاوت هتل زندیه، سرویس اتاق ماه عسل است که دارای دکوراسیون و دیزاین خاص و متفاوتی می‌باشد. این واحد دارای فضایی دلنشین، گل‌آرایی و سرو غذا در اتاق و… است که اقامت فراموش نشدنی را برای زوجین جوان رقم می‌زند.

هتل زندیه شیراز

هتل هما شیراز

هتل هما از قدیمی‌ترین و بهترین هتل های شیراز است که در سال ۱۳۵۱ تاسیس شد. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۵ به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات خود، مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل هما دارای موقعیت مکانی مناسبی بوده و در نزدیکی پارک بزرگ و سرسبز آزادی قرار دارد. از امکانات و خدمات هتل هما می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن همایش، رستوران با منو غذاهای ایرانی و فرنگی، پارک تفریحی کودکان و… اشاره نمود.

هتل هما شیراز عضو گروه هتل‌های هما است و امکانات و خدمات این هتل نیز بر اساس استاندارهای جهانی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مهمانان گرامی می‌توانند با اقامت در هتل هما، تجربه‌ای به یادماندنی از اقامت خود داشته باشند.

هتل چمران شیراز

هتل چمران یکی از بزرگترین و بلندترین هتل‌های شیراز و همچنین ایران به شمار می‌آید. این هتل در یک منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته که شامل ۳۰ طبقه و ۲۵۰ واحداقامتی است. گردشگران با رزرو هتل چمران شیراز ، چشم‌انداز منحصر به فردی از شهر شیراز را تماشا می‌کنند.

هتل چمران دکوراسیون و معماری بسیار لوکس و مجللی دارد و با طراحی زیبا، آرامش و راحتی خاصی را در واحدهای اقامتی هتل رقم می‌زند. هتل چمران یکی از بهترین هتل های شیراز است که با بهترین امکانات و خدمات در خدمت گردشگران می‌باشد.

از خدمات و امکانات متعدد هتل می‌توان به رستوران‌های باکیفیت و درجه یک باربیکیو، رستوران سنتی و رستوران پانوراما اشاره کرد که با تهیه غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی و با اجرای موسیقی زنده، لحظاتی خاطره‌انگیزی را برای مهمانان به ثبت می‌رساند.

امکانات رفاهی هتل شامل مجموعه ورزشی مجهز و پیشرفته، آتلیه عکاسی، حمام مغربی، سالن زیبایی مخصوص خانم‌ها و آقایان، بوتیک لباس، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری، آرماتراپی یا ماساژ با روغن‌های معطر و… ازجمله امکانات هتل چمران به شمار می‌رود.

هتل چمران شیراز

هتل پرسپولیس شیراز

هتل ۵ ستاره پرسپولیس از هتل‌های لوکس شهر به شمار می‌رود که اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل پرسپولیس در مرکز شهر قرار گرفته و در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است.

هتل به اماکن و جاذبه‌های گردشگری شیراز، دسترسی مناسبی دارد، به ویژه آرامگاه حافظ که در نزدیکی هتل قرار گرفته و گردشگران می‌توانند با ۴ دقیقه پیاده‌روی به حافظیه دسترسی داشته باشند. گردشگران با رزرو هتل پرسپولیس شیراز ، از امکانات رفاهی و لوکس این هتل لذت خواهند برد.

بهترین هتل‌های ۴ ستاره شیراز

هتل های چهار ستاره شیراز این امکان را برای مهمانان عزیز فراهم‌ می‌آورد که علاوه‌‌بر دریافت خدمات و امکانات رفاهی لوکس، قیمت مناسب‌تری را نیز بپردازند. در ادامه به معرفی هتل‌های ۴ ستاره شیراز خواهیم پرداخت.

هتل الیزه شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران، هتل ۴ ستاره الیزه است که در یک منطقه آرام و دور از ترافیک شهر قرار دارد. هتل الیزه با پرسنل مجرب و کارآزموده در تلاش است تا انتظارات مهمانان گرامی را برآورده نماید.

این هتل در نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی شیراز واقع شده و از جاذبه‌های گردشگری مرکز شهر فاصله دارد. اما می‌توان با استفاده از ایستگاه مترو که در نزدیکی هتل قرار گرفته به راحتی و با کمترین هزینه، به جاذبه‌های گردشگری و فرودگاه شیراز دسترسی پیدا کرد.

هتل پارس شیراز

یکی از بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران، می‌توان به هتل ۴ ستاره پارس اشاره نمود. این هتل در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد و در دو دهه فعالیت در زمینه هتلداری، به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شیراز از نظر مسافران تبدیل شده است.

هتل پارس شیراز در قلب شهر قرار گرفته و موقعیت مکانی مناسبی نسبت به جاذبه‌های گردشگری شیراز دارد. این هتل ۴ ستاره با ارائه امکانات و خدمات رفاهی مطلوب و رضایت‌بخش توانسته نظر مهمانان را به خود جلب نماید.

بهترین هتل‌های ۳ ستاره شیراز

شیراز علاوه‌بر هتل‌های ۵ ستاره و چهار ستاره، هتل‌های سه ستاره بسیار خوبی دارد که با امکانات رفاهی مناسب و قیمت معقول، می‌توانند اقامت دلنشینی را فراهم کنند.

هتل وکیل شیراز

یکی از بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران، هتل سه ستاره وکیل است که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. هتل وکیل با معماری سنتی و امکانات رفاهی رضایت‌بخش توانسته نظر مهمانان عزیز را به خود جلب کند.

هتل وکیل دارای موقعیت مکانی مناسبی بوده و دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شیراز مانند مسجد نصیرالملک، موزه نارنجستان قوام، مجموعه زندیه، حرم شاهچراغ و… دارد.

هتل وکیل شیراز

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز یکی از مناسب‌ترین هتل‌های شیراز به شمار می‌رود که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۷۰ شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۹۴ به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفت.

رستوران هتل ارگ، غذاهای سنتی و اصیل ایرانی و فرنگی، باکیفیتی را ارائه می‌دهد. خدمات و امکانات مناسب و استاندارد هتل، توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند.

سخن پایانی

گردشگران با بررسی نظرات مسافران قبلی هتل، می‌توانند به صورت آگاهانه اقدام به رزرو هتل نمایند. وب‌سایت ایران هتل آنلاین با ثبت نظرات واقعی مسافران قبلی هتل، در تلاش است تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد تا گردشگران بتوانند با خیال آسوده در بهترین هتل های شیراز اقامت نمایند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها