بی خوابی بدون بی خوابی – راهنمای حرفه ای انتخاب روتختی تخت مناسب

روتختی تخت”bedding”  یکی از اجزای اصلی و اساسی اتاق خواب است و تاثیر آن بر درمان بی خوابی “insomnia treatement”  از نظر دکوراسیونی و روانی شگفت آور است.

انتخاب روتختی تخت مناسب در درمان بی خوابی و کیفیت خواب در حدی شگفت انگیز است که گاهی بطور کامل جایگزین قرص خواب می شود. البته این درمان نهایی نیست و موارد دیگری هم لازم است وارد روتین روزمره شود که با هم بررسی میکنیم …

بی خوابی چیست؟

بی خوابی “insomnia” از لحاظ پزشکی اگر برای مدت کوتاهی (کمتر از ۳ ماه) بی خوابی داشته باشید به آن بی خوابی کوتاه مدت می گویند. بی خوابی که ۳ ماه یا بیشتر طول بکشد، بی خوابی طولانی مدت نامیده می شود که لازم است به پزشک مراجعه شود.

راه حل درمان بی خوابی چیست؟

درمان بی خوابی “insomnia treatement” یکی از مشکلات رایج افراد است. به عنوان  راه حل بی خوابی بدون دارو اعمالی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک خواب شبانه راحتی داشته باشید.

روتختی تخت مناسب و با کیفیت یکی از اصول بنیادین در بهبود کیفیت خواب است. روان سالم + بدن سالم = درمان بی خوابی

روتختی تخت مناسب چطور بی خوابی را درمان می کند؟

اثر مثبت روتختی تخت بر بهبود کیفیت خواب بسیار مهم و حائز اهمیت است. با استفاده از روتختی تخت، می‌توان به شکل موثری مشکلات خواب را حل کرد و بهبود کیفیت خواب را تجربه کرد …

·       درمان بی خوابی – اثر حمایت از بدن:

با استفاده از روتختی تخت، بدن به شکل مناسبی در طول شب حمایت می‌شود و از نقاط تحت فشار مانند ستون فقرات سر و گردن محافظت می‌کند. این باعث می‌شود که شما به شکل راحت‌تری به خواب عمیق  بیفتید و بهبود کیفیت خواب شما را تجربه کنید.

·       درمان بی خوابی – اثر دمای بدن:

یک دیگر از اثرات مثبت روتختی تخت بر بهبود کیفیت خواب به دلیل ایجاد تعادل در دمای بدن نیز بسیار مهم است. روتختی‌های تخت با کیفیت مناسب در طول شب به شکل موثری دمای بدن را تنظیم می‌کنند و این یعنی خواب آرام شبانه

·       درمان بی خوابی- کاهش درد عضلانی:

از دیگر تاثیرات مثبت روتختی تخت کاهش درد عضلانی است. اگر دچار گرفتگی و اسپاسم عضلات هستیدعلاوه بر  ورزش و مصرف منیزیم باید بدانید استفاده از روتختی تخت مناسب فشار و تنش در عضلات را کاهش میدهد پس این باعث می‌شود که خواب شما عمیق‌تر و آرامش بخش‌تر باشد.

راهنمای حرفه ای خرید روتختی تخت برای بی خوابی:

خرید روتختی تخت از سایت نیاز به راهنمایی کافی دارد برای اینکه تجربه لذت بخش و منحصر به فردی کسب کنید که کیفیت و روند خواب شما را بهبود میبخشد، اصولا یک روتختی خوب که خواب آرام و راحتی برای شما رقم میزند چند خصوصیت ویژه دارد.

·       راهنمای خرید روتختی برای بی خوابی – جنس پارچه:

اگر مشکل بی خوابی دارید؛ به نظر شما بهترین پارچه برای روتختی چه خصوصیاتی دارد؟ نرم است یا زبر؟ بادوام است یا شیک؟ نخی است یا …؟

باید بدانید دنبال چه خصوصیاتی هستید، از پارچه های پلی استر و مصنوعی مثل ساتن، براش، میکرو، فلامنت و تراویرا فاصله بگیرید و به سراغ پنبه، کتان، لینن و ابریشم باشید. پارچه های طبیعی شرایط خواب آرام وارگانیک را به خوبی برای شما رقم میزنند.

·       راهنمای خرید روتختی برای بی خوابی – تنفس پارچه:

یکی از مشکلات افراد با خواب کم و بی کیفیت عدم تنفس پوست در رختخواب است، گرمای هوا، کلافگی حاصل از تعریق و تجمع عوامل بیماریزا در رطوبت و گرمای بالا علاوه بر بیخوابی عامل بسیاری از بیماری ها و حساسیت هاست. کدام پارچه ها به نظر شما تنفس بهتری دارند؟ طبیعی یا مصنوعی؟

·       راهنمای خرید روتختی برای بی خوابی – طرح و رنگ روتختی:

گفتیم روانشناسی و دکوراسیون؛ آیا موافق هستید تغییر روحیه و شادابی اتاق خواب بر کیفیت خواب شما موثر است؟ اگر خیر کمی مطالع لازم دارید (با احترام) و اگر پاسخ شما بله است. کاملا صحیح و از روی دانش و تجربه پاسخ دادید.

معرفی بهترین مدل های روتختی تخت برای بی خوابی:

اینکه کدام روتختی سپارشی برای شما مناسب است نیاز به بررسی و مشاوره دارد؛ اما کلیت کار به این صورت است:

·       روتختی طراحی اختصاصی سپارشی:

انتخاب یک طرح خاص و منحصر به فرد روتختی با کیفیت بالا و قیمت مناسب پیشنهادی است که یکبار برای شما رقم میخورد. انواع روتختی اسپرت، روتختی کلاسیک، روتختی بوهو، روتختی دخترانه، روتختی عروس و روتختی مخصوص پسر ها در دو نوع کاور لحاف روتختی یا لحاف روتختی فقط و فقط پیشنهاد سپارشی است.

·       روتختی هتلی سپارشی:

شاید در هتل های لوکس خارج از کشور اقامت داشته اید؛  روتختی هتلی پارچه ترک ایجاد یک حس خوب و لذت بخش وظیفه ایست که صاحبان هتل ها همواره به فکر آن هستند و چه انتخابی بهتر از انتخاب آنها؟ اکثر محصولات روتختی هتلی دورنگ هستند، تم رنگی طوسی به عنوان جزء مکمل و سایر رنگها با توجه به هرآنچه مورد نظر شماست قطعا نیاز هر سلیقه ای را برآورده می کنند.

·       روتختی ساده تمام کتان سپارشی:

در یک کلام زیبایی در سادگی است، تمام محصولات روتختی ساده ارگانیک و به سفارش طراحی و تولید می شوند و هر رنگ یا استایل برای یک مخاطب خاص  قابل ارائه است. اکثر محصولات این آلبوم دورنگ هستند، تم رنگی طوسی هم به عنوان جزء مکمل و سایر رنگها با توجه به هرآنچه مورد نظر شماست قطعا نیاز هر سلیقه ای را برآورده می کنند.

کلام پایانی – انتخاب روتختی مناسب دشمن بی خوابی:

موارد زیادی وجود دارد که رعایت آنها بی خوابی را بدون دارو درمان می کند. ورزش ، رژیم غذایی درست، سر ساعت خوابیدن، مصرف نکردن کافئین و نیکوتین و …. اما سوال اصلی اینجاست. شب کجا باید بخوابیم؟

پیشنهاد نهایی: انتخاب یک روتختی کاوری از آلبوم روتختی ساده ارگانیک تمام کتان سپارشی، به رنگ سفید بصورت کاوری بعنوان یک روتختی ضد حساسیت بهترین ، مقرون به صرفه ترین و بهداشتی ترین خدمتی است که در حق سلامت خود و خانواده میکنید.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
زهرا
امتیاز :
     

ملطب خوبی بود – تشکر